Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autobusy zahltí Plzeň, varuje dopravce před rušením centrálního nádraží

Místo jednoho centrálního autobusového nádraží u Škodovky má být několik přestupních terminálů ve městě a menší autobusové nádraží přímo u toho vlakového. Největší autobusový dopravce v kraji se ovšem na tento plán dívá skepticky. Míní, že Plzni přinese více prázdných autobusů v ulicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z13d46e17n66e83k 93M78o53š43n11a 9310132418243

Pan Náhlík je vystudovaný geolog, tak ten dopravě musí rozumět :-/ . Jak se říká v Plzni, když se do politiky nedostaneš volbama, dostaneš takzvanou trafiku v Povedu a pak se šplháte dál, ať to stoji co to stojí. Jinak ze severního Plzenska 50 procent cestujicich vystupuje Okounová a Géra a zbylých 50 procent na Canu. Nepotřebujou Plzenskou kartu a to se pánum v Plzni nelíbí. proto je donutime vystoupit na kraji města, at si tu kartu opatří!

+1/0
7.9.2016 21:40

J70i14ř19í 51M80l38a48d52ě83j23o41v76s96k14ý 6596607869543

Tak je zajímavé, ze nikdo nekomentuje výrok pana Vejpravy. Prázdné autobusy budou brazdit Plzní aby mohly natankovat a odevzdat tržbu?!?!

Tak to pane řediteli vysvětlete jak snižujete naklady? Viděl jste někdo autobus u banky? Nebo jak to dělají pekaři, taxikáři, řemeslníci.....? Také jezdí prázdní po Plzni aby natankovali nebo odevzdali tržbu? Nesmysly. To ten podnik tedy vedete, vám povím. Rv

+1/−2
3.9.2016 18:09

P56e62t12r 47H22r82a10b66á70k 6670317692440

To by mne zajímalo, kdo stojí za výstavbou domů v areálu autobusového nádraží. Pubec, Intercora nebo která firma cinklá na radnici? Je jasné, že tato lokalita je velmi atraktivní, ač je blízko Škodovky a ghetta. Jsou to však velmi hodnotné pozemky, které by mohly navázat na atraktivní lokalitu Na Jíkalce.

Pokud jde o samotné rušení autobusáku, tak je samozřejmě pro mne šokující, že se až nyní řeší přesun autobusáku k vlakovému nádraží. Tento stav mohl být už dávno a hlavně autobusák mohl stát místo nesmyslného Hornbachu. Kdo tenkrát tohleto vymyslel, nevím, ale udělal solidní zločin, za který by měl být potrestán. Nyní se bude část autobusáku lepit někdy u nádraží a poté bude zbytek autobusů někde pohazován po městě. Opravdu parádní nápad. U vlakového nádraží mohl být hlavní terminál autobusů a vlaků, což by pro lidi bylo ideální. Díky napojení na víceproudovky směr Praha a v podstatě i směr Klatovy (U Trati), severní a západní Plzeň (Tyršova), by tohle mohlo fungovat, ale to by lidi jako Náhlík a spol museli používat mozek, což je někdy velmi náročné. Samozřejmě by na okrajích Plzně mohli pro občany Plzně být možnosti přestupů, což aktuálně lze všude. A v místě nesmyslného Hornbachu mohly klidně parkovat všechny autobusy, navíc ČSAD by to zde mělo blízko na Doubravku do depa. Proč to takhle nešlo, nevím, ale za ten zločin si snad osud jednou svou daň vezme na těch, kteří o tomhle rozhodli.

+11/−3
3.9.2016 16:01

M22a63r93t58i75n91a 27D32v48o52ř59á62k92o34v17á 3954743920824

Parádní koncepce - zrušit nádraží :-)) To jste vymysleli sami? Nebo je to návrh toho developera, který tam bude pak stavět? A zeptali jste se veřejnosti, jestli to lidé chtějí?

+8/−1
3.9.2016 0:07

I24v75a 56S78e22d33l91á36č50k24o66v79á

autobusové nádraží vedle vlakového je konečně rozumný návrh, ale měl by být dotažen do konce a nejlépe kdyby se vešlo celé, s tím, že by nádražní halu nyní využívali i jako terminál pro autobusy, to že je nyní autobusové od vlakového vzdáleno tak, že někteří přestupující lidé netrefí, nebo mají špatnou informaci jak, čím a odkud tak to je špatně, navíc nyní např přestup z tramvaje č.2 na autobusové nádraží s kočárkem či na vozíku je podchodem neuskutečnitelný, stejně jako špatně se pohybující starší lidé, zbývá jen cesta obejít celý komplex a to je špatně, pokud se vyřeší průjezdnost městem a odstavná plocha pro autobusy, tak to bude dobré

+4/0
3.9.2016 12:33

P31e24t77r 29H22r13a54b83á68k 6680327182200

Viz můj komentář výše. Jinak máte pravdu. Spousta lidi si klepe na čelo, co je v Plzni za lidi na radnici, když nedokázali tento děsný aktuální stav změnit. Dlouhá léta vlády ODS a ČSSD. Pevně doufám, že při letošních volbách si to lidi konečně uvědomí a nenechají se opít nastrčenou loutkou Bernardem a tím, kdo u tohohle byl celou dobu a to Baxou.

+3/−3
3.9.2016 16:03

M51a84r28t58i92n 69L95u74k48e55š 3676651841805

Nějak se vám ty volby motají. V říjnu se určitě nebudou měnit lidi na plzeňské radnici ;-)

Jinak tu prostou naivitu že věci se dají změnit tak snadno, jak si kdo zamane, tu vám opravdu tak trochu závidím ;-)

+1/0
5.9.2016 8:40
Foto

L35u82b65o75š 17M80o72t38l 9475240157933

Ačkoliv blízkost obou nádraží by jistě byla pro lidi odjinud, kteří přestupují, "pokrok", bál bych se toho přehlcení autobusy. Magistrála U Prazdroje a Rokycanská by to asi unesla, ale autobusy jezdící na západ nebo na sever z vlakového nádraží by mohly Plzeň fakt nasytit. Nějaký tunel by možná bodl.

Kolem zrušeného autobusového nádraží má vyrůst tak trochu zelená ultramoderní betonová hranatá, ale nepravoúhlá, džungle, viz přijatý vítězný návrh na

www tečka abmarch tečka cz lomeno plzen-namesti-emila-skody

+2/0
2.9.2016 16:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.