Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R84i91c42h43a45r12d 41T37o42m49e47č84e29k 7226655836361

1.fáze: autobus, řidič, průvodčí, cestující

2.fáze: autobus, řidič, cestující

3.fáze: autobus, cestující

4.fáze: autobus

+17/−2
doporučit
11.6.2017 15:08

V10o46j96t94ě96c24h 48S35t51r81n54a53d 4554931682915

Očekávat od našich zákonodárců takové zákony, díky kterým by se v Česku podobně jako třeba v Kalifornii mohla samořídící vozidla testovat v běžném provozu, je asi pošetilé. Přitom jejich nasazení už moc kromě zákonů nebrání.

+14/−2
doporučit
11.6.2017 12:27

D84o26m41i68n46i46k 11K81o29v63a25č89í93k 1478682964739

Super

+11/−1
doporučit
11.6.2017 12:44

L78i55b21o70r 11F87i77l92á17k 6921296860839

Aut bez řidiče u nás jezdí mraky, i bez zákona.

+11/−2
doporučit
11.6.2017 15:15

R85o54m77a91n 43P95o33l25á89č63e44k 5246749425

Upřímně jsem proti... Lidi se bojí poslat metro bez řidiče, kterér je prakticky autonomní vůči okolí, ale auto/autobus by tady většina poslala do provozu s naprostým klidem... Přitom na ten autobus působí tak o milion víc vlivů než na to metro...

+9/−1
doporučit
11.6.2017 21:23

M98a58r41t13i23n 56Č79a76p47e57k 6310821377634

Docela by mě zajímalo jak si ten autobus poradí s rozbitými či dokonce špatně naprojektovanými zastávkami, ke kterým se zajet stylem hrana/hrana nedá. A ještě více jak si poradí s autem/dodávkou parkujícím v zastávce. To bude za autem stát dokud neodjede, nebo zastávku neoblouží a pojede dál? Dokud se nevyřeší auta, nemá smysl dělat cokoliv jiného.

+14/−6
doporučit
11.6.2017 12:29

M74i39l52a81n 94V45o76l69e21k 5119143716739

Už i nástup a výstup do autobusu budou řídit semafory?

+4/0
doporučit
11.6.2017 15:32

T58o88m91á75š 55T35a54t77í43č75e88k 5150392130198

Odpornej krám.

A pusťte se do mě, všici, co se vám chce žít ve světě robotů.

+7/−5
doporučit
11.6.2017 22:54

L17i30b70o59r 67F68i49l59á20k 6621296390659

Asi strašák na řidiče, aby sklapli a nesomrovali větší platy.

+9/−8
doporučit
11.6.2017 12:41

P39e47t39r 98N50o82v31á87k 8555809740

nechápu proč zákonodárci spí 8-o

pokud chceme být technologický na špici, dávno měl být zákon § !

---

některé státy v usa prudily podobně tak guvernér Arizony bouchnul do stolu a najednou v Arizoně smí jezdit autonomní vozy Waymo R^;-)

+4/−1
doporučit
11.6.2017 14:52

D57a82v85i41d 63H62e75r64i41a67n 6624906397531

Bez ukázky jak to jezdí samo je to jaksi prezentace k ničemu....

+6/−4
doporučit
11.6.2017 12:51

P14a14v18e38l 80N23o36c95a87r 6489959456895

No to budou mít teroristi radost až se jim nabourají do systémů.

GTA bude proti tomu sranda a budou to mít bez nějakých starostí ;-D

+6/−5
doporučit
11.6.2017 13:24

M64a56r81t30i60n 49B95a12r83t82e18k 5957561851633

Řidiči mají velké štěstí, že je nízká nezaměstnanost a snadno si najdou práci jinde, protože tohle změní všechno. Nejnom řidiči autobusů, ale i náklaďáků, taxíků, rozvážkových služeb. Už ani pizzu vám nepřiveze řidič ale automatické auto. Přijdete, zaplatíte, vyjede vám pizza.

