Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Za „omlazení“ autobusů dostal podnikatel podmínku a peněžitý trest

Podnikatel v autobusové dopravě z Klatovska Josef Ptáček dostal ve středu u soudu podmínečný trest a navíc musí zaplatit 120 tisíc korun. Podle obžaloby nechal zfalšovat údaje v technických průkazech autobusů, aby získal zakázku od Českých drah.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44i96r61a 28L94o37v45e 3884270498844

To je ale pekny ptacek, ten Josef Ptacek.:-)

0/0
1.4.2017 3:57

S64t85a28n12i21s27l10a74v 84S44r17b85a 4795634878924

ten člověk by měl dostat především doživotní zákaz přepravovat lidi. vloni shořel maďarský autobus v itálii a s ním desítka dětí také proto, že si přepravce neoprávněně namontoval přídavnou nádrž. chápu, že poukd vezmu konkrétní autobus, tak jestli je 5 nebo 15 let starý bude záležet na údržbě, ale pokud vezmu 100 autobusů, tak v průměru prostě bude rozdíl ve stáří viditelný. takže přestože falešný techničák není přídavná nádrž, je vidět, že ten člověk je kvůli zakázce ochoten zajít dost daleko a možná, kdyby byl požadavek na nádrž větší, než mají jeho autobusy, tak by je tam klidně přidělal.

0/0
30.3.2017 7:56

R97o66b66i83n 52Ž71i70ž49k22a 2658794286736

Přesně tak, kdo lže, ten krade a může i zabít a proto je ho třeba rovnou preventivně postavit ke zdi. !!

0/0
30.3.2017 17:53

P62e32t97r 87V83o51n82d13r10a47c17e83k 7265751853330

Já jsem pořád nepochopil co ten odsouzený vlastně provedl - to že někdo vypíše nesmyslné podmínky je jako v pohodě ???

Ty autobusy něměly platnou STK ?? ..

+2/−1
30.3.2017 7:22

K85a52m40i27l 44D82o68l56e27z98e38l 6452576394522

kalsicky trestny cin podvodu. Tvrdil, ze sluzba ma urcite parametry a ty nemela.

+1/0
30.3.2017 16:09

J59i49ř16í 82P78l97a89v96s40k31ý 9760146691459

ano, milion a pul, to je zhruba tak rozdil mezi cenu, za jakou je schopna fungovat firma bez odboru, a firma s odborama ...

+2/0
30.3.2017 7:19

R73o97b66i28n 72Ž94i84ž93k27a 2788204906796

Státnímu rozpočtu bylo trestnou činností ušetřeno zhruba 1,6 milionu korun,“ podotkl soudce ;-DR^

+9/0
29.3.2017 21:33

J52a11n 81T36a84r10a18b71a 4366856329359

Paradox ale soudci za tu větu patří potlesk. Stát ve snaze koupit nejlevnější šunt platí nezákonné zboží resp. v tomto případě služby.

+7/0
29.3.2017 21:54

R83o78b68i61n 29Ž53i84ž37k35a 2508944686986

No je otázka, jestli ta služba byla méně kvalitní. :-)V tom článku to i píší - ta podmínka na věk autobusů, kterou Ptáček ošulil, se do té smlouvy dostala vlastně nezamýšleně copy pastem ze vzorové smlouvy

+4/0
30.3.2017 1:56

B82l40a85ž41e75j 20M97o84t79y21č86k48a 8517337125860

tak takovéhle trestné činnosti tleskámR^R^ Každý by měl šetřit.

+8/−3
29.3.2017 17:14

J19a88n 97T57a56r46a19b61a 4676436109509

Zásasdně nesouhlasím. Stát je první na řadě, kdo by měl platit korektní cenu a ne cenu z perského trhu.

0/0
29.3.2017 21:52

J39i59ř98í 26K53o10c43u15r49e71k 6525554465938

No a zvládly to ty autobusy odvozit? To je to hlavní.

U vozidel se totiž uplatňuje "vanová křivka spolehlivosti". A je nesmysl vyhazovat vozidlo, které spolehlivě jezdí. Je to neekonomické. Je rovněž neekonomické provozovat vozidlo nespolehlivé s velkými náklady na údržbu/provoz. Třeba parní Sentinel.

+1/0
29.3.2017 23:12

M17a67r70t75i49n 42J97a88n83d27a 6923806882939

Z Francie se sem v současnosti dovážejí patnáct let staré Karosy, které tam dělaly školní svozy, ráno do školy, odpoledne zpět. Tyhle Karosy skoro nejezdily, mají najeto třeba jen 300 tisíc kilometrů, na STK chodily dvakrát ročně. (To si nevymýšlím, měl jsem v ruce papíry od jedné z nich a koukal jsem na to dost nevěřícně.)

Ale takový autobus nevyhovuje.

Pokud vezmeme desetiletou českou karosu, která za den ujede 300 kilometrů, na tachometru má 750 tisíc km a podle toho vypadá, je to v pořádku.

+2/0
30.3.2017 0:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.