Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Soud zamítl žalobu firmy Amádeus. Plzeň jí nemusí platit 1,8 miliardy

Okresní soud v Plzni ve středu zamítl žalobu společnosti Amádeus na plzeňskou radnici. Investor, který chtěl stavět obchodní komplex Corso, požaduje od krajského města více než 1,8 miliardy korun jako náhradu za zmařený projekt a ušlý zisk. Obchoďák totiž lidé odmítli v referendu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L17u70k97á64š 20S43k68o80p48a70l 9736768195391

To je ale velká, velká chyba. Opravdu jsem přál Plzni, aby ty 2mld. musela zaplatit a vyřídila si to s tou bandou aktivistů, kteří jsou naprosto v pohodě a nenesou žádnou odpovědnost za svoje chování...

0/−2
4.5.2016 22:25

L13u70k49á21š 86S22k83o28p34a58l 9586918855431

ale tak není všem dnům konec...

0/−2
4.5.2016 22:26

O89t47t73o 17H19a16l22í52ř 9953157978276

Co to melete? Není žádný právní důvod k toému, aby Plzeň něco platila. A nejde o aktivisty - v referendu se vyjádřili občané Plzně a zatnuli tipec bandě vyžírků, kteří chtěli postavit nesmyslný a odporný moloch v centru. V případě stavby by to Plzeň stálo dalších X miliard na dopravní infrastruktuře, protože ač by nás Amadeus donutil k podobným úpravám, rozhodně by za ně nezaplatil ani korunu a jen by hrabal zisk z prázdných hlav, které by s nadšením lezly celé dny v novém supermarketu, díky své neschopnosti zabavit se jinak. Celá ta stavba byla nesmyslem do začátku.

+2/0
5.5.2016 13:09

V23á78c26l26a70v 34V33i30l90e71t42a 8678712749973

Dokud bude chtít u objektu Amadeus parkoviště pro stovky aut, kvůli kterému se dokonce měla přestavovat křižovatka U Jána, nemá stavba na tomhle místě co dělat.

Připomínám, že úplně původní projekt předpokládal, že půjde o centrum pro pěší, což korespondovalo s tím, že z Americké už dávno měla být pěší zóna (proto se stavělo Milenium, jen tak pro zajímavost).

Kvalita ovzduší v centru je díky automibilové dopravě dlouhodobě za limity, takže další tisíce aut denně, které by sem směřovaly, by byla katastrofa. Proto jsem hlasoval proti stavbě a budu znovu.

Pokud se Amadeus vrátí k projektu bez aut, který by alespoň trochu architektonicky zapadal do okolí, ať si klidně postaví, co chce, přestože si myslím, že další obchoďák není potřeba. Ale jak říkám, vadily mě docela jiné věci.

+2/0
4.5.2016 14:29

M88a45r48t16i28n 56V35o89k11o95u65n 9669131277609

Mně osobně nejvíce vadilo betonové patrové parkoviště ve stylu "Rychtářka zezadu" které stojí přímo v pohledové ose od zpč muzea k nádraží. Tím se však ve vizualizacích nechlubí. Pro příjezd k parkovišti by padla za oběť i cyklostezka a klidová zona na pravém břehu nábřeží.

+3/0
4.5.2016 14:37

M74a44r22t68i98n 14L11u17k87e34š 3676651521275

To jsou právě ty neověřené povídačky. Žádná cyklostezka ani klidová zóna by se nerušila.

Dneska tam je možná klidová zóna, ale pro nikoho. S výhledem na rezavou lávku, řeku v korytě a parkovištěm. Tam se rozhodně vyplatí jít relaxovat ;-)

0/−2
4.5.2016 15:27

M14a16r45t44i17n 33V16o56k98o79u70n 9879871257309

Pro zpřístupnění parkoviště by bylo potřeba zavést dvousměrný provoz na komunikaci kolem polikliniky. "Hezké" je, že firma Amadeus se nabídla, že odstranění cyklostezky a vybudování komunikace provede na vlastní náklady. O náhradě více jak 10milionů korun, které město tuta revitalizace (cyklostezka, chodník, odpočinková místa) stála, se nikdo nezmínil. Že Vy tento prostor nevyužíváte a proto je k ničemu, je stejně omezený názor, jaké tady kritizujete.

