Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ženu po domácím porodu museli vézt do nemocnice, dítě odmítla vzít s sebou

Nezvyklou situaci popsali zdravotníci záchranné služby, kteří ve středu v Plzni ošetřovali ženu s komplikacemi po domácím porodu. Nechala se odvézt do nemocnice, ale trvala na tom, že její právě narozený syn zůstane doma. Podle zdravotníků to nebylo správně. Porodní asistentka v tom problém nevidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M43a49r17t71i15n 87M96a36t54a68s 1678729655975

cenzore!!!! na tomto PŮVODNĚ SMAZANÉM PŘÍSPĚVKU NENÍ NIC NESLUŠNÉHO. Odpusť si mazání jen proto, že se nehodí do krámu mafry a když budeš mazat, udej racionální důvod a ne plané nesmyslné fráze, jako minule .... Vážená paní, jste neskutečně ..... A vy máte ůdaje, že ne? POVINNÉ HLÁŠENÍ ÚZIS NOVOROZENCE NEMÁ KOLONKU POROD V DOMÁCÍM PROSTŘEDÍ, čili neexistuje přesná statistka novorozenců, kteří zemřeli po domácím porodu. A samo o sobě to, že nepřibylo mrtvých dětí, je díky tomu, že, když je potřeba, zavolá se záchranka a dítě se odveze do nemocnice, je mu poskytnuta nemocniční intenzivní medicínská péče a vytvoří se živý, v horším případě postižený jedinec, který nebude ani schopen své dementní matce poděkovat, jak mu hezky nastartovala život.

0/0
17.2.2017 21:02

K54a34t35e55ř15i75n37a 20K86u68n53d21r43á93t73o25v35á 3788721933234

Právo rodit doma bych respektovala, i když sama bych si netroufla, ale je fakt, že nerozumím matce, která dobrovolně opustí své novorozené dítě a zanechá jej s cizím člověkem (byť by to byla PA, takže by jistě poskytla veškerou potřebnou péči). Ještě bych pochopila nechat dítě doma s otcem a PA, ale ani jeden z nich přece děťátko nenakojí. Vzala bych ho s sebou a pak bych se případně hádala, ať mi ho nikam neodváží (pokud bych měla pocit, že mu ti zlí lékaři chtějí ublížit).

0/0
6.1.2017 12:46

L35u57b96o51š 33V39. 2501554342833

Je až neuvěřitelné, co se i v dnešní "moderní" době může stát! Lidé by si měli uvědomit, že jsme v 21. století a ne kdysi v pravěku. Evoluce je zcela přirozená, bohužel se někomu vyhýbá jak čert kříži.

Ta hrůzná žena si v dnešní době dovolí porodit doma, i když má možnost využít péči lékařů. Ohrozila tak život svůj i život dítěte!!! Tak takhle nějak by asi zněla slova člověka, kterému se nejspíše ta evoluce obloukem vyhnula. A že ten oblouk byl...

Takový člověk si neuvědomuje, že porod není nemoc, porod není podmíněn lékařským dohledem ani jakýmkoliv zásahem. Porod je zcela přirozená, fyziologická reakce na akci před 9-ti měsíci. Hluboce se zamýšlím, kam tohle může až směřovat, zda i početí bude za čas bráno jako nemoc a tedy bude vyžadováno pouze v nemocnici pod dohledem lékařů. Smutné pomyšlení.

Nebo tomu je zcela jinak a já se pletu? Třeba lékaři nepohlížejí na rodičku jako na NEmocnou schránku, které musí zachránit život od v ní rostoucího predátora, třeba je v tom i dobrý úmysl. Úmysl vlastního výdělku a růstu. Co by potom porodníci dělali, kdyby ženy rodili doma? No každý si nějak musí zajistit své živobytí, tak proč ne masáží obyvatelstva a udržování lidí v řetězech pod rouškou strachu.

