Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Na Klatovsku sjel do příkopu linkový autobus, vezl většinou dětí

U Kokšína na Klatovsku po poledni havaroval linkový autobus, ve kterém cestovaly převážně děti. Zraněný je pouze řidič. Hlavní tah na Klatovy byl asi dvě hodiny uzavřený.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P76e33t32r 71V25o74n68d43r80a81c28e67k 7435471253890

Přesně jsem očekával , že tady opět někdo bude plácat nesmysly o šíleném nezodpovědném řidiči - Chytráci - běžte si leštit mopeda, a když nic nevíte o řízení autobusu tak se alespoň nevyjadřujte k něčemu o čem nic nevíte - už jen z foto je jasné že ta silnice je prostě úzká

+3/−1
4.6.2016 4:07

K97a68r20e24l 15N46e92d73o12p74i21l 7288406839964

Deti nestacily udrzovat rovnovahu dostatecne rychle pri prujezdu zatackami.

+1/−4
3.6.2016 17:35

M39a91r15t79i81n 28K15o66l88l27e32r 7671473955144

To je tady normálka, v Česku nenajdete jedinou silnici se srovnatelnou intenzitou provozu, která by měla tak špatné parametry. Je tam doporučená 40 a za mokra je to až moc rychle. A to by ještě chtěl hejtman zrušit všechny vlaky na kvalitní paralelní elektrifikované železniční trati a lidi vozit autobusy po téhle silnici.

+5/−1
3.6.2016 14:40

V65i68k74t66o73r 13J90o49h73á12n31e57k 4594954448830

No je fakt, že mezi Švihovem a Dehtínem je silnice, která naprosto neodpovídá tomu, že se jedná o hlavní tah Železná Ruda-Klatovy-Plzeň. Že by nešlo postavit něco nového např. podél vlakové trati?

+2/0
3.6.2016 16:56

I46n51k88a 23H86o61l28í20k32o19v51á 5870560674507

Úplně nejlepší by byla 4proudovka až do Klatov. Jezdit denně za prací z Klatov do Plzně ( protože v Klatovech je to s prací bídné ), to je běs děs. A vlak stojí 2x tolik co bus a auto plně obsazené vyjde též levněji.

+1/−2
3.6.2016 22:38

K88a18r42e10l 53N54o37v91á56k 8659891833328

Pokud jezdíte denně je vlak levnější než autobus,o os.autu ani nemluvě (amortizace,pneumatiky atd.).Čtyřproudá silnice je naprostá zbytečnost.

+2/0
4.6.2016 8:58

S31t31a70n81i51s75l43a53v 59K44r84e55j45c64a25r 6847556333984

Ano souhlasím. Není to pouze o profesionalitě řidičů, jež se u busáků předpokládá, ale i kontrola a stav krajnic silnic, jež mnohdy byly budovány v době RTO a polovičního silničního provozu. Utržení krajnice i pod mnohem lehčím vozidlem hrozí na nejedné komunikaci.

0/0
4.6.2016 20:18

L84i93b87o57r 16N51á17b91ě88l84e97k 3385643392952

Stačí ta naše super kvalitní silnice plus ty tuny a je to hned...

+1/−1
3.6.2016 14:36

H48o49n66z75a 54F12á18t15o13r 2619965444380

Převrátil...no...zase to nepřehánějme, jo? Mírně se naklonil by bylo přesnější.

+9/0
3.6.2016 14:25

M69a80r68t57i79n95a 95T74r25o79j63a89n61o89v44á 5253948145

Do dneška jsem si pod slovem "převrátil" představovala něco dost jiného..:-)

+12/0
3.6.2016 14:16

I88v16a94n 97M49a40r53e25k 6924808412

O "převráceném" autobusu mám trochu jinou představu .

+9/0
3.6.2016 14:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.