Diskuze

Plzeň vytipovala další dvě místa, kde řidiče ohlídají úsekové radary

Plzeňský magistrát vytipoval další dvě místa, kde budou dodržování rychlosti automobilů hlídat radary úsekového měření. Měly by se objevit v Dlouhé ulici v Lobzích, kterou čeká rekonstrukce a také na Karlovarské třídě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Měl bych dotaz na diskutující.

Víte proč byly v československu zavedeny v roce 1979 rychlostní limity ve formě, jak je známe dnes?

0 0
možnosti

Ropná krize a s tím související potřeba snižování spotřeby benzínu?

0 0
možnosti

Jo a pitomců na restrikce a výběry pokut ještě více. To je jediná náplň městské Policie, - botičky a měření rychlosti. Neviděl jsem od nich řešení obtěžujích bezdomovců, či odpady co se všude válejí (myslím dohledání viníka), nebo řešení kuřáků, a jejich vaigly na zastávkách, o veřejném pořádku nemluvě! Takže aby byl klid je snad plánováno debilům co jezdí rychle jen dávat pokuty, tak jim zabavte řidičáky a nebo i auta ,pak bude klid.

Je to již jako za komunistů. Jen kecy a restrikce. No co asi taky Je to samý falešný student práv.

Podvody a lži kolem Čisté Plzně, lži kolem Zevo Chotíkov, a peníze z dotací jen jedou.Veřejný rozpočet je občanů a né politiků! Tak holt budeme montovat hloupé radary a srovnávat tunelovaný rozpočet. Super, on totiž každý slušný jedinec jezdí dle zákona a tam kde je zákon hloupý a je možno zrychlit holt zrychlení je na místě. A to je patrné i z diskuze.

Nu a doprava to je samostatná kapitola. Jen opravdový trdlo to řeší již desítky let, to se !!jen slibuje a prd udělá . Skutečnost - město je zablokované a politici jen lžou a lžou.Rv

1 0
možnosti

Nádherný slovní salát. Asi přepracovanost, chce to lázně, pane R^

0 0
možnosti

Taktéž jako pan Hrabák moc nechápu ty nářky a stížnosti na úsekové měření. Jednou je dána maximální možná rychlost v obci a řidiči jsou povinni jí dodržovat. Za chvíli vám bude vadit stát na červené, jednosměrné ulice, zákazy parkování atd.??

Nejde jen o bezpečnost, ale také o hluk - například Dlouhá je v obydlené oblasti a auto jedoucí vysokou rychlostí zkrátka obtěžuje hlukem víc.

Na některé pitomce za volantem neplatí nic jiného, než tuhá restrikce. A tato diskuze budiž důkazem, že pitomců za volantem je velmi, velmi mnoho!

0 1
možnosti

Jediný pitomec jsi tu ty! Jestli máš problém, tak se odstěhuj na šumavu! Tam budeš mít klid!!!!!

0 0
možnosti

Je zřejmě, ze zdejší diskuze, že by někteří chtěli, aby se po městě jezdilo 120, mimo obec 160 a po dálnici bez omezení. Zřejmě by pak srdíčko některých, kteří si nemohou svá silnější auta pořádně vyzkoušet, bylo klidnější. Poznávám taková paka pravidelně všude. Na silnici první třídy jedu cca 95 km/h, ovšem patřím mezi nejpomalejší třetinu na silnici. Prostřední třetina jezdí tak nějak 100-110. A ta poslední přes 110. Řešil jsem tohle s kamarádem z BESIPu a ten mi říkal, že velice často dělají průzkumy pomoci měřících pistolí, které mají slušnou přesnost a tam, kde není uvedeno, že se měří, tak jezdí rychleji cca 75 procent řidičů. jakmile dáte značku měření rychlosti, najednou to spadne na cca 15 procent. Spousta frajerů se najednou zřejmě pokaká do kalhot a rychlost dodržují. Ovšem jakmile se vyjede z měřeného úseku vylítne to opět na 75 procent. Zatím za překročení rychlosti platí cca 1 procento řidičů, neboť ten zbytek se prostě nezjistí. Je to odhad, dle reálných čísel a dle měření. Prioritně není zájem zvýšit to jedno procento, ale snížit těch 75 procent.