Lékařů a záchranářů si velice vážím, tedy pokud dělají svou práci, dělají ji dobře a dělají ji rádi. Lékař či záchranář mají za úkol záslužné věci, v tomto případě však bylo šlápnuto zcela vedle a do něčeho hodně mazlavého a smradutého. Nejen, že se dotiční zachovali zcela neprofesionálně, ale zcela nelidsky. Lékař, který navíc nectí svého pacienta a nectí ani hippokratovu přísahu ani zákony, musí za své činny nést odpovědnost. Společnost by místo linčování rodičky za její přirozené chování se měla zamyslet nad chováním médií a hlavně samozvaných lékařů, tedy těch, kteří své povolání dělají pro vlastní prospěch, nikoliv pro blaho svého svěřence.

Přirozeným krokem by mimo jiné tedy nyní byla i trestní odpovědnost daných lékařů či záchranářů za porušení lékařského tajemství.

+3/−5
30.12.2016 18:48

B40ř94e98t42i96s61l45a85v 65Š43í32m62a 9484281922

Luboš V.

"Přirozeným krokem by mimo jiné tedy nyní byla i trestní odpovědnost daných lékařů či záchranářů za porušení lékařského tajemství." ........

Proc lzete?Neslo o poruseni lekarskeho tajemstvi, ta porodní asistentka se sama zminila v televizi, ze zachranka zverejnila jen vseobecne udaje!To az matka a rodicka se zviditelnily.

+1/−2
30.12.2016 21:24

B53ř13e61t39i43s88l98a70v 84Š29í75m38a 9144801452

oprava...

To az rodicka a porodní asistentka se zviditelnily.

+1/−2
30.12.2016 21:45

M86a64r62t84i23n26a 43H61a76m63á88č91k17o59v89á 5717191779

Souhlas. Plzeňská fakultní nemocnice je perfektní specializované pracoviště, kde je skvělé skončit, pokud vám něco je. Ovšem pokud chcete pomoci s porodem (tedy chcete rodit vy, ne aby vás "rodili lékaři"), tak to bohužel neumí. S paní soucítím a plně jí chápu. Některé komentáře tady jsou tak nechutné, že to nemá cenu komentovat. Paní nic neudělala, jen měla oprávněný strach, že by jí dítě po příjezdu odebrali a nedbali na to, co si vlastně přeje. Ve jménu vyššího dobra. Což by se pravděpodobně v plzeňské fakutce stalo. Mám tam s porodním oddělením zkušenost z letošního léta. A kdybych byla v její situaci, zvyžovala bych asi to samé, i když bych k takovému kroku asi nesebrala odvahu. Protože i kdyby by po ošetření chtěla odejít na revers, měla by problém, aby jí dítě pak vrátili. Skončila by nuceně na šestinedělí a bylo by jí vyhrožováno a byla by zastrašovaná, aby neodešla. Porod je prostě byznys. (proto třeba Plzeň neumožňuje ambulatní porody). Kždopádně má paní můj respekt.

+1/−3
30.12.2016 23:03

B57ř78e36t87i26s89l93a41v 33Š23í22m30a 9324401142

Martina Hamáčková

Nechutne komentare zde mate vy ... a jeste k tomu lzete!

+2/0
30.12.2016 23:12

I30v56o 67Ž10i62ž14k76a 8193517841741

Omlouvám se za uklepnutí, kdyby bylo možno, dal bych 3x plus.

0/0
30.12.2016 23:51
Foto

V53l95a91d21i94m56í66r 59H56r11u18b97e47š 9714891817928

Dítě má právo na bezpečný porod. Do toho spadá i kontrola zdraví dítěte po rizikovém porodu doma. Matka bezdůvodně ohrozila své dítě.

+4/−2
30.12.2016 17:39

J29o48s56e41f 58N87o85v13á31k 2712552725804

Jste mimo. Přesně stejnou kontrolu, jakou dělá po porodu pediatr, tak dělá a je kvalifikovaná dělat porodní asistentka, která tam byla přítomna. Takže nikdo nikoho neohrozil - dítě odborně prohlédnuto bylo.

