Diskuze

Svoz odpadu se Plzni prodraží. Radnice řeší, jak doplácet co nejméně

Nový systém svozu komunálního odpadu v Plzni je výrazně dražší, než magistrát předpokládal. Radní teď slibují, že ceny za svoz odpadu nezvednou a vedení města hledá cestu, jak na svoz doplácet co nejméně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Tak proč se nespojíme a nepodáme žalobu na ty co to páchají a nás okrádají?

Když to udělá jedinec pomstí se a utřou ho. To znám!!

0 0
možnosti
JC

To bylo přece dávno předem jasné, že monopolisace zvýší cenu.

Čemu se diví?

Odstranění konkurence ještě nikdy v ničem nezvýšilo kvalitu a nesnížilo cenu, ale vždy a všude to bylo naopak.

1 0
možnosti
Foto

Čistá Plzeň ;)) spíš čistka v Plzni!

0 0
možnosti
RP

Pokračování bude neslavné.

K programové nabídce na nádoby: kde jsou rúzné druhy a platby le obsahu nádob? To co bylo zavedeno v 95 roce bylo správně a mohu jen konstatovat, že se úroveň jak služeb, tak platby vrátila do stavu komunismu a roku 90-93. Po nástupu Privatizace HDMP v roce 1993 a převzetí soukromým subjektem na začátku 1995 se cena snížila o 50%. Nu a kde jsme dnes???

Zaznamenal jsem tu diskusi nad svozem pro firmy, hihi. Ano auta do jedné ulice stále jezdí v počtu firem co tam májí nádobu. Jinak tento jev ovlivňoval tvorbu ceny ani né z 1%. To by asi neprošlo dotovat i nádoby firem. Navíc by měla radnice uvažovat zda není trestně odpovědná za to co podepsala v privatizaci!!!§§§.

Problémem je i to že to média nezveřejňují a stále důvěřují lidem co to organizují. Ti ale mlží a lidé na to doplatí, na to vemte jedRv

Tak se prosím zastupitelé proberte.

0 0
možnosti
RP

Pan Dlouhý má pravdu ale né zcela. Řídil jsem v polovině 90 let vzník konkurenčního prostředí a dobře vím kam to nyní směřuje. K monopolu a ztrátový průser pak od radnice koupí zachránce. Takové byly pokusy Balouna a spol.! Proto vznikla Čistá Plzeň, a je vedena k záhubě trdly co neumí organizaci svozu odpadů . Hlavně že si s přítelem vyváží zadkek ve služebním vozem. To přeci ví každý soused. Nemá to logiku, ostatně to dokazují excesy denně a miliónky tečou.Popisovat tady co organizačně nezvládají a jak se jezdí sem a nesmyslně a co se kolem nákupu nádob, pronájmu aut a nákupu aut a stavby střediska , atd.-atd. děje a dělo je na román!!!§§§ Podle mne je to trestný čin, neb ztráta je dotována z daní občanů/veřejný rozpočet jsou peníze všech občanů Plzně a kdo špatně hospodaří je odpovědný za to jak s penězi zachází. Navíc je popřena zásada kdo kolik vyprodukuje, tolik si má zaplatit. Jsou lidé s nadprodukcí a jsou lidé úsporní a hospodařící ekologicky. Tímto systémem platí všichni stejně a ještě to jde z peněz/veřejných. Nu a nakonec to bude sváděno na nutnost spalování v Zevo Chotíkov. Zevo stojí na blbém místě v Chotíkově a jeho výstavba, proto že nestojí na Jateční, je a byla 2x tak drahá. To je další kauza radnice. A další ekonomické průserové výdaje.

Radní to mnoc dobře ví! Lze za tím tušit mnoho nekalého! Těžko lze uvěřit v tak velkou Hloupost ! Smrdí to a hodně!!!

!!!!!!

0 0
možnosti
JC

není to projev hlouposti, protože na negativa byli radní i ostatní zastupitelé upozorňováni písemně již dávno, od prvních počátků snah o výstavbu spalovny

1 0
možnosti
LV

V Plzni 732, v Rumburku 1 400 ročně za čtrnáctidenní odvoz a 2 800 za týdenní.

0 0
možnosti
DH

Překvapuje to někoho?;-€

6 0
možnosti
PD

Když jsem před zavedením "monopolu" na svoz odpadů psal, že je to pěkná kravina, tak jsem dostal spoustu mínusů. Dovolil jsem si totiž poznamenat, že nižší cena bude jen dočasně, aby lidi tolik neremcali. Současně jsem připomněl, že jakmile nebude konkurence, budou na to popeláři kašlat. No a je tu. Se starým AVE jsem neměl problém, s novými už jsem musel 4x řešit stížnost na nevyvezenou popelnici. Prostě na to kašlou, protože dobře ví, že si nemůžu vybrat nikoho jiného. A navíc neplatí ani jeden z hlavních argumentů pro zavedení této skvělé novinky, že už nebudou muset do ulice zajíždět vozy tří společností, ale jen jedné. Jaká to bude úžasná úspora. Realita je ovšem taková, že místo tří aut zajíždí čtyři :-) Podnikatelé totiž nemůžou této služby využít, takže pokud je v ulici alespoň jeden podnikatel (a kde není?), tak tam stejně zajíždí konkurence. Takže slibovaná úspora se nekoná a ani se konat nemůže.

Takže shrnutí: postupně se dostaneme na původní cenu, navíc monopolní chování, protože jejich služeb MUSÍ občan nepodnikatel využít a jako bonus více najetých kilometrů a kraválu od popelářských vozů. A to se vyplatí!

6 0
možnosti
PD

P61e52t43r 43D75l96o26u59h86ý

15. 7. 2016 10:52

A ještě pro doplnění. Nyní se od lidí vybere 55 mil. Kč, zbytek do 160 mil. Kč platí město. Jelikož je ale provoz o 50 mil. Kč dražší, buď bude větší dotace města, nebo se musí 2x zdražit poplatek od lidí. Což ovšem vrátí cenu na původní od soukromých firem, nicméně město navíc musí platit 110 mil. Kč z rozpočtu. Tudíž efektivita a smysl této firmy mi naprosto uniká, protože těch 110 mil. Kč z rozpočtu musí někde chybět. Navíc jsou to opět peníze, které město muselo vybrat od lidí ve formě různých daní. Tj. pár lidí si založilo trafiku a platí to všichni.

6 0
možnosti