Diskuze
Tramvaje na Borská Pole povezou první cestující na konci příštího roku
Děkujeme za pochopení.
R23o73s87t38i79s45l60a14v 85C87i95b54u19l69k32a
„...navíc tramvaj ve velkých městech dojede i tam, kam autobus nemůže.“
Myslel jsem, že na rozdíl od tramvaje autobus nepotřebuje koleje a troleje, a proto může dojet skoro všude.
R23o69m16a72n 39P13o74l51á76č64e43k
Stačí si vygooglit autora tohoto tvrzení Aneb hrobař pražské MHD...
M97i72c15h71a75l 21F83i15d83l11e31r
Já bych třeba sobecky ocenil, kdyby udělali ten od začátku plánovaný odklon čtyřky na Vinice. Jet ve špičce 41 busem je docela porod a dokud se neudělá ten bus pruh od Lékařské fakulty na Sady, tak stejně celý autobus přestupuje u Lékařské fakulty do tramvají. Jenže nejsem zase takový sobec, abych nevěděl, že je to teď trochu blbost, protože u 41 se jedná jen o ranní a odpolední špičku. Ale kdyby se jednou někdo rozhodl, že k severozápadnímu obchvatu přilepí záchytné parkoviště ze směru od KV právě někde za Sylvánem, mohlo by to jednoho krásného dne začít dávat smysl :) Infrastruktura je tu pro tramvaj připravená, zelený pruh mezi čtyřproudou silnicí tu je, mezi Vinicemi a Sylvánem se stále udržuje plácek pro točnu. Investice by nakonec stála míň, než tahat tramvaj ke Globusu a dělat záchytné parkoviště tam.
A možná jsem naivní, ale Plzeň je už dost velká na to, aby každý nemusel zajíždět do centra a mohl si v pohodě nechat auto na okraji a po městě se pohybovat MHD. Spousta mimoplzeňských by to jistě ocenila. Zatím je odrazuje to, že se z okraje na tramvaj nedostanou, pokud nechtějí parkovat mezi paneláky. A přestupní martyrium mezi autobusy a trolejbusy by se mi v cizím městě taky podstupovat asi nechtělo :)
P87e73t80r 68H22r72a54b58á68k
Ten plán byl už v době, kdy tam byly dva tři baráky. Linka č. 41 má aktuální díky možnému přestupu na tramvaj smysl jen od Vinic po Lékařskou fakultu. Sám se divím, že linka č. 41 vůbec protahovala až do centra, když stačilo její napojení na tramvaj. V Praze takto funguje spousta linek, které vás dopraví k metru či tramvaji a pak už jedete dál. Do dnešního dne to nikoho nenapadlo a přitom je trasa 41 mezi autobusákem a Lékařskou fakultou úplně zbytečná. Případné prodloužení kolejí by bylo navýšení komfortu a s tím spojené zrušení linky č. 41. Smysl by to samozřejmě mělo přesně kvůli tomu, co popisujete. Ovšem to by západní obchvat musel splňova tunkci obchvatu, tj. víceproudu. I tak by nová linka na Vinice špatná nebyla. Mohla by klidně jezdit jen mezi Vinicemi a Sady Pětatřicátníků a určitě by se vyplatila.
J63a61n 79Š70l90e95h32o67f38e48r
Pokud nenastanou problémy, tramvaje by na Borská Pole mohly jet poprvé koncem příštího roku.
Tohle se obávám, že bude chyba a že má být koncem roku 2019.
R31o20m73a45n 47P87o97l24á22č84e69k
Jedná se o klasickou městskou trat bez extra staveb ne? To by se mohlo stihnout za rok :-).
R13o84m31a91n 81P42o91l69á90č11e95k
Otázka jestli tramvaj něco vyřeší... To je stejné jako se Suchdolem v Praze...
Navíc pokud zruší konečnou Bory, tak bude celá linka 4 jezdit až na konečnou... Když vezmu, že souprava T3 odveze civilizovaně cca 100 lidi, tak poptávka je cca 400/hodina, tak interval na lince 4 3,5 minuty odpoledne bude více než luxusní... to je na 400 lidí, tam bude lítat kapacita 1700... Myslím, že se politikům hodně protočí panenky, až přijde účet za tramvaje...