+1/−5
30.12.2016 17:58
Foto

V68l84a13d51i46m96í48r 22H28r65u63b71e83š 9124211577308

samozřejmě jste mimo vy, porodní asistentka nemá na něco podobného potřebnou kvalifikaci

+4/−1
30.12.2016 18:00

M37a72r32t83i89n12a 37H42a94m18á15č17k72o83v20á 5857741419

A jak si asi představujete, že lékař tu kontrolu dělá? Prohlédne vizuelně dítě a poslechne srdce. Co z toho sestra neumí? Jak podle vás probíhá ta kontrola v nemocnici? Jednou denně (někde dvakrát) dítě převáží, měří novorozeneckou žloutenku a odebírají krev z patičky. Ještě také sluch. Tedy nic, co by nešlo udělat druhý nebo třetí den pomocí pediatra.

0/−3
30.12.2016 23:06

L33u94d95ě34k 91N42ě80m10e81c 5925681732844

Nemlžte. Nebo nám chcete nakukat, že by dotyčná vyrazila za dva tři dny k pediatrovi?

0/0
31.12.2016 8:00
Foto

J73a54n11a 44M82a50j96o78v81á 4745182516883

Troufám si tvrdit, že si tou zástěrkou překotným porodem způsobili tenhle problém sami. Překotný porod (za který se vydává každý domácí, protože PA nesmí vést porod doma) je vzácná věc, zvláště u prvorodiček, ale může se samozřejmě přihodit. Je sice rychlý, ale je vysoce rizikový nejen pro matku kvůli poporodním zraněním, ale i pro dítě, které je ohrožené nitrolebním krvácením. I když to riziko není dramaticky vysoké, není to už nic, s čím by si rodič chtěl nebo měl zahrávat. A chápu záchranáře, kteří navrhovali, aby se na dítě někdo podíval. Mimochodem, PA neumí ani ono vyšetření srdce poslechem - od toho je prostě pediatr či lépe neonatolog. To už nepatří do ošetřovatelské práce. (Nezaměňovat s poslechem ozev, to je jiný "sport").

Takže - buď to nebyl překotný porod, ale pokud byl tak záchrance podaný, nemohli jednat jinak. Nebo byl a matka vědomě podstoupila tohle riziko. V žádném z případů ji prostě nechápu.

+2/0
1.1.2017 11:44

D43a14n55a 81T52e84n18z69l87e62r 5330122795893

R^

0/0
3.1.2017 7:17

J12a88r29o44s73l31a32v 41T62í70n49e37k 4454778620502

Teď jsem četl na Novinkách,že manžel té paní a příbuzní si stěžují na arogantní chování záchranky. A dále,že diskuse je zablokována..

0/0
30.12.2016 14:31

D29a87n82a 13T98e75n54z10l49e83r 5640242845913

No to ji asi ta její dula moc nepochválí, že ani rodit neumí. :-) Takovouhle negativní reklamu dělat divokým gaučovým porodům.

Ještě, že to tentokrát neodneslo dítě. ... i když... kdoví.... To se zjistí teprve až začne zaostávat ve škole...

+2/−3
30.12.2016 8:29

E77l41i12š60k93a 89K61u40č44e30r65o11v51á 7849412253483

To "se zjistí" vždycky. Furt se hledá nějaký problém u porodu. Já těmhle dotazům beru vítr z plachet "plánovanou sekcí".

0/−1
30.12.2016 8:44

D40a17n47a 43T45e29n76z89l36e43r 5290942885653

Jak prosím, to by mě tedy opravdu zajímalo. :-)

0/0
3.1.2017 7:22

J17o55s70e92f 17N34o84v83á71k 2872882535624

Až na to, že v nemocnici by žena dosti pravděpodobně šla nikoli na porodnické oddělení, ale na gyndu, takže by stejně dítě nebylo u ní.

A jestli šla na krátkej zákrok - což podle informací šla - tak stejně by většinu času dítě proleželo někde na novorozeneckym nebo spíše na pediatrii. A to už je lepší, aby bylo celou dobu u otce.

+2/−2
30.12.2016 12:45

B46ř96e34t69i67s33l44a34v 17Š47í57m41a 9224351692

Josef Novák

"Až na to", ze kecate do veci, kterym nerozumite!

Zena by lezela s miminem na novorozeneckem oddeleni, at uz by ji zakrok delali na gynekologii nebo na porodnici, ve vetsine nemocnic je to ve stejné budove, a v Plzni take!Proto lezi novorozenci v postylkach s kolecky, aby je bylo mozno je snadno prevazet.

