- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnes se již před nástupem do služby nefouká?
V 45 letech odepsaný. Zřejmě k tomu měl nějaký důvod, pač za 25 let, co jezdím MHD v Plzni jsem tohle nezažil.Pro ty pasažery zážotek, na který nikdy nezapomenou. Hlavní je, že se nikomu nic nestalo.
Chlast za volant nepatří o to víc že vozí lidi,tohle je neomluvitelné.Mol si vzít volno nebo jít marodit a doma se zrubat pod obraz.
Ridit autobus se 3 promile nelze, zato stat uplne v pohode
Jel jsem tam nějak po páté a už tenkrát jsem měl pocit, že ta pětatřicítka jede nějak divně, ale nevím, zda to byl stejný řidič. Ještěže se s nikým nesrazil... Život je sice složitej, ale takhle by asi člověk jezdit neměl, natož pak s lidmi.
Tolerance 0,2 ‰ je rozumná. Na rozdíl od tolerance 0. S řidičem, který má např. 0,15 ‰, se rozhodně bát nebudu.
Není to tak jednoduché. Já nebudu mít strach s řidičem, který si dal jedno pivo a má do 0.2. Rozhodně se ale budu bát, pokud přijde do práce po flámu, technicky má do 0.2 a k tomu abstinenční příznaky.
Nechápu jak si krajně nezodpovědný člověk může zničit zbytek života.Sám jsem měl ŘP(od r.1964) na všechno ,nikdy jsem nezaplatil ani korunu pokuty.Neříkám že jsem zodpovědný a vzorový řidič,zcela jistě jsem někdy neúmyslně porušil předpisy.Po směrnici Evropského parlamentu mám nyní řidičák jen na os.automobily,ale stále jezdím.Nejsem abstinent ale přesto bych nesedl za volant kdybych měl v sobě kapku alkoholu.Když si nejsem jistej o zbytkáči,zajdu za poldou a dýchnu si.Je to zadara a já jsem jistej že nazabiju sebe nebo někoho jiného a že si nezničím zbytek života!
jak lze směrnicí EU přijít o část skupin ?
ještě jsem ochoten pochopit, že někdo přijde na směnu se zbytkovým alkoholem, ale chlastat během směny a mít 3 promile...ten člověk by měl jít nejen do lochu, ale doživotně přijít o papíry