Řidiči velkých nákladních aut se tak dostanou snadno do potíží. Odbočí z Domažlické třídy do Tylovy ulice, jedou podél zdi Škodovky a po několika stech metrech zjistí, že kolem posledního bloku domů ke křižovatce U Práce smějí jet jen trolejbusy a autobusy městské dopravy.
Zahnout do ulice Kardinála Berana, jak přikazuje dopravní značka, přitom není možné. Ulici po obou stranách lemují zaparkovaná auta. Nikde na trase přitom není žádné upozornění, že se kamion v tomto místě nevytočí.
Řidiči řeší situaci různě. Někdy poruší zákaz vjezdu do posledního úseku Tylovy ulice, pak se ale zpravidla obtížně vytáčí na Klatovskou. Už se také stalo, že řidič kamionu začal odbočovat do ulice Kardinála Berana a několik zaparkovaných osobních aut tam poničil.
Dopravní inženýr Správy veřejného statku města Plzně Ondřej Vohradský po upozornění MF DNES řekl, že se situací bude zabývat. Aby upozornění na neprůjezdný úsek mělo pro kamioňáky význam, muselo by být ještě před odbočením do Korandovy ulice.
"Okamžitě nedokážu říct, jaká dopravní značka by tam mohla být. Existuje značka zákaz vjezdu vozidel delších než... ale to je jednoznačný zákaz, to není informace pro řidiče, že je tam nějaká lidově řečeno past. Informativní značka, že místem neprojede delší vozidlo než udaná délka, prostě neexistuje," vysvětluje Ondřej Vohradský.
Dopravní policisté by neměli nic proti umístění dopravní značky, jež by šoféry kamionů včas varovala před pro ně neprůjezdným místem. "Značku bychom v takovémto případě určitě uvítali, protože víme, že se takovéhle problémy objevují," říká mluvčí plzeňské police Martina Korandová.