- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zbytečně to stavěli!! Když zkrátí dobu pouze o 9 minut, Což je málo!
Na videu to vypadá, že tím otvorem v razící hlavě se protáhli jen ti dva nejhubenější dělníci a ten vypasenější zbytek směny už bude muset zůstat v tunelu.
nevíte někdo jak to pod zemí zaměřujou...? Asi starými dobrými geodetickými přístroji....? když si vzpomenu, jakou chybu jsme na škole dokázali udělat po jednom km zaměřování....
Nevíte náhodou jestli v tom prvním tubusu hned začnou klást i koleje - tzn ze by byl v provozu dříve než ten druhý? Přeci jen je to půl roku...
Taky by mi to přišlo logické, ale Petr Schwartz si myslí, že je to blbost.
Jak to bylo? Zdař Bůh?
Dobrá práce, ještě tu druhou troubu. A k ní se sluší dodat: Zdař Bůh!
Proc proste zadny z takovychto clanku nemuze obsahovat link na mapu, kde ten tunel buduji??
Protože Plzeňáci vědí, kde to je, a kdo to neví, tak si dokonce může trasu představit podle map.cz.
Češi jsou ve stavebnictví jedni z nejlepších celosvětově. Škoda, že to neumíme líp prodat. Veřejnost vidí jenom předražený stavby a nekvalitu z důvodu ziskuchtivosti a korupce. Pokud bychom odstranili korupci tak tady máme stavby o stejné kvalitě viz. Německo a Rakousko. Škoda, že se ty prasátka zkorumpovaný už nevaří všechny. :-)
K prodražení staveb dochází na celém světě a je to přirozené. Bohužel pouze tady z toho média dělají společenský problém číslo jedna proto, aby bezduché stádo měli čím krmit.
Nová železnice na této trase zkrátí jízdu vlaků asi o devět minut, soupravy tu budou moci jezdit rychlostí 120 až 160 kilometrů v hodině.
Proč proboha zase tak málo? To se nám tu budou vlaky šourat 120 km/h ještě dalších 100 let?
když jsem uviděl tu českou vlajku, tak se mi ulevilo. Bál jsem se, že vylezou horníci s Austrálie a nakopaj jim zadky
...rychlostí 120-160 km/h
Tak to je terno.
Tunel je stavebně připraven i na 200 km/h, pokud by do něj byla v budoucnu zavedena VRT od Prahy. Na vyšší rychlosti by to ani nemělo smysl, protože hned kousek za tunelem všechny vlaky zastaví v žst. Plzeň hl. n