- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale musíte jet 70kou. Nevím, jestli je to záměr nebo jen nedbalost, ale vnímám to tak už mnoho let.
projedte se v noci po Praze. Zdejší dopravní inženýři jsou takové mozky potřebné,že raději nevypínaji semafory ani v 9 večer. Komicky je,když pak stojíte na křižovatce a jste ze všech směrů jediný auto. To jen proto,že nějaký hlupák vysokoškolák přece nemůže vypnout semafor,když už ho jednou naprogramoval. Ať se jdou páni inženýři vycpat!
V Praze na Videnske pokud jedete dle predpisu, chytnete vsude cervenou.
A misto kratke zeleni sipky k opusteni krizovatky nad Kacerovem a pri odbocovani vlevo na Jizni spojku prijedete do krizovatky. Pockate si na zelenou (ale ta neni na odbocovani) a po chvilce projede dost aut. Pak nic a stele cekate. Pak se blizi z obou stran dalsi vlna. Ta je zastaven na svetlech a Vam umozneno odboceni. To vymejlel peknej nouama.
Jo a aha, to budou asi svetla od Eltoda, ktere nam ted ukazuje ten supermoderni system na system rizeni na okruhu.
Hold Plzenaci, dohnali jste Prahu. Ted jsou svetla jen k tomu, aby blokovala a zpomalovala (teda zastavovala provoz.) CO si pamatuji, u Vas se take davavalo kdysi projet celou Plzni bez zastaveni. To ale byla na vypadovce u Tesca 70tka a vsude serizeny semafory. Ale ty nesplnovaly ty moderni pozadavky na zpomaleni dopravy, blokovani dopravy a extremni cenu noveho reseni.
jednoduché a osvědčené řešení, protože jsou živi ze složitosti celého systému, který ovšem vůbec nemají pod kontrolou a dopravní situace v Plzni je hrozná. Můžou mi povídat o sofistikovanosti systému, ale absurdnosti v nastavení semaforů jsou často tak do očí bijící, že nemusím být expert k jejich odhalení. Například křižovatka Studentské a Gerské (na fotce) ve směru od Karlových Varů, tj. z pohledu fotografa, není vybavena šipkou pro odbočení doprava, takže existuje interval, kdy nemá ve směru do centra zelenou nikdo. Jde o úzké místo na hlavním tahu z Varů do Plzně, kde se pravidelně tvoří čtyřsetmetrová kolona, i když je na dalších křižovatkách často už volno. Za jak dlouho by se asi zaplatila úprava semaforu. Za 2 dny? Za týden? A preference tramvají? Jděte do háje. Jezdím tramvají, ale proč ji preferovat. Nebyly by lepší autobusy a zelená vlna?
proc preferovat tramvaje? to je zakladni princip MHD, aby bylo rychle (ve spicce rychlejsi) nez auto a vyuzilo ho tim padem co nejvic lidi a ulevilo mestu od aut...
Město, kde zelená vlna funguje je Zlín, ovšem musíte jet předepsanou padesátkou, proto tam taky všichni jedou vzorně padesát, kdo je rychlejší ten stojí na červenou na semavorech.
ale prd me pravidelne dycky naskoci u Terna v loukách čevená i když celý čamlíkov projedu na zelenou..
Tak se nedivme, že comp za 15 mega to nezvládne. On totiž nemá cenu 15 mega, ale tak 500 tisíc
A naprogramuji ho delikventi v ramci verejne prospesnych praci
...co se udělá, bude úplně na nic, dokud se plzeňáci nenaučí jezdit autem Co je platný, že o nás semafor ví, když pán se rozjede, až když padá oranžová, další dává přednost chodcům, kterým svítí červená na semaforu, jinej se zas neumí zařadit do pruhu a ucpe celou křižovatku...
Chce to nastavit na rychlost 60 a je po problémech. Pomalýho to možná na příštím druhém semafóru zastaví... Většina projede.......
Jsem přesvědčen, že regulace křižovatek na hlavních tazích možná je. Protože: denně jezdím ráno z Košůtky na Bory. Pokud stihnu být na Košůtce do 06,05 hod, funguje zelená vlna celkem dobře, bez ohledu na hustotu provozu. Mezi 06.10 - 06,15 cvak! a synchronizace jde proti srsti: vlna zelená zaměněna za vlnu červenou - rovněž bez ohledu na hustotu provozu. Řídící instituci považuji za neschopné amatéry a ještě jsem přesvědčen, že s notnou dávkou zlomyslnosti.
pro stát a potažmo obce je nejvýhodnější červená vlna - bude větší spotřeba - víc peněz :.-)
např. v Norimberku nebo v Drážďanech, tam stojí člověk na křižovatce u Prager str. a po zelené dojede až do Pirny, nemluvě o Prohlisu, s jedním maximálně dvěma zastávkami. A tamvaje tam jezdí taky.
V Praze obdobně fungovalo Rohanské nábřeží, od Hiltonu jsem dojel většinou až na Harfu bez zastávky, ale podmínkou byla minimální rychlost 75 km/h, to je v Praze standardní, touhle rychlostí je optimální projíždět třeba i Vinohradskou, ale tam jde o život i v 50 km/h a mimochodem - radar jsem tam nikdy neviděl.
kecas nesmysly. Vinohradskou neprojedes. A jestli tam jezdís 75,jsi prase!
kdyby nejaký ten odborník zvedl zadek a projel si město, tak přijde na to , že je plno semaforů, která jdou úplně nesmyslně, příklad jedete na Košutku, křižovatka na Vinice, dostanete zelenou a po 100 metrech je červená z boční ulice, kde nestojí ani auto! A když jedete dolů, to samé odbočka k nemocnici a takových je tu moc. Nejlepší byla akce, kde u Severky dali za sebe dva semafory, ted je zas s velkou slávou sundali... Prostě to dělaji amatéři! Kdyby se určila priorita tahu, tak to muze fungovat i s těmi čidly. Takhle je to kocourkov, stojíte všude, auta brzdí rozjíždí se, spotřeba, smog... Puste k tomu odborníky, jak muze nekdo tvrdit, ze to nejde v plzni, kdyz to funguje v paříži, nebo NY !
No už mě napadlo, že ta červená naskočí, aby to auto zbrzdila, když čidlo zaznamená, že jede moc rychle...
Před cca měsícem jsem jel do Prahy a skoro na všech křižovatkách jsem dojel přesně na červenou, nebo když tam skákala červená, jel jsem přesně podle předpisů, provoz byl normální a stejně.