Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úsekové radary v Plzni fungují už rok, řidiči dali za pokuty tři miliony

Po roce provozu prvního úsekového měření rychlosti v Plzni začali dopravní specialisté hledat další místa, kde by kamery mohly řidiče zpomalit. Za rychlou jízdu na Plaské třídě už motoristé zaplatili na pokutách bezmála tři miliony korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47a40n 54D95v55o27ř53á81k 9553583123665

"Za poslední rok se v úseku mezi křižovatkami se Studentskou a Okounovou ulicí nestala vážná nehoda.

Zdroj:http://plzen.idnes.cz/usekove-mereni-kamery-rychlost-policie-pokuty-fly-/plzen-zpravy.aspx?c=A160909_100648_plzen-zpravy_pp"

;-D;-D;-D;-D;-D

To mě málem roztrhalo. Vážná nehoda se v měřeném úseku totiž nestala ani předtím...

+2/0
10.9.2016 15:44

F61i20l67i26p 48H95r97b34e46k 2814120816460

Také jsem v článku hledal vyhodnocení úbytku nehod, nikoli konstatování, že se nehoda nestala. Moje důvěra v pomahače a chrániče opět o něco klesla (ono tedy už není moc kam...).

0/0
12.9.2016 9:24

F15r92a84n66t34i72š30e18k 61M29o93s59s 8212433679169

Silniční fašismus a fízlování opět v akci. V tom úseku se nikdy nestávaly dopravní nehody! Řidiči tam přirozeně jezdili o něco rychleji, protože chodníky jsou oddělené a přechody jsou pouze na světelných křižovatkách.

Podle me se jedná o exemplární případ, jak dojit řidiče a vsadil bych se, ze většina pokutovaných překročila rychlost do 10km/h.

+3/−2
10.9.2016 9:50

M27i19r51o40s56l36a95v 53S22u43c74h21y 5980419450570

Podle jednoho nejmenovaného policisty je tam nastaven limit 70 km/h. Jinak souhlasím, úsekové měření je v místech, kde se klidně může jet rychle - a je to bezpečné.

0/0
10.9.2016 10:18

M17a90r62t41i85n 56M81a37t93a15s 1418269175155

.. jako většinou... když byly před lety radary na vjezdech do města, nacpala se jim pamět fotografií přestupků (zas podle jiného nejmenovaného policisty) během jednoho dopoledne ;-D

0/0
10.9.2016 10:45

J14i37ř91í 16V36a40c71e35k 9208198486725

Je to jen o snaze vybrat další peníze do rozpočtu města. Na bezpečnost všichni kašlou. Město chce vybrat více na pokutách, proto zaměstná obecního policistu, který je placen z rozpočtu města a má obrovskou motivaci vybrat pro město co nejvíce peněz, neboť je z těchto peněz placen. Jako další instanci zde máme přestupkovou komisi, kde sedí úředník placený také z rozpočtu města, takže má také zájem vybrat pro město co nejvíce. Toť náš nezávislý sytém... *blicí_smajlík*

0/−1
10.9.2016 9:09

M33a59r60t31i75n 26M71a85t68a57s 1118819585455

Vymyslet úsekové měření na místě, které je ve 2/3 přerušené křižovatkou a semaforem, jež navazuje při správné rychlosti červeným světlem na předchozí zelenou (jedouce po hlavní), musel opravdu největší policejní dopravní expert. Takže řidiči, vidíce před sebou na rovném, přehledném úseku, už od startu měření, že skáče červená, v klidu si dojedou jakoukoli rychlostí ke křižovatce a trpělivě čekají, až jim klesne průměrná rychlost v úseku na 12,978 km/kod. A ti ostatní, kteří jedou stovkou, v klidu odbočí vpravo k Boleváku,nebo vlevo do sídliště.

Myslím, že lépe, než na E.Beneše, kde je riziko střetu s chodci poměrně vysoké, by bylo lepší úsekové měření zavést na některou z dalších výjezdních tras z města, třeba na Rokycanskou, tam je taky trvale nadprůměrný počet potácejících se chodců, jako na Plaské ;-D;-D;-D (ne, není)

+4/0
10.9.2016 7:27

M81i56l35o24s19l87a47v 17S15e82d15l72á11č72e32k 1963810242687

Je vidět, že to zde opravdu znáte - takže zcela souhlas. Auta vesměs zpomalila, ale je to bezpečnější? Ne. Jakmile je oranžová, každý sice jede 50, ale přes přechod Vás proudy aut stejně nepustí... Do toho máte za zády cyklisty, kteří nerespektují jednosměrnou cyklostezku a valí to oběma směry se špunty v uších, aby je nerušilo okolí. Opravdový bonbónek jsou motorkáři, mezi auty jedoucími 50 - náklon vlevo, náklon vpravo, a už jsme stodvacítkou u přechodu, značku vpředu nemají. Takže na kamery kašlou...Prostě sedět v kanceláři a vybírat - místo fyzické přítomnosti v terénu - to nefunguje.

0/0
10.9.2016 21:00

P62e96t31r 16B28á87č69a 8395486575125

Pekny tri milionky do kasy navic, tak jesteze o tu nasi bezpecnost Rv;-D

+1/−2
10.9.2016 1:16

J55i43r69i 54K82l45e20m10e30n10t 8648271753548

Podle statistiky dopravnich nehod doslo na tom usek k nehode se zranenim naposledy v roce 2008 (nedani prednosti v jizde).

Tak nevim, jestli tu aplikaci pouzivam blbe a nebo mame radar na useku, ktery je bezpecny.

http://maps.jdvm.cz/cdv2/apps/nehodyvmape/Search.aspx

+4/0
9.9.2016 21:30

J58a73r52o49s88l86a43v 42D28u60n24d74a 1383462546790

Škoda že nenapsali koli vážných nehod tam bylo v průměru dříve. Takhle víme houby jestli se něco zlepšilo a nebo se jen vybraly peníze.

+1/−1
9.9.2016 21:12

J48a89n 15P58o49k44o28r28n37ý 1213959600233

Ouřadové by si měli na magistrátech zabudovat také úsekové měření. Ale nastavené na minimální rychlost. Kdo se bude pohybovat pomaleji, zaplatí pokutu. To by bylo peněz v rozpočtu.

+1/0
9.9.2016 20:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.