Rodicka krvacela, predem nebylo jiste, zda bude zakrok kratky nebo dlouhy. Na jedne strane nektere matky hystericky jeci, ze nemají novorozence pár minut u sebe z duvodu mereni a vazeni, pry to na nem muze zanechat trvale negativni nasledky :-)... a na druhe strane tato naprosto nezodpovedna matka odjede od ditete, aniz vi, na jak dlouho.Rv

"A to uz je lepsi, aby bylo celou dobu u otce".... a jak jinak, otec miminko nakoji, ze?Je to nezodpovedne od boha nebo matky prirody (nehodici se skrtnete), ze jsou stale tak zaostali a nejsou schopni prizpusobit kolobeh zivota dle novych genderovych studii.;-D

+3/0
30.12.2016 21:19

D66a56n42a 44T54e63n57z55l79e90r 5340902635553

No, pokud potřebovala dočištění, to se dělá v narkóze. Masivní krvácení to asi nebylo, (třeba když praskne děloha), to by byla do pár minut mrtvá, takže asi jen nevyšla placenta. To se dělá běžně v narkóze. Ano, dítě by s ní na operační sál nevzali. A? Prostě jen další případ, kdy namachrovaná "dula" vymyla jeden další mozek, namluvila rodičce, že poručí větru dešti - a ono se ukázalo, že to nejde.

Teď budou házet špínu na ostatní a hlavně na lékaře, kteří je vytahli ze srabu.

0/0
3.1.2017 7:25

T45o59m54á91š 66H40o92l11e73k 5605700531417

Neuvěřitelná sobeckost této ženy. Nejprve pro své domácí pohodlí ohrozí dítě při porodu a pak na něj ještě kašle, když dítě potřebuje být s matkou. Takovým stvůrám by ty děti měli opravdu odebírat.

+4/−4
30.12.2016 3:22

D10a18n22a 60T94e98n24z26l25e54r 5530972975873

Spíš bych ji hospitalizovala, ovšem na psychiatrii. Zjevně má nějakou fobii z nemocnice. A s ní by měli podat žalobu na nějakou tu podnikatelku s porody, která jí tu fobii namluvila. Rv;-O

+4/−3
30.12.2016 8:30

J51o53s77e43f 42N79o78v70á86k 2132492555934

Pokud bylo dítě zdravé, tak co by dělalo v nemocnici?

Jediný důvod by byl zachování kontaktu s matkou, ale ta pokud šla "na revizi", tak stejně by s dítětem být nemohla. Jinak má převoz do nemocnice pro dítě spíše negativa - především riziko infekce (které není zas tak malé - kamarádovo novorozeně si např. z nemocnice přivezlo černý kašel).

Pokud chcete tvrdit, že dítě je třeba vyšetřit, tak to udělala PA, která na to má dle českých zákonů dostatečnou specializaci. A byla s otcem a dítětem nějakou dobu, zatímco na dítě by se v nemocnici na pět minut podíval pediatr (který neudělá žádné vyšetření, které neumí dělat PA) a pak už by bylo jen pod dohledem (a ještě ne trvalým) sestry, tedy zdravotnického pracovníka s kvalifikací nižší.

+2/−6
30.12.2016 12:30

K76r65i81s81t72ý10n31a 56B46e67n40e38š91o49v38á 5294146106923

Sama bych do domaciho porodu nesla, ale zastat se teto rodiny chci, zejmena v tomhle bode - KDO udal tuto soukromou zalezitost navic takto podrobne a novinarum? Me z toho vychazi nejspis zdravotnici. Je to nechutny. A vy jako manipulativni hyeny, pani novinari.

