Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Projet Slovanskou třídu v zelené vlně nelze, shodli se řidiči i experti

Projet po hlavních plzeňských tazích bez zastavení na červenou nelze. Vyplývá to z výsledků testování, které provedli specialisté na dopravní signalizaci. Po Karlovarské, Rokycanské a Klatovské třídě projížděli i Slovanskou třídu, ani tam zelená vlna nefunguje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V14l59a19d48i34m51í30r 79N46o65v89o98t76n72ý 1399320582660

Jestli ono to nebude i tím, že Grohman je "specialista na fšecko" - kolik korýtek už ve městě vymetl? Měli by mu najít nějaké, kde by aspoň neškodil. A že by vozidly MHD jezdilo více osob, než jezdí auty?? No to bych se vsadil, že je nesmysl. Tak jaké preference?? ;-€

0/0
29.8.2016 9:47
Foto

M37i14l51o20š 73Z59i75k10m88u81n80d 7635359329320

Tak co vlastně Kolem dopravy v Plzni funkuje? Slovanská - ještě nejpřijatelnější ze špatných. Klatovská - hrůza, projekty s ostrůvky zúžily silnice (tramvaje jezdí nelogicky středem), neustále ucpáno. Americká je centrum... Z Lochotína to je očistec. Kruháče a přechody pro chodce u výjezdu je výplod chorých mozků. Svedení veškeré hlavní dopravy do jednoho místa (Štruncovy sady) je unikátní řešení. Plánuje se zrusit CAN (zrušila se ŠKODOVKA) a přestěhovat do Šumavské k nádraží ČD, nebo snad do jámy místo kulturáku?;-) Rokycanské po opravě mostu bude slušet 70sátka (pryč z města). U d. Alfa chybí stání pro autobusy s dětma. O vnitřních obchvatech se jen mluví. Kolik stojí objednat opravdové znalce z oboru dopravy a něco konečně vyřešit? Chce to vůbec někdo?

+4/−1
28.8.2016 14:04
Foto

P73e25t28r 58J30a41n67o13v92s94k40ý 1268340292948

Zajímalo ny me, co ti experti mají za vzdělání, ale treba karlovarská třída by jiste šla udělat alespon jedním směrem, tedy z města !!! Jenže on nějaký pitomec poradil, ze kdyz se zastavuje, tak to zvyšuje bezpečnost! Pošle mel tak maximálně VUML! Kdo vymyslel, ze na odbočce Privamed je vzdy červená! Proč , není to klasická křižovatka , tam by se to sladit dalo na 100% to samé z města za odbočkou Vinice! A pak to peklo plzenka , tohle nikdo nezkoušel vyhladit ! Jen to pohnojit! Až začne fungovat zelená proměnlivá podle aut a ne pošle času, tak to na programuje i středoškolák ! Zdravím experty!!!

+5/0
28.8.2016 13:09

M89a80r22t69i93n 28H51o93k84r 1588726337621

A na Plaské? To je nervový ráj. Stojíte u Hornáta na červené a na další křižovatce svítí celou dobu zelená (tramvaj nikde). Rozjedete se a v půlce už skáče červená a zase brzdíte a zase stojíte... ;-D

+2/0
28.8.2016 7:57
Foto

J48i98ř81í 39Š66a75f13e56r 4201731379357

Nechci nikoho navádět, ale Slovanská se dá celkem úspěšně projíždět na zelenou, pokud člověk jede 70 - 80 km/h. Samozřejmě to ale není reálné ve špičce. V té je průjezd Slovanskou opravdovým očistcem, to se nepočítá, kolikrát vás zastaví červená, ale kolikrát máte štěstí a na semaforu svítí zelená.

+1/0
27.8.2016 21:00

M69a10r57t25i43n 43V51o80k92o90u98n 9519651387139

je to tak, když jedu 50km/h , na jednom semaforu projíždím na oranžovou, tak na dalším mi tam už chytám červenou..sedmdesátkou se to nechá občas projet celý

+1/0
27.8.2016 21:23

A31l31e42x10a57n17d15r 63S93ý23k10o58r57a 9253477785174

Mě se povedlo celou Slovanskou, respektive Nepomuckou projet několikrát celou na zelenou, možná to byla jen náhoda. Druhá věc je to, že se vymyslí zelená vlna a pak se vymyslí možnost MHD manipulovat se semafory. Na to doplácí především Klatovská, kde čtyřka jezdí ve špičce každé tři minuty, pak jsou ty semafory opravdu slušně zmatený.

+1/0
27.8.2016 19:47

P83a43v34e28l 93J78e51ř25á30b52e68k 7571982394737

Za socíků, alespoň v Praze, byly pomocná signalizační světla, kde svítila doporučená rychlost pro dojetí k další křižovatce kde bude svítit již zelená.

Dalo se podle toho celkem dobře jezdit.

Dnes bych jen doporučoval místo číslice dát symboly:

úřední postup, hlemýžď, želva.

0/0
27.8.2016 18:18

M37a71r80t35i77n73a 79D27v64o45ř62á11k43o83v93á 3654553220914

Experti udělali na Klatovské v některých místech jen jeden pruh místo dvou. Není to pořád ještě moc?

+3/0
27.8.2016 18:05

J67a31r14o84s37l52a90v 83D36u64n45d16a 1933822366310

No, nedokáží sladit ani 4 semafory na Borských polích a troufají si na Slovanskou?

+3/0
27.8.2016 16:49

P84e44t22r 11D42l13o25u69h81ý 3405761182408

4 jsou moc. I dva na Klatovské (u Synagogy a pošty směrem z centra na Lochotín) jsou moc. Jsou kousek za sebou, ten druhý (u pošty) je poslední, který blokuje celou Klatovskou, ale přesto tudy neprojedete plynule. Jenže když není snaha ...

+4/0
28.8.2016 0:11

J36i86ř23í 45K16o70c51u32r86e52k 6825854885538

Ale tak je to přece psrávně, po ekokativisticku. Co nejvíc omezit auto v jízdě, aby co nejvíce zastavovalo a tak se i instalatérovi vyplatilo převážet novou záchodovou místu, lepidlo, obkladačky a všechno nářadí pomocí MHD. Nebo na kole.

+5/−1
27.8.2016 15:20

P62e28t39r 68B27á16č62a 8185306425205

Tak tam narvem 40 dle dnesni logiky vsechno nesmyslne omezovat a treba to na tu zelenou vyjde ;-D A kdyz to nepomuze mame i 30.

+2/−1
27.8.2016 11:58

Š58t63ě15p44á13n 96B74u82r53i98a77n 3313703861225

Z celé Plzně bych udělal obytnou zónu, takže 20 km/h to jistí.;-);-D

0/0
28.8.2016 10:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.