Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Kód získáte na jakémkoli z 16 vybraných míst v Jihočeském a Plzeňském kraji. Všechna tato místa, která jsme vám postupně představovali v průběhu léta, byla vybudována nebo opravena za přispění dotace z Regionálního operačního programu Jihozápad.
Centrum Stříbra
Sladovna v Písku
Pavilon skla Klatovy
Koupaliště Borek
Regionální muzeum v Českém Krumlově
Muzeum knihy a knihtisku v Plzni
Svatojánské muzeum Nepomuk
Městské muzeum v Týně nad Vltavou
Koupaliště Nýřany
Park Čtyři Dvory České Budějovice
TJ FEZKO Strakonice
Zámek Tachov
Hornické muzeum Rudolfov
Rozhledna Kotel u Rokycan
Letní kino Klatovy
Městské divadlo Prachatice
Letošní ročník soutěže KOMPAS aneb Cestuj s ROP Jihozápad má za cíl najít nejnavštěvovanější a zároveň nejoblíbenější projekt.
Ceny hlavního losování:1. cena – fotoaparát + propagační předměty ROP Jihozápad 2. cena – tablet + propagační předměty ROP Jihozápad 3. cena – sporttester + propagační předměty ROP Jihozápad 4. cena – elektronická čtečka + propagační předměty ROP Jihozápad 5. cena – iPod shuffle + propagační předměty ROP Jihozápad |
Již od 1. července jste se svými hlasy zapojovali do soutěže a zároveň podporovali projekt, který jste navštívili.
Smyslem soutěže je ocenit nejen širokou veřejnost, ale zároveň budou tři projekty s nejvyšším počtem hlasů oceněny na výroční konferenci ROP Jihozápad, která se bude konat na sklonku tohoto roku.
V pondělí 7. září bude probíhat hlavní závěrečné slosování, kde budou započítány všechny přijaté hlasy. Do této doby jsme přijali více než 900 soutěžních hlasů. Nejvíce navštěvovanými projekty jsou v současné době Pavilon skla a letní kino v Klatovech a Svatojánské muzeum v Nepomuku.
Tipy na výlety po jihozápadě ČechV průběhu července a srpna Vám ROP Jihozápad a MF DNES přinesli devítidílnou sérii letních tipů na výlety po jihu a západě Čech. Celou sérii můžete zhlédnout na těchto stránkách nebo jsou články k dispozici na internetových stránkách Regionální rady Jihozápad viz www.rr-jihozapad.cz v sekci tiskové centrum. |