+7/−14
30.12.2016 3:16

R67o51l51a57n94d26o 38A73r62i39a30s 7188209497140

Kristýnko, snad abyste si udělala pořádek ve své hlavince, vzhledem k tomu, že zůstala zachována plná anonymita matky, tak ji "Nikdo neudal";-D;-D

+9/−4
30.12.2016 8:06

K47r60i42s72t79ý96n76a 40B14e85n47e14š50o40v49á 5504826136563

Rolandiku, vy kousavy smisku, sloveso udat ma nejen vyznam pejorativni (napraskat, nabonzovat), ale tez ve vyznamu sdelit. Jsem proste uz vysazena na to, ze dneska se dostane do medii s prominutim kazdy prd vcetne veci, ktere zasahuji do soukromi lidi. To, ze neni v clanku jmeno matky, neznamena, ze do toho treba bulvar vic nezastoura. Nekym, kdo si za to nejspis necha zaplatit, byla k teto osobni zalezitosti 1 rodiny upoutana zbytecne pozornost. Vam by se libilo, kdyby napriklad jste mel tezkou nehodu a stal byste se krmenim bulvaru? Me ne.

+3/−3
30.12.2016 12:59

B87ř51e35t18i85s64l44a36v 68Š27í26m58a 9294881862

Kristýna Benešová

Problem se ctenim?Pan napsal, " že zůstala zachována plná anonymita matky...".

Kdybyste mela tezkou nehodu, tak by se o tom psalo podobnym zpusobem, bez udani jmena atd.

+1/−2
30.12.2016 21:29

J11i76t86k41a 29P94o89l21a46k70o57v21a 5862424225878

Tak doufejme, že se to vám ani nikomu ve vaší rodině nestane.

0/0
30.12.2016 22:49

B47ř15e63t61i61s22l52a55v 17Š44í70m18a 9224871362

Dalsi, kdo ma problem se ctenim anebo si poradne neprecetl prispevek p. Ariase?Proc vyhrozujete, chcete se hadat?Rv

0/0
30.12.2016 23:07

K28r25i62s38t72ý63n51a 82B60e96n40e87š46o38v52á 5564936556393

Problem se ctenim mate vy, pane Simo. Z meho textu je patrne, ze za invazi do soukromi povazuji i publikovani bez uvedeni jmena. Kolikrat bylo uvedeno zraneny, obet (v horsim pripade mrtvola - to si novinari drzi) X.Y. , ale uvedeny detaily cinu, zverejneny fotky cloveka v indispozici a hur, fotky bydliste, auta, osobnich veci a detaily (novinari se nezinyruji) ,podle kterych nekdo nebo cele okoli identitu odhali a uz to je. Anonymni zajimavost je to pro vas, ale nekdo si nepotrpi na bulvarni "slavu" , nekomu mohou drby vyslovene uskodit,. Za chvili prijde novy rok, uzavreme to tim, ze mame odlisny nazor.

0/0
31.12.2016 23:45

B77ř53e64t37i35s88l33a40v 34Š83í34m81a 9974581442

Ovsem ze mame odlisne nazory, pani Benešová, kazdy logicky uvazujici clovek totiz chape vyznam slova - anonymne!

V tomto pripade nebyly ... "zverejneny fotky cloveka v indispozici a hur, fotky bydliste, auta, osobnich veci a detaily", .... ani nazev ctvrti velkeho krajskeho mesta nebo nazev Horni dolni, kde zije ta porodni asistentka.

Za zasah do soukromi povazujete anonymni informace, ale pritom se nestydite nechutne pomlouvat zachranare, ze pry zverejnili podrobne udaje o rodine.Rv Jenze to zviditelnila az porodni asistentka, ktera si k tomu pozvala televizi Prima, mozna si potrpi na bulvarni "slavu", mozna se rozhodla, ze nejlepsi bude preventivni utok. Najdete si na FB jeji vyklady a treba neco pochopite.

Faktem zustava, ze pokud by se ukazalo, ze s novorozencem je neco v neporadku, neodnesla by to porodni asistentka, ktera za to dostala penize, ale lekar ze zachranky, protoze ma nejvyssi odborne vzdelani. Nebyl by to prvni podobny pripad, to dokaze okecat kazdy trochu schopny pravnik.

U domacich porodu je privolany lekar vzdy jednou nohou v kriminale, at udela cokoliv, muze to byt spatne, at jiz skutecne nebo jen v ocich rodicky, porodni baby a pravniku!

