Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Video: Stavbaři prorážejí v budoucím nejdelším tunelu nouzové chodby mezi tubusy

Stavbaři, kteří u Plzně budují více než čtyři kilometry dlouhý železniční tunel, nedávno začali prorážet také spojovací průchody mezi tubusy. Zatím pracují obvyklým způsobem, ale přímo pod vrchem Chlum budou muset horninu odstřelit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V48l76a34d42i65s94l52a30v 80C88e84c57h 6338891342979

Ano vyplatí,pokud bychom přemýšleli jako pan Beznoska,tak stavět mosty je taky blbost.Vždyť se určitě dá to údolí někde objed.Ale kolik vlaků osobních i nákladních denně tudy projede?Kolik energie spotřebují na 9 minut jízdy.Že by se dali ty peníze ivestovat na důležitější věci je asi taky pravda.Třeba mostů za hranicí jejich životnosti je u nás víc než dost.

+4/−1
14.4.2017 1:48
Foto

J80a57k65u28b 38B30e87z40n81o58s12k86a 9377283296

kvůli ušetřeným 9 minutám času taková stavba za tak nehorázné prachy?? to se vyplatí...

+1/−14
13.4.2017 22:46
Foto

B64r97o11n52i33s22l14a69v 77G35a76b21r34y15š 2512199341

Ano, vyplatí.

+9/0
13.4.2017 22:53

M93a18r73t21i34n 21Š70t27r88o93s 4609177920648

Vynásobte to počtem cestujících za třeba 30 let, a uvidíte, kolik minut se ušetřít.

+5/0
13.4.2017 22:58

J92a61n 68B29e58n32e46š 5109855768875

Zkrátí se dráha, zvýší se rychlost, ušetří se čas a také ubyde jeden železniční prejezd v Chrástu, kde už několik lidí zemřelo.

+6/0
14.4.2017 10:26

R87a92d60e18k 63J34a40n48a76t91a 9295546184402

A ušetří se taky energie a peníze. Od dokončení po mnoho desítek let budou vlaky tímto úsekem jezdit kratší vzdálenost a plynuleji, bez změn rychlosti.

+1/0
14.4.2017 14:08

J85i40ř34í 44K28o52c62u83r69e83k 6595654855918

Staví se to na 50 až 100 let. S Vaším přístupem byste musel všude pěšky. A řeku přeplavat. To je devět minut tady, devět minut tak, 3 minuty tady, výhybka na 50 zbytečnost, šup tam na 40, jezdit max 100 aby se nemusela stavět zabezpečovačka a víte co vám zbyde?

Zkuste Bangladéš nebo Pakistán, země totálně bez infrastruktury. Bangladéš má jedinou výhodu: Nemrzne tam.

+2/0
14.4.2017 19:18

M86a86r93k32é96t33a 45D28v19o19ř34á68č30k67o25v72á 2728163601878

Kdo první napíše, že je to tunel, je osel! :-)

0/0
13.4.2017 22:44

Z71d90e22n64ě67k 33S34t13o33d76o57l97a 8477471615886

ano oslice

0/0
14.4.2017 0:13

J97i95ř57í 83K93o67c31u24r19e58k 6325934685958

Zdař Bůh!

+1/0
13.4.2017 20:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.