1 0
možnosti

J70a56n 61N42o17v83á17k

7. 11. 2016 13:51

Se tady vlastně přiznáváte, že porušujete předpisy ;-DR^

Nicméně, 110 je na některých jedničkách a dvojkách úplně v pohodě. Samo, že tam, kde to znám a vím, že riziko je malé. A teď do mě :-P

0 0
možnosti

A takový systém mívá výjimky, aby zbytečně neposílal pokuty - pardon: výzvu k zaplacení určené částky provozovatelům sanitek. Nebo samotné policii na jejich vlastní vozy, když jedou do akce, ale nepotřebují maják. Na takovém seznamu se může objevit cokoliv, je neveřejný (chtěli jste aby RZ byla osobní údaj? - je!) a nepodléhá tak kontrole veřejnosti.

Brněnský šéf strážníků Přikryl byl amateur, tento systém dokaže přestupek zahladit už tím, že vůbec nezaznamená, že se přestupek stal. Netřeba nic zahlazovat. Neříkám, že se to zneužívá, ale zneužít to jde.

0 0
možnosti

Policajt jedoucí bez majáku je jako každý jiný účastník provozu a platí pro něj stejná pravidla

0 0
možnosti
Foto

Zuzovani ulic je trend , ktery se zas za par let zmeni, vzdyt ry stavedni firmy nekdo musi zivit! Ale vazne, je to ta sama oslovina, jako zuzeni klatovske! Radeji bych byl za studii o aplokaci automatickych semaforu s prioritou zelene vlny, jenze to ty mamlady v 21. Nenapdne!

7 1
možnosti

No, dle stavu gramatiky vašeho slovního průjmu jsem "mamlad" zejména vy sám ;-D

0 1
možnosti

Mel sem kdysi zigulika a s tim bylo dodrzovani rychlosti snadne. Vic nejel.

Teda jel, ale daval to najevo hlukem. Takze bylo nejlepsi jet na 4ku tesne pod padesat. To si jen klidne předl.

Zase byl v kuzi a budil respekt a odstup ostatnich. Bezpecnost sama.

0 0
možnosti
Foto

Ja taky.. a neslo jen o hluk a absenci petky, ale i rutalni spotre u pokud to clo ek prislapl.. inu dalsi rusky veledilo..

0 0
možnosti

Kdyby jste jezdili jen tolik, kolik se smí, tak vám je nějaké měření fuk. Ale vy se chcete s těmi vašimi ojetinami z druhé až třětí ruky jen předvádět. Tak to si za pokuty můžete sami. A to buďte rádi, že se vám ty kraksny vlastně nerozsypou ;-D;-D;-D

1 6
možnosti

až budeš jezdit, tak to třeba pochopíš...

1 0
možnosti

Kdyby ty idioti nastavili semafory na zelenou vlnu 50Km/h tak jsou všechny radary zbytečné!!! Jenže to neudělají: 1) loby, 2) místo prevence raději vydělávat!! Když koukám co odbor dopravy vymýšlí za totální hlouposti potřeboval by trochu vyčistit!!! ;-€;-€;-€;-€

18 1
možnosti

Ideálně vybrané místo, kde se zvýší bezpečnost. Jestli to plácnou od konce té 70ky, kde 70 nikdo nejezdí, tak všichni na poslední chvíli budou brzdit, takže tam budou první ťukance. Další budou následovat od přechodu, kde se připojuje třetí pruh z kruháče a člověk musí dávat pozor, co se na něj z které strany tlačí a ne čumět na tachometr. Třeba autobus to tam bez milosti cpe přes dva pruhy, aby mohl u fakulty najet na tramvajový pás a na zastávku a auta co chtěji na Boleves zase přes dva pruhy doprava. Moc se na to těším...;-D

2 1
možnosti