0/0
3.1.2017 3:01

M38i95c34h13a49l 33H95u31š13á64k 2317336165265

Pokud porodni asistentka nespatruje problem v tom, ze dite po porodu neni kompletne plne vysetrene, tak bych ji sebral licenci. Rada problemu se od oka diagnostikovat neda a pokud by dite za par hodin exlo diky napr. skryte vyvojove vade srdce, asi by mluvila jinak. Pribuznym se neco podobneho stalo - nastesti v nemocnici a nasledoval prevoz vrtulnikem do Motola a stastny konec. Prenatalni diagnostika v tomto pripade selhala - neda se na ni spolehat.

+12/−2
30.12.2016 2:41

D63a87n76a 61T82e19n81z62l86e37r 5490482335263

Myslíte, že má taková existence nějakou licenci? Jsou to nezodpovědné osoby, co manipulují ženy v jejich nejtěžší životní situaci a ohrožují je bludy a žvásty o přirozeném porodu.

Nikdo z nás už dnes přirozeně nerodí. Ta poslední, které se to povedlo, byla jedna z našich přímých předkyň, a to krátce před tím, než jsme slezli ze stromů.

Ty vyděračky a obchodnice s cizími strachy bych do jedné nechala zavřít. Rv

+1/−3
30.12.2016 8:33

J98o35s24e41f 39N11o10v56á32k 2892152165814

Ale ono kompletně a plně vyšetřeno bylo. Doktoři takto s odpuštěním lžou o své nenahraditelnosti. Protože

1) pediatr nedělá žádné vyšetření, které by bylo "akutní" (odběry na metabolické vady atd... lze udělat ambulantně u pediatra pár dní po porodu) a nebyla by schopná ho udělat PA

2) podle českých zákonů je porodní asistentka kvalifikovaná (a tedy i patřičně vzdělaná) k vyšetřování novorozenců, tedy její vyšetření není "horší" než vyšetření od pediatra. Naopak narozdíl od pediatra má často daleko více zkušeností s čerstvými novorozenci: pediatr na běžném dětském oddělení, kam by dítě přišlo (na novorozenecké dávají kvůli infekci zpravidla jen děti narozené v porodníci nebo na cestě do porodnice) má zpravidla zkušenosti spíše se staršími dětmi.

+1/−2
30.12.2016 12:35

J31i61ř72í 14K64a27č23í70r95e57k 5300256486

Na druhou stranu... no je to trochu hrozné co řeknu, ale v přírodě jsou šťastnější silňejši jedinci, a jestli nějaké dítě rychle umře na "vadu" po narození, dokud ještě pořádně nevnímá, není to tak hrozné.......

+1/−2
30.12.2016 2:33

M61i75c19h96a62l 11H98u78š32á76k 2507886935145

Ano, ale rodice to takhle absolutne nikdy brat nebudou. Mam to na ocich v praxi (geneticka porucha spojena s vyvojovou vadou).

+1/0
30.12.2016 2:44

R26o16l64a85n56d75o 37A60r10i24a33s 7838309207550

silŇejší?;-D;-D;-D;-D;-D

+2/−1
30.12.2016 8:07

S12t77a93n26i89s48l33a47v 35H36ř14e16b13í98č84e32k 7244701223

Moje čtyři děti se všechny narodily v porodnicích a to dokonce každé v jiné! Byly "protaženy" nemocničním personálem všemi nezbytnými procedurami, jak ta vyšetření definoval p. Drábek níže! Dnes jsou již tři z nich dospělé a nepozoruji na nich, že by z těch procedur byly nějaké afektované!!!;-D

+5/0
30.12.2016 1:52

V95e63n40d71u72l48a 21S11z75l93a72u78e79r88o32v30á 7982556717138

Tak jak to tedy bylo? Chtěli novorozence jen mít u maminky, nebo ho chtěli dát pod zářivky, vyšetřovat, vážit a prohlížet?

+2/0
30.12.2016 1:26

I64v92o 68Ž39i58ž51k69a 8333617251911

Mám takovou obavu, že převozem do nemocnice by hrozilo to druhé. Rapidně by lékařům vzrostly pravomoce, které mají vůči novorozencům stanovené i ve vyhlášce. Potom by bylo nutné volat policajty, sociálku, žádat předběžné opatření soudu a právě tomu se paní úspěšně vyhnula. Když je dítě doma, na nic takového se nezmůžou.

