Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Video: Stavbaři prorážejí v budoucím nejdelším tunelu nouzové chodby mezi tubusy

Stavbaři, kteří u Plzně budují více než čtyři kilometry dlouhý železniční tunel, nedávno začali prorážet také spojovací průchody mezi tubusy. Zatím pracují obvyklým způsobem, ale přímo pod vrchem Chlum budou muset horninu odstřelit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V35l34a29d97i81s87l65a74v 65C28e84c62h 6538191792469

Ano vyplatí,pokud bychom přemýšleli jako pan Beznoska,tak stavět mosty je taky blbost.Vždyť se určitě dá to údolí někde objed.Ale kolik vlaků osobních i nákladních denně tudy projede?Kolik energie spotřebují na 9 minut jízdy.Že by se dali ty peníze ivestovat na důležitější věci je asi taky pravda.Třeba mostů za hranicí jejich životnosti je u nás víc než dost.

+4/−1
14.4.2017 1:48
Foto

J30a79k84u81b 50B12e47z11n40o53s21k28a 9247813766

kvůli ušetřeným 9 minutám času taková stavba za tak nehorázné prachy?? to se vyplatí...

+1/−14
13.4.2017 22:46
Foto

B33r77o82n83i20s48l62a51v 44G81a57b34r58y45š 2492769591

Ano, vyplatí.

+9/0
13.4.2017 22:53

M24a75r14t28i41n 27Š58t33r85o28s 4679387750478

Vynásobte to počtem cestujících za třeba 30 let, a uvidíte, kolik minut se ušetřít.

+5/0
13.4.2017 22:58

J60a83n 50B61e83n70e35š 5689975668375

Zkrátí se dráha, zvýší se rychlost, ušetří se čas a také ubyde jeden železniční prejezd v Chrástu, kde už několik lidí zemřelo.

+6/0
14.4.2017 10:26

R50a98d92e76k 88J64a89n75a61t14a 9485766584912

A ušetří se taky energie a peníze. Od dokončení po mnoho desítek let budou vlaky tímto úsekem jezdit kratší vzdálenost a plynuleji, bez změn rychlosti.

+1/0
14.4.2017 14:08

J60i33ř59í 33K30o94c23u67r44e95k 6495184835648

Staví se to na 50 až 100 let. S Vaším přístupem byste musel všude pěšky. A řeku přeplavat. To je devět minut tady, devět minut tak, 3 minuty tady, výhybka na 50 zbytečnost, šup tam na 40, jezdit max 100 aby se nemusela stavět zabezpečovačka a víte co vám zbyde?

Zkuste Bangladéš nebo Pakistán, země totálně bez infrastruktury. Bangladéš má jedinou výhodu: Nemrzne tam.

+2/0
14.4.2017 19:18

M16a33r54k76é47t89a 89D27v65o56ř96á62č76k61o24v42á 2228163911688

Kdo první napíše, že je to tunel, je osel! :-)

0/0
13.4.2017 22:44

Z33d46e75n45ě77k 70S24t82o64d96o36l79a 8807351695376

ano oslice

0/0
14.4.2017 0:13

J58i70ř39í 67K11o43c67u13r36e66k 6275604535118

Zdař Bůh!

+1/0
13.4.2017 20:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.