- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebylo by smysluplnější věnovat se něčemu, co má budoucnost? Spalovací motor patří dávno do muzea ještě před parní stroj, neboť na rozdíl od něj ani neumí vyvinout sílu již od nulových otáček. Dělat cokoli, co je založené na spalovacím motoru, je ztráta času a plýtvání talentem.
její tvůrci využili takzvaná kompozita
----
Používáme-li přesné označení, nedáváme před něj slovo takzvaný. Slovem takzvaný se označuje přezdívka. Autor pak vypadá jako takzvaný pisálek a ne jako novinář.
125 km/h maximálka? A proč je to ospojlerovaný takovejma kravskejma křídlama, jako by to lítalo 500 za hodinu? Ať z toho sundaj tyhle nesmysly a bude to o sto kilo lehčí. Ať se inspirujou tady: https://www.youtube.com/watch?v=mbsYPXAJhxU
A víte v jaké rychlosti vzlétá Antonov An2, zvaný Andula?
Ty křídla jsou tam pro přítlak v zatáčkách, ale to je trošku vyšší fyzika - na kola totiž působí větší svislá síla než pouhá tíha formule a tím pádem pneumatiky udrží větší boční zrychlení. A v Silverstone je hodně zatáček.