„Když se něco podobného stane ve špičce, tak se to dá pochopit, protože tímto frekventovaným místem projíždí jedna tramvaj za druhou v několikaminutových intervalech a je třeba prostor rychle vyklízet. Mimo špičku by ovšem měli řidiči počkat, protože na příjezd další tramvaje cestující čekají osm až deset minut,“ říká dopravně provozní ředitel Plzeňských městských dopravních podniků Václav Zikmund.
„Ve špičce se čeká jen tři až čtyři minuty,“ dodává.
Václav Zikmund prohlašuje, že lidé by se však po takové zkušenosti měli ozvat, aby bylo možné zjednat nápravu. „Vždy si zapište číslo tramvaje a čas a připište k tomu, jakým směrem jste jeli a pošlete stížnost na dopravní podniky. S řidiči to pak probereme,“ vyzývá manažer dopravních podniků.
Vylučuje, že by byli řidiči nuceni k rychlému odjezdu ze zastávky dispečerem. „Něco takového se děje jen v případech dopravních nehod. Když tramvaje naberou zpoždění, pak řidiče skutečně dispečer popohání. Jindy k tomu ale důvod není,“ konstatuje Zikmund.
Vaše zkušenosti s přestupovánímTaké Vám ujela tramvaj či jiný spoj před nosem. Napište nám o tom na redplz@mfdnes.cz |