Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Š54t28ě56p81á51n 92K40a37r62l21í92k 3664359193111

V rámci první etapy přestavby plzeňského železničního uzlu došlo ke změně konfigurace kolejiště, pro potřeby železničního provozu tak nově není potřeba využívat most u Prazdroje v celé jeho šířce.

A v rámci druhé etapy se zjistí, že ten most by se tam vlastně hodil, takže se postaví nanovo .......... ne vážně, nechápu, když už tam byl a navíc v perfektním stavu, proč tam prostě nezůstal. Za 10 let se zjistí, že by se hodil a bude se to stavě znovu.

+5/0
doporučit
23.7.2017 22:20

J27a29r77o46s62l80a73v 44K52a39d11l71e94c 5171399692651

To je strašný fotoobjektiv...:-P

+1/0
doporučit
23.7.2017 12:28

P90e20t75r 34O93p28a38t91ř66i70l 8560462600

Pěkný den všem,

̈největší jeřáb je v držení Hutních montáží a ne tohoto dopravce.

Název:CC 2800-1Nosnost do:600 tMax. výška zdvihu:168 m (84 m hl. + 84 m pom. výložník)Přepravní hmotnost:Hodinová sazba:Ceny Vám rádi sdělíme na vyžádání.Přeprava:.Montáž / demontáž:350 až 700 (tisíc Kč) Cena za přepravu, montáž a demontáž podle požadované sestavy výložníků

http://www.hutni-montaze.cz/3/cs/node/75:-):-)

+1/−1
doporučit
23.7.2017 21:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.