A návaly na přednášky to stejně neřeší, když např. na půl devátou pojede 700 lidí dvěma spoji, tak stejně pojedou jako dobytek na porážku...
P28e94t79r 45H92r43a80b78á88k
Tak takhle to v Plzni řpeci funguje pořád, že spoje nejezdí podle provozu, ale podle nesmyslů. A tak se velmi často stává, že jedete v centru prázdnou tramvají, nebo naopak v úplně narvané. Bohužel logika na palici. A to pořád někde píšou, že dělají nějaké průzkumy. Těžko. Ve stejné časy jezdí pořád stejné prázdné, nebo stejně narvané tramvaje. Holt někdo dělá svojí práci velmi "kvalitně".
P26a76t45r79i20k 24"37L43u79x23p57e42" 73E97g60e76r
Doufám, že se také tramvajová síť bude v okolí Plzně rozšiřovat do kraje a postupně dojde k propojení také na tramvajovou trať ve středních Čechách. Tramvaje ani trolejbusy v žádném městě ve středních Čechách nejezdí, myslím si, že nejbohatší je asi Ústecký kraj v Ústí nad Labem, v Teplicích, v Chomutově a v Jirkově jezdí autobusy a trolejbusy, v Mostě a v Litvínově jezdí autobusy a tramvaje. Střední Čechy se mohou připojit k dopravě v Plzeňském kraji, Libereckém kraji, Hradeckém kraji, Pardubickém kraji. Doufám, že letiště Popkovice v Pardubicích se stane mezinárodním letištěm s pravidelným provozem předvedeným z letiště Václava Havla Praha - Ruzyně a nový název bude letiště Leoše Janáčka Pardubice - Popkovice.
M63i40c96h46a46l 34F91i77d65l11e94r
Nechápu, proč by se TRAMVAJOVÁ síť měla někde propojovat se středočeskou. Z plzeňského kraje jsou k hranicím kraje nejblíž Rokycany, které to mají do Příbrami nějakých 25 kilometrů. Tramvaj, co jezdí 25 kilometrů polem? K čemu? k tomu slouží příměstská VLAKOVÁ, rozhodně ne tramvajová.
V 92 letech zemřela Anna Váchalová, jako dítěti jí matka uřízla obě ruce
I přes hendikep, kdy jí matka ještě jako malé holčičce uřízla obě ruce v zápěstí, se Anna Váchalová...
Tři učitelky ze školky na Plzeňsku okusily HHC. Po práci skončily v nemocnici
Policisté se od pátečního večera zabývají intoxikací tří učitelek mateřské školy v Holýšově na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sedm let za mřížemi, navrhuje žalobce Berbrovi. Vyšší trest pro Rogoze?
Státní zástupce Jan Scholle navrhuje pro Romana Berbra, hlavního obžalovaného v kauze údajné...
Na přechodu v Plzni srazil autobus staršího muže, ten na místě zemřel
Tragická nehoda se stala v pondělí ráno na Karlovarské třídě poblíž zastávky U Družby v Plzni....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Odborníci z plzeňské univerzity vyrobili past na obávanou sršeň asijskou
Západočeská univerzita v Plzni (ZČU) společně s partnery vyrobila první testovací sérii pastí pro...
Na zámku Kozel opět přistáli draci. Výroba jednoho trvá 40 dní
V jízdárně zámku Kozel se zabydlely figuríny draků. V pátek tam začíná výstava výtvarníka Aleše...
Odborníci z plzeňské univerzity vyrobili past na obávanou sršeň asijskou
Západočeská univerzita v Plzni (ZČU) společně s partnery vyrobila první testovací sérii pastí pro...
Plzeň chce postavit rampu pro vozíčkáře a seniory do vod Kamenného rybníka
Rampu pro snazší vstup do vody se chystá zřídit Správa veřejného statku Plzně na břehu Kamenného...
PlaneStation musí opustit letiště Líně, potvrdil soud. Firma se chce bránit
Odvolací soud ve středu projednal spor armády a společnosti PlaneStation kvůli pronájmu letiště v...