Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Pattonův most brzy najedou stavební stroje, dopravu zatím neomezí

Už příští týden začnou přípravy na zahájení kompletní rekonstrukce mostu Generála Pattona v Plzni. Dělníci připraví zázemí staveniště a dovezou techniku. První dopravní omezení lidé pocítí 10. dubna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R91o40m82a96n 81P25e54c33h55a93n 7380663446821

No jen tupá hlava jediný tah z Lochotína do města zastaví. Holt budou dvě města a obě budou neprůjezdnáRv Západní obchvat co to je? Jen tupá hlava udělá jeden pruh a ještě ho ukončí v jedné třetině!!!!V Plzni musí být dopravní inženýři vskutku na úrovni!!!!

0/0
11.3.2017 9:24

J30i30ř71í 15M25l55a55d84ě41j42o55v26s10k16ý 6976517969643

Dobrý den.

Také jsem se zajímal o to proč právě tento souběh akcí. Zjistil jsem (prokazatelně), ze investor je v obou případech stát. Železniční uzel II opravuje stát (SŽDC) a most take stát (ŘSD). Obě akce jsou z dotaci z EÚ. A tak to musí byt do určitého data hotové. Takže když ne teď, tak příště a za vlastní.

+2/0
6.3.2017 12:43

J20a14n 78D46v27o55ř65á66k 9883873713635

Kam tam dostanou dva pruhy pro každý směr, když jeden most zavřou? Asi jsem to nepochopil...

0/0
3.3.2017 22:34

P28e50t24r 54H21r77a95b74á62k 6850247372300

Bude zřejmě zrušena cyklostezka/chodník, ale i tak si nejsem jistý, kde bude ten čtvrtý pruh. Podle mého to mají napsané špatné. Bude vždy pouze jeden pruh. Hlavně jsem zvědavý, jak to budou mít vyřešený s kolejovým pásem.Jak píše trošku hloupě Náhlík, že když to zvládli na Rokycanské, zvládnou to i zde, tak na Rokycanské není prostřední tramvajový pás a tak to tam bylo výrazně jednodušší. Zde budou muset automobily křížit kolej a to hned dvakrát (v jednom směru), což bude znamenat na jedné části i vybourání panelů pod kolejemi, kde jsou více vvyýšené nad terén (blíže Rondelu). Řekl bych, že stavba bude tak komplikovaná, že doprava v tomto místě se zcela zastaví.

0/0
6.3.2017 10:49

P78e28t45r 97H97r67a88b15á49k 6930797642780

www.youtube.com

Tak jsem se zmýlil. Ovšem k úplnému uzavření mostů tedy vůbec nedojde.

0/0
6.3.2017 11:01

V15á27c93l46a58v 80V32i54l27e28t95a 8318872629533

Jak se píše na bilboardech u rozkopaných silnic: Musíme to opravit.

Ano, most opravu potřebuje. Ovšem zkombinovat jí s uzavřením mostů u hlavního nádraží, to je plán z dílny psychopata. Třeba na trase jedničky tak budou dlouhé měsíce hned dvě místa, kde tramvaje budou jezdit kyvadlově. A podobných souvislostí bude daleko víc.

Musím říct, že tohle prostě nechápu.

+2/0
3.3.2017 21:33

P97e96t30r 98H39r51a46b90á85k 6600707932340

Možná stačilo počkat, až bude hotový západní obchvat. Takhle celý sever bude jezdit přes pravidelně zpomalený úsek, nikoliv tak jak to je ted nárazově a i samotná hromadná doprava bude pomalejší. Jak bude vypadat v létě ovzduší v centru, to raději nebudu přemýšlet. Každopádně dopravní kolapsy na Roosveltově mostě a na Karlovarské budou mít ještě větší grády. Tato oprava je pro dopravu v Plzni mnohem citelnější, než oprava mostů u nádraží.

0/0
6.3.2017 10:42

P14a47v27e68l 36V92a81n74ě85č98e42k 4254393981791

Proc se ma Dlouha ulice v Lobzich zuzit ? 8-o

+1/0
3.3.2017 14:33

M87a92r60t17i80n 37L43u55k68e75š 3276601451895

Protože je to nechutná dálnice skrze Lobzy, která nemá z kapacitního hlediska opodstatnění? ;-)

+4/−3
3.3.2017 14:35

M10i63r83o93s32l22a12v 88S95u51c98h69y 5910899260920

Tahle silnice byla postavena jako součást budoucího městského okruhu. Přemostěním celého lobezského údolí přesně navazuje na ulici Částkovu, a ta pak přemostěním doudleveckého údolí na ulici 17. listopadu - a jižní část městského okruhu by byla hotová. Teď se ale bude stavět "nová" verze východního obchvatu po levém břehu Úslavy v území nikoho. Pro obyvatele jistě příjemné zklidnění - pokud to někdo kdy dodělá. Zatím ale úplně všechny projekty v Plzni skončily v půlce cesty a problémy s dopravou pouze posunuly o kousek dál.

+6/0
3.3.2017 15:41

H64a82n81u70š 72H34o24r80á92k 9691304526943

Obecne, nemam rad zuzovani silnic ve meste, ale u Dlouhy me to ani nevadi. Pokud tam nechaj odbocovaci pruhy, at si klidne je dvouprouda, stejne jako dvouprouda vede dal na Slovany a Lobzy nejsou tak veliky, aby jim to nejak zasadne vadilo.

Dlouha byla vybudovana jako ctyrprouda, protoze se pocitalo ze bude vysokej most pres udoli Uslavy a bude soucasti mestkeho okruhu, ale s tim uz se nepocita.

+6/0
3.3.2017 15:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.