- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak že teď na rok a půl ztratil podchod smysl tak nějak není pro budoucnost argument, že? Otázka není, jaký smysl má teď (žádný, jako cokoliv v okolí staveniště), ale jaký případně bude mít smysl po dokončení stavby. Je možné, že stejně žádný, neznám detaily projektu. Ale argumentovat současným stavem je hloupost.
A ještě k panu primátorovi. Ráz městské třídy by Sirkova získala, pokud by kolem ní byly stromy a místa po zasypaných vstupech do podchodu by se využila na zeleň, stánky nebo něco podobného. Pokud se jen zasype a zabetonuje (nebo zaasfaltuje), bude to pořád kus dálnice.
V rámci rekonstrukce nádraží se tento podchod solidně hodil do koše, ačkoliv se mohl skvěle využít. Místo toho se udělaly přechody v Sirkově a Šumavské. Když se tenkrát ten podchod dělal, asi nikdo nečekal, že za 20 let nějaký chytrák dojde k závěru, že je k ničemu. A on bohužel aktuálně skoro k ničemu je. Večer tam vleze jen někdo velmi odvážný a ve dne někdo, kdo chce závodit se semafory. Je to další smutný ukazatel hloupých rozhodnutí představitelů města Plzně.
Kdo tvrdi, ze je nevyužívaný? Chodím tudy často a potkávám dost lidí, kteří si tudy zkracují cestu. Kdyby byl podchod osídlen, byly tam krámky, kavárny, případně služebna MP, aby se tam lidé cítili bezpečně, jistě by byl podchod hojně využíván jistě by se z neho stali i místo pro setkávání. Chápu, ze pro pany radní je podchod nadbytečný, ti si posadí svůj úřednický zadek před radnicí do limuzíny a o tom, jak běží život v podchodu u nádraží nemají ani páru! :D
Zeptejte se Chovance ten jako "student práv" přeci ví vše a se vším si ví rady!!!
Já jsem pro zachování podchodů. Přechody na takto frekventovaných křižovatkách zdržují dopravu.
Já jsem pro přechody. Podchody zdržují pěší dopravu.
Místo přechodu v Šumavské měli podchod protáhnout až na nádraží. Denně by tím místem prošla spousta lidí, kteří by využili i obchody a mohlo to třeba fungovat. Rozhodně by to bylo asi tak 1000x bezpečnější než slavné nové přechody.
Nehodilo by se z něj udělat podzemní parkoviště?
Skvělý místo na noční klub
Zasypat nebude stačit, musí se zároveň vyřešit bezpečný pohyb chodců nahoře. Ve směrech Americká-Šumavská (nádraží) a Sirková-Mikulášská (nádraží).
A nechtěl by někdo řešit dopravu trošku koncepčně, se smyslem pro plynulost provozu? Křižovatka U Jána, most Milénia a jejich přirozená spojnice - Sirková ulice jsou paskvil na entou - systém vás vede oklikou a jen brzdí plynulost dopravy.
Můj názor (a uznávám, že není zrovna laciný) je vybagrovat pořádný koridor od pivovaru k mostu Milénia, přivést tramvaj blíže k budově nádraží a mimoúrovňově ji vykřížit s hlavní dopravní tepnou. Mimochodem, podchod vznikl jen coby odpadní produkt. Jeho prvotním cílem bylo sloužit jako protiatomový kryt.
Proč přesouvat tramvaj? Ta teď staví úplně ideálně, když se udělal podchod ze Šumavské. Ideální spojení s vlakem, trolejbusem a budoucím autobusovým nádražím.