- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Do našich krajů, kde drtivá většina spotřebitelů kouká jen na cenovku a vůbec nezohledňuje jakékoliv další vlastnosti produktu, skvělý obchodní nápad. Jenom ten název je takový "málo lákavý". Měli to pojmenovat něco jako "Octane 110" nebo "Rocket fuel 2000". Podobně jako to vymyslel náš skvělý růžový operátor se svým Internetem 4G, který je o několik let pozadu za internetem provozovaným přes 3G síť. Takhle se prodává
Beru toto palivo již delší dobu do travní sekačky a super - motor je klidnější, vůbec nekouří ani není nijak jinak výrazně cítit. Výkon nemohu porovnat a spotřeba bych řekl stejná. Jen je třeba vždy vyjet celou nádrž - co zůstane, za několik dní "zvodnatí" a špatně se startuje....Auta mi jezdí na LPG, tam to zkoušet nebudu.
Prodávají to už pár měsíců v Žatci....
Co to má vlastně být? Tak je ta směs o 9 korun levnější (tedy skoro o 30%) ale auto si vezme až o 25% víc paliva a ještě se bude ničit motor, no tak to je opravdu pro šetřílky, ale jen pro ty co neumí počítat.
dobre jste to vystihl... E85 jedine do flexi fuel vehiclu, treba do novych Saabu. Neni na tom nic dobryho. Ale cena lidi zlaka, dycky. Kdyby se prodavala spinava voda za 2 kc a tvrdilo se, ze to muze do motoru, tak to lidi budou minimalne zkouset.
Na jeho výrobu se použije víc energie než je v něm obsaženo. A cena je nízká jen díky zemědělským dotacím - nebýt dotací tak by benzinu zatíženému enormní spotřební daní nemohl konkurovat. Může si podat ruku s fotovoltaikou a podobnými pseudolevičáckými rádobyekologickými nesmysly .......
Plně s Vámi souhlasím a gratuluji k nezatemnělé mysli.
A budu šetřílek, mam 18 let stary auto ktery jsem kupooval pred 12 lety a jestli se do roka rosype, tak mi je to jedno A aspon si konecne koupim novy
Zaprve plyn je furt o dost levnejsi, takze ja jezdim na LPG. E85 se ve svete tankuje a vyrobci vyrabi motory pro E85. Cesky prodejce aut je vsak blb a bude tvrdit stejne jako u LPG ze si znicite motor. Zajimave pak je ze stejna motorizace se v DE s plynem prodava nova. ( opel, ford) jedine suzuki v cr a ted fiat s tim nemaji problem
Pokud to někdo nabere do starého Favorita nebo Felicie, tak velké fin. škody nehrozí. Do novějších aut bych to nedoporučoval tankovat a už vůbec ne do moderních motorů s přímým vstřikováním (FSI, TSI...). Navíc řada výrobců aut v manuálech tankování biopaliva nedoporučuje, takže vše jen na vlastní nebezpečí.
V článku je, že to začnou nalejvat do dvou měsíců a diskutující už to používají? No, šetřílek teda budu. Nemám nový auto, takže když mi tohle odejde kvůli špatnýmu palivu, tak mi ani nevznikne žádná škoda. Ozkouším to, možná budu jezdit autem zase o něco víc.
Zklidnění chodu motoru potvrzuji, vyšší výkon nezjištěn. Ale začala mi problikávat kontrolka check engine čím dál častěji a na delší dobu. Za 6 let, co to auto mám se rozsvítila vždy jen při zapnutí zapalování. Poměr ředění 1:1. Tak nevim, v tankování E85 zatím nepokračuju.
a fábka jede normálně, poměr asi 1:1, motor je tišší, v zimě bych to moc nepřeháněl, startér musí točit déle. Že by se zvýšil výkon jsem si nevšiml.