- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tunel Valík je opravdu unikát. Vznikl kvůli šíleným ekologistům pro ochranu jánevímčeho vzácného na tom kopečku.
Co na tom, že kopeček musel být za drahé peníze nejdřív doslova prolit tunami betonu a tunel pak vyražen v tom betonu - nadloží nad stropem tunelu je asi DVA METRY!
Kdo z toho asi měl užitek. Rozdíl ceny zářezu do navýšeniny a tunelu skoro na rovině je asi hodně velký. Opravdu věří lidé eko - něčemu, že to dělají z lásky k přírodě ?
Letos jsem jel z Benátek nahoru na Villach. Několika km dlouhý tunel v horách a 130. U nás Valík kde vidíte nakonec a 80.
Něco je špatně.
1. Součástí obchvatu je také tunel Valík. Za deset let se v něm nestala těžká nehoda,....
2. Podívejte se na jednu z největších nehod, která se v tunelu stala (2. 5. 2011)
Nehoda kamionu byla sakra vážná, po defektu přední pneu a nárazu začaly hořet tlakové lahve, až se roztavilo skleněné hrazení mostu, ale stala se až za tunelem na mostě...
Nazývat 300metrový hangár tunelem je hodně ujeté....
Pokud mohu jet po naprosto rozbité silnici 3.třídy 90km/h, je zde 80 alibistický debilismus...
Jestli mu ta pneumatika nepraskla z toho důvodu, že brzdil na těch debilních 80 km/h, aby mu náhodou někdo nechtěl děkovným dopisem s fotografií pomáhat a chránit.
Díky ODS, která tenkrát vládla v Plzni, trvalo dokončení stavby min. o 10 let déle. Dneska se mohlo slavit nikoliv 10, ale 20 let. také už mohl být dávno hotový západní obchvat a možná i ten východní. Ovšem díky vládě ODS je doprava v Plzni aktuálně katastrofální. Že pane Hájku, kandidáte za ODS?
Za povšimnutí stojí že 62 km dálnice z Plzně do Rozvadova se hranici bylo zprovozněno již za necelých 8 let po revoluci!!!
Ano, určitě nejsem sám, koho by zajímalo proč se u nás na dálnicích staví tak nebezpečné tunely, že se v nich jezdí max. 80 km/h. Když např. v Rakousku není problém 100 km/h a třeba v Itálii (v na pohled jednoznačně horších a nebezpečnějších tunelech) není problém 130 km/h. Chtěl bych vědět kdo je za tento diletantismus odpovědný a kdo nás nestále svou neschopností omezuje (a to se nebavím o tunelech na silnicích první třídy kde je standartem 60 km/h.....)
Přesně. Trasa Freistadt - Split desítky tunelů a kromě těch kde je oboustranný provoz a 80 tak všude 100 km/h. No ale tady můžeme být rádi, že se aspoň pár těch tunelů podařilo vůbec postavit.