Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M95i35r33o27s55l55a93v 40Š84i83m13i12c32e 7972202211422

Když tak sleduji tyhle úpravy v Plzni, mám dojem, že někdo buď nepřemýšlí a nedomýšlí důsledky nebo se snaží zhoršit dopravní situaci v již tak ucpaném městě. Názorným příkladem jsou třeba Alej Svobody či Částkova ulice, kde kvůli parkovacím místům také ubrali prostor pro průjezd. Jezdím z Lobez půl hodiny MHD do práce na konečnou na Borských polích. Už takhle se to na kruhových objezdech např. na nám. gen. Píky a na křižovatce Sušické a Částkovy ulice dost prodlouží. Pokud se ponechá i ve Dlouhé ulici po jednom pruhu, ještě se to natáhne! Už teď se to stává, protože bus nemá šanci dostat se hned tak na kruhový objezd, kde mají teď vozidla přednost a vytvářejí se dlouhé kolony. Podobné úpravy, kdy třeba v úzké ulici lze ještě parkovat na obou stranách, jsou hazardem dopravou ve městě i se životy řidičů a chodců. Obdivuji řidiče kloubových autobusů i trolejbusů, kteří jsou opravdovými profíky, což ale neplatí pro ten zbytek. Přimlouval bych se za doplnění osnov autoškol o povinný trénink jízdy zručnosti a praktickou výuku první pomoci...:-(

+2/−2
doporučit
9.7.2017 10:55

R72o28m63a46n 95C13e43r24n52y 5443367100461

konkrétně v této ulici nevidím důvod pro čtyři pruhy, je to kus dálnice omylem umístěný doprostřed města ... nikdy, opakuji nikdy, jsem tam nezažil provoz, který by se nevešel do klasických dvou pruhů, pokud pominu něčí potřebu zvyšovat si ego stovkou po městě ... s přestavbou souhlasím

+5/−3
doporučit
9.7.2017 16:47

T78o64m14á81š 16K12v62ě25t76o85ň 1438512362194

ta přestavba je naprosto v pořádku. jen by kvůli tomu nemuseli na celou dobu zavírat celou ulici. v první etapě mohli udělat jednu půlku a po druhé dvoupruhové se mohlo vesele obousměrně jezdit.....

0/−1
doporučit
9.7.2017 17:22

R36o70m90a74n 74C12e33r98n43y 5193247100311

ano, o tom nechci polemizovat, nevím, jaké jsou technické možnosti, určitě by to bylo příjemnější ...

0/0
doporučit
9.7.2017 19:47

M88i13r13o20s66l39a47v 15S47u97c50h90y 5170579270950

Pamatuji Dlouhou ulici coby udusanou hlínu a samou jámu. Pak se proměnila ve čtyřproudou silnici a převzala dopravu z Revoluční, kterou výrazně zklidnila (a svému okolí mnoho neublížila). Záměr byl jednoduchý, propojit okrajvé čtvrti vysokokapacitní komunikací. Dlouhá měla plynule navazovat na Částkovu a ta zas na dnešní 17. listopadu. Na druhou stranu pokračuje dnešní Masarykova, která se měla stáčet k Boleveckému rybníku a do Bolevce. Krásný velký městský okruh. Jenže v Plzni je to všechno jenom na oko. Něco se rozvrtá, ale nedokončí. Pak se to celé předělá - a také nedokončí. Každopádně jako parkoviště mi nepřiadá jako šťastné řešení.

+3/−1
doporučit
9.7.2017 20:23

M42a29r93t68i93n 16L52u61k69e61š 3976231791305

Já bych vám přál u toho "krásného velkého městského okruhu" bydlet R^ To je tak, když někdo myslí jenom na sebe a svůj líny zadek a ostatní je mu právě u něj.

0/−2
doporučit
10.7.2017 7:23

M93i66r16o79s72l22a73v 75S75u22c87h13y 5880729490830

Téměř 50 let jsem bydlel na Rokycanské třídě. Když došlo na její rozšíření, které mi vedlo prakticky pod okny, uvítal jsem to. Pokud jsou alternativy 1) široká ulice a plynulý provoz, nebo 2) úzká ulice a kolony popojíždějících vozidel, vždy dám přednost variantě 1).

Když už jsme o tom "myslení jen na sebe", tak se zamyslete nad variantami, které vedou lidem mnohem bíže pod okny, popojíždění, čmoudění, troubení a stres. Oproti tomu je městský okruh systémové řešení, které ublíží mnohem méně lidem, zato uleví mnoha.

+2/0
doporučit
10.7.2017 10:35

J66a53n 16G12o11t88z 4295417

Když se někdo nastěhuje k hlavní silnici tak si nemůže stěžovat, že tam jezdí hodně aut. Zrovna na Dlouhé ulici je té zeleně docela dost včetně možnosti v klidu si zastavit a vyložit co je potřeba.

0/0
doporučit
10.7.2017 13:53

M37a82r59t50i50n 15L40u34k35e27š 3136821841375

Dlouhá není hlavní ulice, jejímu významu zcela postačuje dvoupruhové uspořádání.

Ne každému stačí si jen "něco vyložit". Nebo pan Gotz nerad parkuje u svého domu - vždy si tam jen "v klidu něco vyloží" a jede dál?

0/0
doporučit
10.7.2017 14:59

J84a15n 31G66o53t81z 4795897

Je to hlavní cesta z Rokycanské na Slovany - jezdí tak skoro každý. Bydlím za rohem, když tam někdo parkuje, tak nepřekáží - až to předělají, tak nejspíš bude.

0/0
doporučit
10.7.2017 17:50

M27a79r21t85i93n 54L16u76k29e15š 3466731511895

Povídání dlouhé, ale úplně mimo ;-)

V Dlouhé ulici se tvořily kratší kolony pouze u řízených křižovatek - tam počet řadících pruhů zůstává stejný. To samé platí v Částkově - tam nejsou kolony kvůli malému počtu jízdných pruhů, ale právě kvůli těm kruhákům na konci - ze všech stran jezdí spousta aut.

Jinak je moc hezké vidět, že mezi námi žijí sobci, kteří pro hladký průjezd svého líného pozadí odsoudí ostatní k bydlení u "dálnice" bez kouska zeleně a možnosti zaparkování R^

+1/−2
doporučit
10.7.2017 7:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.