+2/0
4.5.2016 15:39

M15a66r30t12i40n 96L97u54k12e75š 3926861371605

To ale není vůbec o mě, to je o tom prostoru. Ruku na srdce, vám se to tam takhle opravdu líbí a vážně chcete říct, že z celé Plzně chodíte relaxovat právě sem? ;-)

Tak si měla Plzeň dupnout a chtít aby investor zaplatil i těch 10 miliónů a ne mu hned uraženě zakazovat celý projekt. Tyhle věci jsou předmětem schopnosti jednat a získat co chci.

0/−1
4.5.2016 15:47

M80a59r89t81i72n 95V89o30k32o94u93n 9539271457429

Já osobně využívám tu cyklostezku a myslím si, že na nábřeží patří odpočinková místa. I vzhledem k tendenci zklidňovat a zpřístupňovat pobřežní zóny ve městě. Tady se nezastavoval projekt kvuli 10 milionum za revitalizaci. Tohle je jen střípek, těch věcí bylo víc a ani město, které to nechalo zajít tak daleko a ani investor nečkali, že by je mohlo zastavit referendum. Tohle byla čára přes plány obou stran.

+1/0
4.5.2016 15:53

J96i20ř25í 85M86o81r67s46e 7623229302165

Jestli jste pumpičkář, tak jsou vaše postoje proti civilizačním principům ve městě žijící společnosti vysvětleny dostatečně, včetně onoho popisovaného stavu prostředí, cykloun totiž většinou nic moc nepotřebuje a zájmy ostatních jsou mu ukradené.

K těm "zklidňovacím tendencím" diktovaným hrstkou aktivistů a prosazovaným zčásti sociálními inženýry a zčásti firmami, co z toho žijí, myslím bylo napsáno a nafotografováno dost a dost. Proto dnes máme města s vylidněnými centry, kde najdete nanejvýš větrem poháněné odpadky a lidé se vystěhovali na periferie, do nákupních a zábavních komplexů. Bravo.

Nicméně, referendum je posvátná věc, takže co se dá dělat, slušní lidé se měli aktivistům postavit. Neudělali to, jejich věc.

Můj názor je, že pokud vám rysy života ve městě vadí, měl byste žít na venkově. A ulevil byste i odstraněním dalšího cyklisty z provozu a zejména chodníků, minimálně 95% zbývajícím obyvatelům...

+2/−4
4.5.2016 16:44

M61a42r67t23i45n 77V94o27k29o79u15n 9259281407849

Děkuji za bezplatné poskytnutí rozboru mé osoby, doporučím vás dále mým přátelům ;-). Přeji Vám hezký den a více takovýchto přínosných příspěvků do diskuzeR^R^

+2/0
4.5.2016 22:26

O43t34t18o 85H78a61l22í14ř 9643777108496

Jaký civilizační princip vás vede k podpoře výroby zbytečné a nesmyslné betonové obchodní džungle v historickém centru města? Touha likvidovat menší obchody v centru? Nějaký logický důvod? Nebo jste od firmy Amadeus, která podobně pochybně zkouší podnikat i jinde. Takže bude následovat soud s Ostravou a pak bůh ví s kým ještě. A nesvádějte to na aktivisty. Zvítězil zdravý rozum nad nenažraností. I když ještě není všem dnům konec. Až Amadeus projede všechny soudy, vytasí se s úpravou projektu (což mohli udělat hned, ale nechtěli) a čeká nás to nanovo. A opravím vás - tady se slušní lidé postavili blbosti. Vy ovšem kopete za špatnou stranu.

+1/0
5.5.2016 13:17

P77e22t23r 37H69r51a88b37á86k 6640807572750

Pan Lukeš žije v absurdistánu dle jeho některých názorů. Jinak s Vámi souhlasím.

0/0
4.5.2016 15:51

O32t28t22o 27H15a98l67í56ř 9963347218546

Zato parkoviště jako kráva by byla nádhera sama. Nechcete nám zase povídat, jak zaplatíme všichni Amadeus? Teď se ukázalo, že to byl jen žvást, jak jsme na to upozorňovali již v předstihu - že Amadeus koná na své podnikatelské riziko, aniž by měl k dispozici všechna povolení, která mít měl. Ještě může Amadeus zkusit uplatit soudce na vyšší instanci, ale není moc pravděpodobné, že by došlo k zásadní změně rozhodnutí. Jste zaměstnancem Amadea, nebo co vás vede ke zdejší zavilé obhajobě nesmyslného molochu v centru?

