náhledy
Rok 1947 - Škodovka začíná vyrábět 24 slavných trolejbusů 3Tr3. Trolejbusy 3. řady a 3. výrobní serie z let 1947-48 byly třínápravvové a třídvéřové.
Autor: SC Techmania
Ze čtyřiadvaceti trolejbusů 3Tr3 se do dnešních dnů zachoval jediný. Ten s evidenčním číslem 119.
Autor: SC Techmania
Konstrukce slavných strojů, s nimiž začínala v Plzni trolejbusová doprava.
Autor: SC Techmania
Rok 1947-3Tr3 zářící novotou se představuje Plzeňanům.
Autor: SC Techmania
Rok 1947-3Tr3 zářící novotou se představuje Plzeňanům.
Autor: SC Techmania
Pohled do interiéru trolejbusu směrem k řidiči.
Autor: SC Techmania
Pohled do interiéru trolejbusu směrem k zádi vozu.
Autor: SC Techmania
O dvě čísla mladší bráška trolejbusu číslo 119 - trolejbus číslo 121 jezdil do konce čtyřicátých let do Plzně-Bolevce.
Autor: SC Techmania
Trolejbus číslo 119 se našel na zahradě jednoho z domů na jižním Plzeňsku. Sloužil tam jako zahradní domek. Takhle vypadal jeho interiér v roce 2010.
Autor: SC Techmania
Převoz trolejbusu do žamberských dílen na rekonstrukci.
Autor: SC Techmania
Stodevatenáctka v depozitáři Techmanie.
Autor: SC Techmania
Trolejbus je v hrubých částech opravený, zbývá ještě karosérie.
Autor: SC Techmania
Tmelení karoserie.
Autor: SC Techmania
Práce na opravě podvozku.
Autor: SC Techmania
Práce na opravě podvozku.
Autor: SC Techmania
Technici trolejbus rozebrali do posledního šroubku. Takto vypadal podvozek po rekonstrukci.
Autor: SC Techmania
Při hledání původních dveří pomohl restaurátorům zahradní domek postavený z dveří historických trolejbusů.
Autor: SC Techmania
Rekonstrukční práce v dílnách v Žamberku.
Autor: SC Techmania
Miloslav Široký z Techmanie kontroluje nová kola trolejbusu.
Autor: SC Techmania
Trolejbus se vrací ke své původní barvě - tak vypadal v dubnu 2012.
Autor: SC Techmania
Trolejbus už má i nová sedadla, vzhledem ale odpovídají těm původním.
Autor: Libor Kočí
Kabina řidiče trolejbusu se ani trochu nepodobá těm, jaké známe dnes.
Autor: Libor Kočí
Slavnostní křest trolejbusu 3Tr3 číslo 119 se uskutečnil ve science centru Techmania 7. června. Od té doby se trolejbus jmenuje Terka.
Autor: Miloslav Široký
Vítěznou přezdívku pro vůz MHD vymyslel pětiletý David Matěj z Plzně. Na křest přišel i se svojí maminkou Miroslavou.
Autor: Miloslav Široký
Davídek si samozřejmě musel vyzkoušet, jak se za volantem Terky sedí.
Autor: Miloslav Široký