- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řidiče náklaďáku je mi sice líto a nepochybuji, že to udělat nechtěl, ale řidič prostě MUSÍ vidět. Na druhou stranu, kdo z nás občas něco nepřehlédne, tohle však bylo tragické. Doslova. Předmětem sporu může být právě jen to vidění, zda ho vidět mohl a měl - a zde by mohla hrát roli i rychlost, jíž řidič Fordu jel, ale byl-li uznán jako nevinný, byla asi jeho rychlost v rámci předpisů.
Kdyby byl řidič osobáku připoutaný, dopadlo by to stejně nebo hůř, určitě to nemělo vliv na důsledky nehody.
Chybu může udělat úplně každý, nijak řidiče neodsuzuji, Jenže za chyby se platí, a podmínka za zabití je prostě výsměch a povzbuzení pro všechny, kteří jezdí jako vepři - klidně mohu někoho zabít, dostanu maximálně podmínku. Chápal bych to v případě spoluviny oběti, ale tu znalci vyloučili.
Mimochodem, docela by mě zajímalo, jak je možné, že nějaký vůz má úpravu, která je takhle smrtelně nebezpečná - proč mě to na našich silnicích nepřekvapuje?
Už se ani nedivím že někteří řidiči jezdí jak prasata. Pokud dává stát tímto rozsudkem najevo, že zabití dopravním prostředkem je trestný čin na podmínku, tak se asi situace na silnicích nikdy nezmění.
Za smrt 36 letého muže v plné síle dostane důchodce jen 30 měsíců podmínku?
Vůbec bych se nedivil, kdyby pozůstali vzali spravedlnost do vlastních rukou.
Když stát nezjednává poškozeným spravedlnost a satisfakci, nezbývá než vrátit se k předstátní vendetě.