0/0
5.5.2016 13:04

M50a54r48t37i12n 45L45u37k26e14š 3166521451735

Mám na to odlišný pohled. Jak už jsem zmiňoval, dneska ty tisíce aut jezdí do Černic a na Borská pole, protože jet tam MHD je opravdu dlouhý výlet. Takže ty auta smrdí jinde. Nehledě na to, že centrum je za limity protože skrze něj vedou hlavní dopravní tepny. To se postavením nebo nepostavením Corsa nezmění - to vyřeší obchvat a kapacitní průtah.

Corso by bylo pohodlně dostupné pro pěší - při cestě z práce, školy atd. Navíc jeho poloha u nádraží je výhodná i pro návštěvníky či turisty.

Obdobná hysterie (zbytečné, ošklivé, kolaps dopravy) byla okolo stavby Palladia v Praze na Náměstí Republiky. Dneska je to narvané po střechu lidmi a obchody okolo nezkrachovaly - žádné katastrofické scénáře nenastaly, naopak - přitáhlo to lidi, i do okolí. Když jdu po Americké pěšky, je to mrtvá ulice - lituju ty obchody co tam živoří.

0/−4
4.5.2016 15:25

P38e12t96r 77H52r59a20b56á42k 6980867592770

Srovnávat Palladium a Corso....tak to Vám musím opravdu zatleskat. Palladium bylo vtesáno do místní lokality zcela ukázkově a arch. skvěle zapadlo. navíc v okolí je několik obchodních domů a tak místní situaci nijak nenarušilo. Ovšem Corso by ve své podstatě výrazně ovlivnilo celou část centra. Plzeň není Praha. Nelze srovnávat. Samozřejmě jedním z velkých stěžovatelů bylo a je Tesco. Logicky - velká konkurence. Tesco by šlo zřejmě ke dnu a je dost možné, že Tesco stálo za petičním výborem. Ovšem abych se vyjádřil z mého hlediska, já proti OC jako takovému nic nemám, ale nelíbí se mi jeho vzhled a koncepce. Tato dominantní lokalita by si zasloužila něco mnohem více, než krabici.

+4/0
4.5.2016 15:58

M42a92r80t87i11n 81L43u10k44e88š 3596611451225

A proč myslíte že to tak bylo? Jenom proto, že kasárna (místo kterých Palladium stojí) byla památkově chráněná a památkáři si vydupali zachování fasády. Z boku je to úplně stejná skleněná krabice ;-) Tu poznámku o obchodech moc nechápu - tady se mnohdy argumentovalo stylem, že nemá cenu stavět obchoďák v centru, že jich je tam dost. Vy zase tvrdíte, že když je v okolí víc obchodů, tak se situace nenaruší ;-)

Takže stačilo tlačit investora k úpravě fasády, pokud vám jde vyloženě o tohle. Nicméně 10 architektů = 10 názorů, mnohdy naprosto protichůdných. Já se musím smát těm snílkům, co místo aby svou snahu mířili na přiměřenou úpravu té "krabice", tak sní o něčem mnohem větším - a pak všichni koukáme na díru v zemi a parkoviště ;-D

0/−1
4.5.2016 16:42

P47e15t23r 15H74r68a35b38á54k 6100557682930

Myslím obchodních domů. Byl jste někdy vůbec u Palladia v Praze? Pokud ano, nemohl byste tvrdit takový nesmysl. Navíc lokalita Náměstí rep./Celetná je nesrovnatelná s lokalitou Americká/centrum Plzně.

0/0
5.5.2016 7:34

P25e93t21r 48H49r52a67b12á44k 6450267152690

Jinak parkoviště je opravdu památník špatné koncepce. Věřte nebo ne, ale kdyby arch. Amadea vymysleli nějakou kvalitní stavbu, měl by to petiční výbor mnohem těžší, tedy pokud by vznikl. Americká tř. je ocbhodní třída a OC by tam klidně být mohl. Ač nazvaný jako Dům hrůzy, byl tento dům dominantou. Lokalita si proto zaslouží jinou dominantu, což by plánované Corso nesplnilo. Splnilo by účel Plazy a tím by to zhaslo. I Plaza měla vypadat jinak a jak to nakonec dopadlo. I proto se arch. v Plzni báli, že by realita Corsa vypadala ještě hůře, než původní plán a to si lokalita bývalého Domu hrůzy nezaslouží.

