Diskuze

Projet Slovanskou třídu v zelené vlně nelze, shodli se řidiči i experti

Projet po hlavních plzeňských tazích bez zastavení na červenou nelze. Vyplývá to z výsledků testování, které provedli specialisté na dopravní signalizaci. Po Karlovarské, Rokycanské a Klatovské třídě projížděli i Slovanskou třídu, ani tam zelená vlna nefunguje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jestli ono to nebude i tím, že Grohman je "specialista na fšecko" - kolik korýtek už ve městě vymetl? Měli by mu najít nějaké, kde by aspoň neškodil. A že by vozidly MHD jezdilo více osob, než jezdí auty?? No to bych se vsadil, že je nesmysl. Tak jaké preference?? ;-€

0 0
možnosti

Tak co vlastně Kolem dopravy v Plzni funkuje? Slovanská - ještě nejpřijatelnější ze špatných. Klatovská - hrůza, projekty s ostrůvky zúžily silnice (tramvaje jezdí nelogicky středem), neustále ucpáno. Americká je centrum... Z Lochotína to je očistec. Kruháče a přechody pro chodce u výjezdu je výplod chorých mozků. Svedení veškeré hlavní dopravy do jednoho místa (Štruncovy sady) je unikátní řešení. Plánuje se zrusit CAN (zrušila se ŠKODOVKA) a přestěhovat do Šumavské k nádraží ČD, nebo snad do jámy místo kulturáku?;-) Rokycanské po opravě mostu bude slušet 70sátka (pryč z města). U d. Alfa chybí stání pro autobusy s dětma. O vnitřních obchvatech se jen mluví. Kolik stojí objednat opravdové znalce z oboru dopravy a něco konečně vyřešit? Chce to vůbec někdo?

4 1
možnosti
Foto

Zajímalo ny me, co ti experti mají za vzdělání, ale treba karlovarská třída by jiste šla udělat alespon jedním směrem, tedy z města !!! Jenže on nějaký pitomec poradil, ze kdyz se zastavuje, tak to zvyšuje bezpečnost! Pošle mel tak maximálně VUML! Kdo vymyslel, ze na odbočce Privamed je vzdy červená! Proč , není to klasická křižovatka , tam by se to sladit dalo na 100% to samé z města za odbočkou Vinice! A pak to peklo plzenka , tohle nikdo nezkoušel vyhladit ! Jen to pohnojit! Až začne fungovat zelená proměnlivá podle aut a ne pošle času, tak to na programuje i středoškolák ! Zdravím experty!!!

5 0
možnosti

A na Plaské? To je nervový ráj. Stojíte u Hornáta na červené a na další křižovatce svítí celou dobu zelená (tramvaj nikde). Rozjedete se a v půlce už skáče červená a zase brzdíte a zase stojíte... ;-D

2 0
možnosti
Foto

J14i46ř75í 13Š20a23f34e36r

27. 8. 2016 21:00

Nechci nikoho navádět, ale Slovanská se dá celkem úspěšně projíždět na zelenou, pokud člověk jede 70 - 80 km/h. Samozřejmě to ale není reálné ve špičce. V té je průjezd Slovanskou opravdovým očistcem, to se nepočítá, kolikrát vás zastaví červená, ale kolikrát máte štěstí a na semaforu svítí zelená.

1 0
možnosti

je to tak, když jedu 50km/h , na jednom semaforu projíždím na oranžovou, tak na dalším mi tam už chytám červenou..sedmdesátkou se to nechá občas projet celý

1 0
možnosti

Mě se povedlo celou Slovanskou, respektive Nepomuckou projet několikrát celou na zelenou, možná to byla jen náhoda. Druhá věc je to, že se vymyslí zelená vlna a pak se vymyslí možnost MHD manipulovat se semafory. Na to doplácí především Klatovská, kde čtyřka jezdí ve špičce každé tři minuty, pak jsou ty semafory opravdu slušně zmatený.

1 0
možnosti

Za socíků, alespoň v Praze, byly pomocná signalizační světla, kde svítila doporučená rychlost pro dojetí k další křižovatce kde bude svítit již zelená.

Dalo se podle toho celkem dobře jezdit.

Dnes bych jen doporučoval místo číslice dát symboly:

úřední postup, hlemýžď, želva.

0 0
možnosti

Experti udělali na Klatovské v některých místech jen jeden pruh místo dvou. Není to pořád ještě moc?

3 0
možnosti

No, nedokáží sladit ani 4 semafory na Borských polích a troufají si na Slovanskou?

3 0
možnosti

4 jsou moc. I dva na Klatovské (u Synagogy a pošty směrem z centra na Lochotín) jsou moc. Jsou kousek za sebou, ten druhý (u pošty) je poslední, který blokuje celou Klatovskou, ale přesto tudy neprojedete plynule. Jenže když není snaha ...

4 0
možnosti

Ale tak je to přece psrávně, po ekokativisticku. Co nejvíc omezit auto v jízdě, aby co nejvíce zastavovalo a tak se i instalatérovi vyplatilo převážet novou záchodovou místu, lepidlo, obkladačky a všechno nářadí pomocí MHD. Nebo na kole.

5 1
možnosti