+3/−2
doporučit
11.6.2017 15:19

A96l96e76š 55N98o55v46o77t22n58ý 9736666486609

Ten současný zákon na to nějak myslet musí, protože mám pocit, jako by část autobusů jezdila bez řidičů už teď.. ;)

+3/−2
doporučit
11.6.2017 13:46

M93i47k44u28l72á21š 18K59a46l11i50n43a 1502293315

Pěkný podle počtu sedaček a místa uvnitř je to model pro školky a nebo spíš pro jednotřídky.

+2/0
doporučit
11.6.2017 21:55

J10a42k33u36b 71P97e90t71r49i45c43e27k 4788684715861

Designově velmi povedenej autobus. Zajímalo by mě, jak reaguje, pokud se některý referenční bod změní či zmizí. Třeba někdo pokácí velkej strom. Dokáže i pak jet sám?

+2/0
doporučit
11.6.2017 13:45

P81a56v50e89l 45K73r77e83u74z55i47g59e74r 7144640140279

A komu tím prospějete?

+5/−9
doporučit
11.6.2017 12:05

D56a22v25i49d 40Z75a62j13d75á93k 8815382920391

Ridici, nebojte se. U nas tohle ani zasto let.

+2/−2
doporučit
11.6.2017 12:59

M89a74r24t68i86n 98S38e84d36l64á49č60e26k 1600409950454

Nadšení až do první smrtelné nehody - bůvíproč mě napadlo staré "Na přechodu pro chodce, drtí Tatra důchodce"... A to nemluvím o tom, jak je to celé neskutečně hnusné - v zájmu nenažranosti dopravců se opět blížíme k holým bakelitovým sedačkám jako za bolševika...8-o8-o8-o

+2/−4
doporučit
12.6.2017 4:20

T79o39m98á31š 56L55u46d51v79í87k 5850698783946

Ten pokrok, kde se to zastavi?

+1/0
doporučit
11.6.2017 12:16

J54i81ř25í 56P83r60a45ž77á14k 9870702851602

Což to raději zkusit nejprve u osobního auta? Mohly by je například nakoupit pro své zaměstnance nějaké zbytečné úřady, které by bylo potřeba zrušit.

+1/−1
doporučit
11.6.2017 16:08

K98a78r59e11l 72B78l58á11h98a 1925176431299

Co se týká odpovědnosti za nehodu, mělo by to být naopak jednoduší než u normálních řidičů. Ti, když mají jenom trochu šanci, tak lžou co to dá. Tahle samořiditelná vozidla budou mít v sobě tolik údajů, že bude jednoduché zjistit, jestli to byla chyba software, nebo to byly okolnosti, které nebyly možné předvídat. Např. že někdo nedal přednost a na poslední chvíli vjel do cesty, nebo mu někdo schovaný za stojícím autem vběhl pod kola, atd.

+1/−2
doporučit
11.6.2017 17:47

J76i27n16d21r52i25c56h 69V93r78a10n14a 6559453989121

hlaseni mestskeho rozhlasu opakuji hlaseni mestskeho rozhlasu : po prazske magistrale se riti autobus bez ridice a z amplionu se ozyva allahu akbar

+2/−16
doporučit
11.6.2017 12:20

Z34d21e60n69ě93k 46V71a30l86e23n89t30a 3925550878184

Koukám na ty luxusně umístěné XXL sedačky, které jsou na ty české Pepíky jako dělané .... ;-DR^

Bude to super, až bude muset prudce zabrzdit a pocítíte 5 t v klíně ;-D;-D;-D ....

0/−3
doporučit
11.6.2017 12:32

P22a64t82r27i70k 92E45g54e39r 2908150989581

Tento typ autobusu mi nepřijde vhodný do města.

0/−3
doporučit
11.6.2017 12:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.