+2/0
5.5.2016 7:38

O12t72t93o 22H47a26l17í47ř 9713507298936

Tady nejde o fasádu, celkově vypadalo Corso odpudivě a bylo jako pěst na oko. Ale prostě, když nemáte estetické cítění, tak je ztráta času vám cokoli vysvětlovat. Vám stačí ke štěstí nákupní vozíček v supermarketu a dvě koruny sleva na napodobeninu sýra.

0/0
5.5.2016 13:26
Foto

M22í89r51a 14K47l79a42s 9422877279166

Že by Tesco stálo za petičním výborem? Těžko...Jestli si vzpomínáte, součástí petice byla původně i druhá otázka, která v podstatě by znamenala dočasnou stavební uzávěru celé oblasti od řeky po Sirkovu ulici. Tj., i uvažovaný projekt rozšíření Tesca by byl zastaven. Formulaci otázky bohužel soud zamítl, zbyla jen ta první...

+1/0
4.5.2016 17:38

P32e49t19r 18H77r19a12b68á96k 6100147662610

Ovšem pozemky Tescu patří a pokud by došlo k výstavbě Corsa, tak by oni zřejmě svou stavbu taktéž rozšířili. I tak by to tesco mělo hodně těžké a co vím, tak spekulace o tom, že podporovali petiční výbor, tak úplně nesmyslné nejsou.

0/0
5.5.2016 7:33

O43t41t61o 39H60a56l52í52ř 9913547378626

Takže když postavíme obludu navíc v centru, budou tisíce aut dál jezdit do Černic a na Borská pole, ale další tisíce jich začnou navíc smrdět i v centru. Tomu říkám megamyšlenka. A to už opomíjíte fakt, že vedle stojí Tesco a obchodů je v sentru až dost - řadu z nich by stavba molochu zlikvidovala. Takže bychom získali mrtvé centrum se zatlučenými výlohami. Ovšem vy byste šťastně jezdil vozíčkem v novém supermarketu a radostně zkoumal slevy.

0/0
5.5.2016 13:22

F25r97a96n64t83i72š80e83k 66M70o72s38s 8172383379699

S tímto rozhodně nesouhlasím.

Podle mě by bylo ideální tam postavit velké parkoviště (klidně podzemní), které by sloužilo návštěvníkům obchodního domu, centra města, nádraží ČD i budoucího autobusového nádraží. Ta lokalita je pro to vhodná.

Pochybuji že se nějak výrazně navýší automobilový provoz, spíše to pomůže lidem, kteří chtějí do centra města a momentálně v té oblasti nemají kde zaparkovat (dočasnou volnou plochu po KD nepočítám).

0/−1
4.5.2016 15:39

M80a31r92t17i32n 89V69o15k28o12u80n 9419731627409

Jenže velké podzemní parkoviště máte přes ulici pod mostem Milénia. Na druhé straně historického centra zase Rychtářku. Oba prostory stále poloprázdné

+2/0
4.5.2016 17:03

O93t81t55o 62H21a15l13í23ř 9373327818946

Provoz to samozřejmě navýší o několik tisíc aut denně, bude nutná úprava komunikací -samozřejmě nikoli za prostředky Amadea, ale daňových poplatníků a stejně budou zácpy v ulicích.

0/0
5.5.2016 13:29

O71t68t33o 31H31a28l82í70ř 9693617298396

Ale vždyť je poloprázdné podzemní parkoviště o 200 m dál. Vy myslíte parkoviště zdarma?;-DMůžu vás ujistit, že po zkušenosti s jinými obchoďáky v centru by ani tady zdarma nebylo. Nebo možná ze začátku, než tam naučí chodit dost lidí.

0/0
5.5.2016 13:32

J34a37r90d46a 80C90h49o20v14a39n78e56c 6601755263639

Zásadní věc je ta, že zastupitelstvo i magistrát si výstavbu obchodního centra v centru města mezi nádražím a hlavním náměstím přáli. A měli radost, že to Amadeus chce postavit. Jenomže nastoupili pochybení aktivisté, kteří rozhodně nejsou plzeňskými patrioty, a stavbu zmařili.