+1/−12
30.12.2016 2:29

E18v23a 17K23a91l70l15i30s76t78o47v57á 6527618576340

8-o Jaké a na co předběžné opatření soudu,policajty a sociálku? Na to zvážení a prohlídnutí? 8-o Vy jste fakt mimoň...

+6/−1
30.12.2016 2:40

I26v79o 77Ž84i75ž51k66a 8573137931111

Paní chtěla sama nějaký steh a jak níže v článku uvádí, tak se stejně hned vrátila domů. Tak proč vzpomínáte nějaké prohledávání dítěte, právě proto ho tam nechtěla brát, to vám jako stále není jasný ten důvod?

+1/−3
30.12.2016 2:50

E22v31a 77K86a49l59l12i64s64t71o75v40á 6587928356940

A kde tam čtete něco o nějakém stehu ? 8-o Já tam čtu o "poporodních komplikacích" a ty můžou být různé. A proč je dobré dítě prohlídnout (a vzít to jedním vrzem, když už do té porodnice jede i matka) tam máte napsané taky... takže plácáte nesmysly..

+4/−1
30.12.2016 2:58

I34v27o 44Ž26i77ž10k27a 8523537821391

Stále nechcete připustit riziko pochybení, ke kterému může reálně dojít. Mám bohaté zkušenosti se zdravotnictvím a dobře vím o čem to je. Také jsem při jedné nedobrovolné hospitalizaci podepisoval několikrát denně odmítání zákroků a ještě jsem musel primářce vysvětlovat, co mě k tomu vede.

+1/−4
30.12.2016 3:16

E26v65a 55K59a20l97l69i91s98t97o90v96á 6967508956910

Ano, patrně jste nějak frustrovaný, ale to je váš, nikoliv mlj problém. Jinak reaguju jen na vaše připomínky... o stehu nic nepíšou a pouhým pohledem se nějaké závažnější vady u dítěte poznat prostě nedají. A to je něco, co prostě rozporovat nemůžete.

+5/−1
30.12.2016 3:23

I62v50o 49Ž29i90ž49k56a 8423407671761

Paní měla opravdu nějaké šití, jinak by se po náročné operaci v celkové anestezií obratem nevrátila domů. Proč pořád vrtáte do toho dítěte, které se šťastně narodilo doma? Pokud nebude mít problém, není důvod, aby na něj někdo sahal. Prostě si zajde k doktorovi, až bude chtít samo, nebo matka pojme nějaké podezření. Proč nemůžete strávit, že v tomto případě nemusí být lékař zapotřebí.

+1/−4
30.12.2016 3:30

E32v22a 14K35a43l66l30i85s97t19o21v64á 6427878106360

Protože se taky může stát, že už si samo nikdy nezajde...

Ale abych pravdu řekla, už mě nebaví se s vámi na to téma dohadovat. Potrefenému člověku se těžko vysvětluje, že měl prostě smůlu a že spoustě jiných se střela prostě vyhnula...

+3/−2
30.12.2016 3:45

I95v42o 29Ž47i75ž80k18a 8633127141621

Nejsem potrefený, za vyšetření podle svého rozhodnutí si rád i zaplatím. Před půl rokem jsem si nechal na MR vyšetřit za 5 tis. krční páteř, na kterou mě nechtěl neurolog poslat. Podle výsledku mi ji zase chtěli hned operovat, tak jsem je poslal do háje. Pokud budu potřebovat skutečně operaci, tak si na ni našetřím nebo prodám nějaký majetek a pojedu třeba do zahraničí, kde se přesně dohodnu, jak budou za mé peníze postupovat. Ta šmejdovina u nás mi za to nestojí. Nebo třeba po autonehodě mi vyhrožovali, že pokud se okamžitě nepodrobím operaci páteře, tak nikdy nevstanu. Snímky jsem zaslal na specializované pracoviště úrazové kliniky ke konzultaci, abych jim potom mohl v klidu říci, že v konzervativní léčbě nebude problém.

+3/−3
30.12.2016 4:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.