- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechci se mýlit, ale autobus z 30 z Klatovské (?) údajně zahýbal doleva na Borská Pole? To je pitomost. O tom svědčí i další hláška, tramvaj narazila do pravého boku autobusu.
Chodím tam docela často, tak 1-3 týdně, ale dnes jsem tam nešel. Odpoledne jsem se z Facebooku dozvěděl, že tam kolem místa nehody šel můj kamarád (spolužák), naštěstí se ho to netýkalo, protože šel na státní autobus. Ale prošel tam až po nehodě v době, kdy stále bylo vidět, že tam byla nehoda. Kdybych tam také šel, což se nestalo jen díky náhodě, tak bych to také viděl, stejně jako on.
V obou dopravních prostředcích byli, dle článku, lidé jedoucí do práce. Zase na tom vydělali naši oblíbení spoluobčané kteří nepracují.
věřte mi, že tito cestující tvořili z 80% přistěhovalci... ehm, slušně řečeno..
Škoda na zraněných ? 2 - 5 mega?
Tramvajačka dokázala za každou cenu, že má přednost a žádná benevolence se konat nebude. V Praze tramvajáci zdaleka zvoní, aby ty dobrodruhy, co se chtějí před nimi protáhnout, odradily od podobných manévrů. Když pak zběsile brzdí, padáme na hubu...
těžce zranění by měli mít MHD doživotně zdarma, lehce zranění alespoň na rok...ale to bychom asi chtěli moc...tramvajačku na místě vyhodit z práce
mínusy bez argumentace miluju...tak si to shrneme...autobus to dostal do zadní části, takže už nějakou dobu musel na kolejích stát. Zřejmě mu tam někdo vběhnul až za křižovatkou, tak musel zastavit a nechat zadek v křižovatce. Vylučuje to možnost, že nedal přednost tramvaji na hlavní silnici a vjel tam na poslední chvíli. Podle svědků tramvajačka vůbec nebrzdila. Zřejmě tedy ani žádné varovné zvonění, aby se lidé v tramvaji měli alespoň šanci připravit na "nevyhnutelnou" srážku. Takže buď to udělala schválně a nebo celou dobu od předchozí zastávky, tj.několik desítek sekund, měla nohu na plynu a nevěnovala se vůbec řízení. Obě varianty jsou na prokurátora+vyhazov+psychotesty.
SVEC JE JENOM SVEC(RIDIC AUTOBUSU MHD)
Na téhle křižovatce se stane nehoda snad co týden, spíše ještě častěji. Zraněné už ani nepočítám, mrtvých už také několik bylo. Jeden ze zásadních průšvihů je zde v tom, že autobus linky 30 nemá vzhledem k délce, hustotě provozu a naprosto nesmyslnému řešení křižovatky prakticky žádnou možnost projet ji směrem na Borská pole, aniž by nedošlo k omezení řidičů na hlavní. A jsou to všechno problémy, které jsou známy už nejméně 10 let a za celou tu dobu s tím odpovědné instituce nic účinného neudělaly. Zase se budou vozit po těch, kteří jsou ve skutečnosti obětí, nikoli pachatelem. Trestní odpovědnost by zde měla padnout na toho, kdo tenhle paskvil naprojektoval a kdo s tím celé roky nic neudělal.
Coze? Jezdim tam uz skoro deset let prakticky kazdy den 2x a nepamatuju se, ze bych tam kdy potkal nehodu...