+1/−5
4.5.2016 14:21

V77á18c65l84a49v 93V97i46l93e79t58a 8228892909703

Dost by mě zajímalo, co o problému vůbec víte - nebo jestli vidíte nevábnou jámu a to Vám k úsudku stačí.

Já hlasoval proti a patriot rozhodně jsem. Magistrát chyboval už daleko dřív, když nevyhlásil architektonickou soutěž pro využití dané lokality, která by se zohlednila v územním plánu. Pak by Amadeus nemohl přijít s takovými nesmysly a byl klid. Když mu magistrát chtěl jít na ruku, zasáhli lidé, kteří mají město rádi a vidí si dál než na špičku nosu. Výjimečně fungovaly demokratické proncipy.

Magistrát k tomu vyzývali odborníci už minimálně před deseti lety, nynější problémy jsou následkem tehdejší nečinnosti.

+4/0
4.5.2016 14:34

P41e61t26r 37H83r24a65b42á45k 6820717892410

Práci Amadeu kritizuji všude, kam přijde. Pouze pofiderní firma, která není schopná přijít s kvalitním návrhem. Kdyby měla kvalitní návrh, tak už je možná zrealizovaný.

0/0
4.5.2016 16:02
Foto

M88í76r70a 55K12l29a92s 9612957449886

Magistrát chyboval zejména v tom, že včas nestanovil regule pro dané území. Takto bylo legální tam naprojektovat mamutí nákupní komplex....

0/0
4.5.2016 17:33

L40u39k53á52š 10S42k36o29p23a68l 9466938445481

Zasáhli lidé, kteří za to co působí nenesou žádnou odpovědnost. A já pořád pevně doufám, že za to krutě zaplatí. Jak město, tak i ti aktivisté.

0/−2
4.5.2016 22:29
Foto

M42í48r21a 75K29l11a77s 9142657579276

Zasáhli obyvatelé města, které za případné chyby zaplatí - tj, například i tím, že bude muset zdražit vody, MHD apod. Je to snad morální problém?

0/0
4.5.2016 22:45

O19t12t20o 70H96a19l45í27ř 9363967538696

Kde se bere vaše zoufalá a nesmyslná pomstychtivost a nenávist k občanům Plzně, kteří v referendu jasně řekli ne nesmyslné a ohavné stavbě, která by znehodnotila centrum na desítky let. Jste placen firmou Amadeus nebo je ta nenávist nějaký váš hlubší osobní defekt?

0/0
5.5.2016 13:37
Foto

M23i41r13e55k 52D76o72l52e81j35š 1173695795815

Od kud jste pane Lukeši? Z Plzně??

+1/0
4.5.2016 13:37

M84a75r42t21i35n 72L95u34k90e39š 3266581251585

Z Budapešti..

0/0
4.5.2016 13:58

O11t76t18o 50H87a77l96í43ř 9263557348366

No, to by odpovídalo...

0/0
5.5.2016 13:38

T91o15m44á82š 94B50r89a24b33e68c 2838246705796

"Od kud?" 8-o

0/0
4.5.2016 23:43

M73a87r50t72i38n 92L60u23k51e15š 3276651811125

Z tohoto rozsudku bych se rozhodně bláznivě neradoval. Plzeň zcela jasně měnila pravidla během hry a jen díky tomu, že si pár aktivních jedinců dokázalo vyřvat referendum, tak Corso nestojí. Docela jsem zvědav na zdůvodnění rozsudku.

+4/−7
4.5.2016 12:08

J84a51n 59V85o85n98a80s90e89k 4170430754680

Dole píšete o zjednodušeném pohledu a tady šmahem kritizujete soud... Zamyslete se, zda jste nepsal i sám o sobě.

