V úseku dálnice u tunelu Valík, kde 2. května havaroval kamion s acetylenovými lahvemi (video a snímky najdete zde), zůstala poškozená vozovka. Auta tam od té doby musí jezdit omezenou rychlostí obousměrně jen jednou polovinou profilu dálnice.
I když podle optimistických odhadů mohla oprava dálnice, mostu i dalších ohořelých součástí dálnice skončit do konce června, měsíc po havárii se na místě nehody stále nic neděje.
"V červnu se oprava s největší pravděpodobností neuskuteční, rádi bychom ji však zahájili v letních měsících," uvedla Martina Vápeníková z centrály Ředitelství silnic a dálnic v Praze.
"Čekáme na detailní posudky o poškození mostu. Konstrukci mostu po požáru posuzují na ČVUT, požární a výzkumný ústav stavební vyčísluje škody vzniklé požárem a jednáme i s projektantem o potřebném rozsahu prací. Na opravu poškozené části dálničního obchvatu bude vypsané standardní výběrové řízení," řekla Vápeníková.
Při hrozivě vypadající havárii nebyl nikdo zraněn. Škody ale dosáhly desítek milionů korun. Opravu dálnice by měla zaplatit pojišťovna, u které byl kamion pojištěný.