Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Část autobusového nádraží v Plzni se změní v záchytné parkoviště

Vedení města Plzně se chystá k prvním krokům, které mají změnit dosavadní neutěšenou podobu náměstí Emila Škody a Centrálního autobusového nádraží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55i28ř88í 68V69o92s51t58ř34á10k 2481258659141

Máme zde pana Šindeláře a jeho geniální náplavku s výhledem do zdi. Pak zrušení CAN, které je kousek od hlavní průmyslové zóny celého regionu s perfektním napojením na MHD. Každý zaměstnanec z okruhu města se krásně dostane do centra. Nyní to pána z Rokycan vyhodí někde na Doubravce, paní z Všerub skončí na Lochotíně, prostě geniální. Kde budou ty desítky autobusů čekat a kroužit? prostě chrastíme, pozemky za půl zdarma pro naše kámoše.

0/0
3.6.2016 22:29

M59a88r51t63i87n 31J16a27n21d34a 6743436312829

Tak zrovna pána z Rokycan to doveze k hlavnímu vlakovému nádraží... Jen ta paní z Všerub bohužel asi fakt skončí na Lochotíně, ať se jí to bude líbit a nebo ne...

0/0
6.6.2016 16:34

L71u42k98á82š 77B24e70r57n18á88t 7809148283475

Před hlavním vlakovým nádraží jsouj nevyužité prostory, doslova hromady hnoje, zeminy, cihel a tuny chatrající budovy za reznoucím zábradlím. Myslím tam, naproti soudu. Tam by to centrálnímu autobusovému nádraží slušelo. A bylo by to vše pod jednou střechou a hned u výjezdovce na Prahu. Škoda, že na radnici nepoužívají mozek.

0/0
2.6.2016 23:30

M26a46r39t95i72n 15L65u72k61e94š 3606861371175

Do tří let tam to nádraží bude, vy nepoužívaný mozku ;-)

0/0
3.6.2016 8:19

J63a92k36u70b 68Z85o90u10b65e46k 3515434112

Co to tam berou za matroš? Zrušit CAN a rozes*at to na x kusů po městě? Tak můžete zrušit i vlakové nádraží a nakreslit po Plzni deset nových a lepších uzlů 8-oRozdělit třeba i kina, aparatura na jedné straně města a plátno na druhé ;-D Kdopak si namastí kapsu na tom pozemku?

+2/−2
1.6.2016 13:45

M80a61r82t82i12n 68L72u93k86e45š 3466571761165

Můžete rozvinout své geniální myšlenkové pochody a vysvětlit, proč by měly busy například z Rokycanska zajíždět přes celé město až na CAN a nekončit v novém terminálu u hlavního nádraží? ;-)

0/0
2.6.2016 8:17

Z69b47y86n27ě37k 42H50u53p95á54k 6424591603624

Co třeba přestupy na autobusové linky pro jiné směry (třeba Karlovy Vary, Klatovy, Domažlice a další nebo třeba mezinárodní linky) či například jen cíl cesty v širší oblasti okolo CAN (školy, zaměstnání...) Přeci jenom výstup a nucený přestup na MHD (tramvaj) nebude asi rychlejší než přímý linkový autobus. To už neřeším cenové hledisko pro nepravidelné cestující nebo lidi bez předplatného pro integrovanou dopravu.. ;-)

A nakonec i na CANu se přestupuje lépe na jiné linky MHD (např. školáci na 41/56 do Křimic aj.)

0/0
2.6.2016 14:58

J25a80r92o53s39l13a84v 20D78u21n58d27a 1633222756570

To jsou perly. Co všechno se dá nakecat okolo faktu, že pozemky poblíž centra města se dají prodat za velmi dobrou cenu.

Já osobně s podobou náměstí žádný problém nemám. Stejně jako ho nemám s tím, že všechny autobusy končí na jednom místě a dá se snadno přestupovat.

+5/0
1.6.2016 11:42

L22u90d79ě31k 62N77ě29m24e10c 5605361652384

Co si budeme povídat... ideální je ovšem vlakové a autobusové nádraží blízko sebe.

+5/0
1.6.2016 12:26

J67i19ř77í 37J76o47z65a 3308673790401

Vidite, ja jsem take myslel, ze CAN se prestuje k hlavnimu nadrazi... a ejhle ono je to nakonec jinak...

+2/0
1.6.2016 14:37

M62a13r72t38i38n 51J57a53n50d70a 6163196532439

U vlakového nádraží by opravdu mělo vzniknout i nádraží autobusové. Jen nebude tak velké a budou tam končit autobusy jen z některých směrů.

0/0
1.6.2016 23:31

P69e15t94r 93H27r58a72b93á11k 6600157312330

Takže Plzeň bude mít 5 autobusových nádraží? Tak to budeme zase v něčem originální.;-D

+9/−1
1.6.2016 9:12

J58i28ř71í 29J83o37z78a 3258123780641

Ja Vas zklamu... nebudete originalni a ani prvni... prvni je Ostrava... ta take buduje terminaly na okrajich mesta... napr. prijedete busem od Karvine a na okraji Ostravy musite pro cestu dal prestoupit na tramvaj nebo trolejbus...

V Brne to funguje jen pro nektere regionalni linky, napr. linka do Zastavky u Brna zacina/konci v Brne na Mendlove namesti...

0/0
1.6.2016 14:34

J88i31ř72í 14J28o15z61a 3108343920161

Jen doplnim, ze tento "trend" prisel do Cech z Nemecka... tam je to ve vetsich mestech docela bezne...

0/0
1.6.2016 14:35

L42u69d35ě50k 31N67ě68m11e22c 5335161282974

Pro regionální linky je to celkem logické.

0/0
1.6.2016 15:23
Foto

M35í77r50a 32K81l74a28s 9672367399156

Je i není. Vžijte se do role venkovana, který v 5 h ráno usedne do příměstského busu, aby byl někde na kraji Plzně vyhnán do zimy na stojáka do tramvaje a s jedním přestupem se doplazil na Borská pole. Přičemž cesta MHD 8 km pk Plzni bude trvat stejně jako 20 km z vesnice někam do Okounové. Tohle dopravně inženýrské plánování je třeba dělat opravdu citlivě.

0/0
1.6.2016 23:52

M94a84r67t74i95n 98L14u96k39e51š 3856121931425

Nechápu co vás na tom překvapuje. Když přijedete do Prahy, končíte taky na Zličíně, Černém Mostě, Ládví apod. - ne každý bus jede až na Florenc (a proč taky, že ano?).

0/0
2.6.2016 8:32

Z20b56y10n66ě41k 81H12u74p77á50k 6634381283584

Když pominu rozdíl velikosti měst Praha a Plzeň, tak hlavní výhoda/důvod je, že se lidé v těchto přestupních místech přesunou do Metra a tím se jejich cesta po Praze nebo přes ní oproti linkovému autobusu či jiné MHD výrazně zrychlí.

Nějak jsem si nevšiml, že by hu nás v Plzni byla "podzemka" :-)

0/0
2.6.2016 15:03

Š73t48ě16p40á29n 54B46u98r92i15a22n 3283193881555

Ten rozdíl se jmenuje "metro".

0/0
6.6.2016 12:09

R49o75s55t88i75s63l71a66v 69C97i33b91u20l89k34a 2419709850484

„...získávat zpět normální městskou tvář. Podle plánů magistrátu má nejprve vzniknout záchytné parkoviště...“

To je krásný oxymoron.

+11/0
1.6.2016 9:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.