+5/0
4.5.2016 13:19

O10t35t41o 91H93a79l17í14ř 9183917528266

Lidé mají obecně zjednodušený a sobecký pohled na spoustu věcí. Vyjádření pána výše je přesně takovou ukázkou.;-D

Mimochodem, žaloba na ušlý zisk je zcela neoprávněná, neboť drtivá většina zásadních chyb je na straně samotné firmy Amadeus - neopatřili si s předstihem ani potřebné pozemky, ani všechna nezbytná povolení. Jen zkusili vyděračský postup s tím, že všichni padnou na kolena a půjdou jim z cesty. To se naštěstí nestalo a vy si na své vysněné slevy a na okamžik nekonečné nirvány s nákupním vozíkem v novém nákupním centru budete muset počkat. Ale nezoufejte - obchodů je v centru dost, můžete si v nich klidně nakoupit. Jen je musíte obejít pěšky místo, abyste nám zaneřádil centrum výfukovými plyny.

0/0
5.5.2016 13:45

P41ř74e78m62e39k 65P39a67v86k39a 8808192968371

Dobře tak. Koukám, že pro investora je to vlastně projekt bez rizika. Tak či tak by vydělal 2 miliardy, a to by se ani nemuselo stavět. Obdiv Plzeňákům za odvahu odmítnout další zbytečný komplex.

+9/−7
4.5.2016 11:55

A71d98a81m 97H42o38r62á34k 5608877199239

No nevím, investora to zřejmě nějaké peníze stálo a byly to peníze jeho. Ale to asi úředník (myslím i soudce), který nespravuje svůj majetek, těžko pochopí.

+3/0
4.5.2016 12:27

P33ř85e73m96e75k 58P16a69v54k33a 8118372598511

To nidko nepopírá, investorovi bych nějakou náhradu (přípravné práce, projekt) možná uznal, třeba v nějakém dalším soudním procesu s reálně investovanými náklady uspějí - i když na druhou stranu je to podnikatelské riziko - řemeslník taky zpracuje kalkulaci aniž by věděl, jestli u něj nakonec ten nábytek necháte vyrobit. Ale chtít 1,8 mld za ušlý zisk? To je opravdu absurdní.

+4/0
4.5.2016 12:44

M14a17r80t69i53n 32L93u65k18e17š 3316191591235

Co je na tom tak nepochopitelné? Kdyby Plzeň od začátku deklarovala postoj "tady se stavět nebude", investor šel jinam. Dnes mohl mít v jiném městě postavený a fungující obchodní dům. Tak to ale nebylo.

Žaloba na ušlý zisk je zcela oprávněná.

+1/−4
4.5.2016 12:49

M63a16r24t90i53n 26V41o53k93o89u63n 9329121377819

Nikdo nebránil investorovi nejprve vykoupit potřebné pozemky a pak začít bourat a stavět. Ne to dělat naopak.

+2/−1
4.5.2016 12:58

M47a97r54t47i90n 33L55u52k89e43š 3866281661765

Je vidět, že si to představujete jako Hurvínek válku. Ani na svých pozemcích si nemůžete postavit co chcete. Zvlášť, pokud vám někdo začne házet klacky pod nohy.

0/−1
4.5.2016 15:30

M66a75r65t98i92n 16V47o18k20o83u43n 9199601237909

Za "klacky pod nohy" považujete demokratické referendum? Přesně kvůli takovým lidem jako jste Vy, zde nelze dosáhnout úrovně domkracie jako je ve švýcarsku. Absolutní disrespekt k názoru většiny.

Druhou větou potvrzujete co tady říkám. Nelze stavět cokoliv na svém, natož potom na cizím :-).

+3/0
4.5.2016 15:48

M16a31r30t65i83n 69L19u75k71e67š 3896171631345

Lidé mají obecně zjednodušený a sobecký pohled na spoustu věcí. Vyjádření pána výše je přesně takovou ukázkou.

Další takové typická vyjádření jsou:

- já bych tam nechodil, je to zbytečné stavět

- je to v centru, zhorší to dopravu - řekne někdo a jede přes celou Plzeň autem do Černic nebo na Borská pole ;-)

+2/−6
4.5.2016 12:46

O56t66t96o 74H75a37l23í97ř 9323187318436

Ale to je jeho podnikatelské riziko. On se na projekt vrhl ve vidině rychlého zisku. Nebo by se o zisk taky dělil s městem? Pokud vím, tak podnikání je vlastním jménem a na vlastní riziko. Navíc, kdy\ž jsou to takoví diletanti, že předem nevykoupí potřebné pozemky a neseženou všechna nutná povolení, tak ať zkrachují. Podle návrhů staveb, které předvádějí, to škoda nebude.

0/0
5.5.2016 13:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.