Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M85i58c84h89a37l 51F88i21d26l26e45r 2556566435104

Když si projedete nultou hotovou etapu, zjistíte nakonec, že je to celé připravené na případně rozšíření z dvou pruhů na 4. Schválně je tam místo. Jestli k tomu nakonec dojde nebo ne je samozřejmě otázka. Každopádně já se těším. Jsem z Vinic. Dostat se kdykoli ze Severního předměstí je očistec, vzhledem k tomu, že se zbytkem Plzně máme v podstatě reálné spojení jen v podobě Roosvelta a Pattona. Nebo si můžeme zajet přes Jateční. A velice ocením možnost, že se během pár minut dostanu na D5, aniž bych se musel proplétat městem, či nahoru na Karlovarskou. Takže šup šup, i 2020 je dlouho ;-D

+6/0
doporučit
16.6.2017 6:58

J12i53ř67í 12M26l25a50d45ě94j78o65v57s90k22ý 6706547949753

To je marný, lidé zjistí, že to po obchvatu nemá cenu a opět pojedou centrem. Hle jaký jasný argument a nikomu to nikdy nedošlo! Kverulat Petr Hrabák to přece vždy ví.

Vaše nenávist k Plzni a všemu je náplní života. No, to se máte.

+2/0
doporučit
15.6.2017 21:49

P34e57t13r 79A93n16d13r90ý15s79e48k 9683321946707

Moc bych nejásal, vloží se do toho ekologové a pak budou rádi, že ten okruh budou mít v roce 2030.

+1/0
doporučit
15.6.2017 18:56

P96e20t68r 17H46r60a56b44á22k 6880207702930

Až to udělají, tak se zjistí, že ta komunikace je nekapacitní a začne zase vše jezdit přes centrum. Je velká chyba, že se pořádně nepřemýšlelo a neudělali se rovnou 4 pruhy.

0/−5
doporučit
15.6.2017 20:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.