- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hm, do úspěšné akce se zapojí možná i 0,2 % obyvatel města.
co je tohle za bejkárnu ?? jezdím do Plzně od unora, pravda ještě nepravidelně, ale 2-3x za týden vyrazím do práce z Rokycan a nemusí nikdo kvůli tomu dělat zbytečnou propagaci. Dělám to totiž pro sebe, pro moji zábavu a protože mi to autem nebaví!!. a ted se po Plzni budou plést ještě ti, kteří vyjedou jednou za......
ja bych to tak kategoricky neodmital, soutezivost je dobra motivace a kdyz nekolik pravidelne jezdicich cyklistu v pracovnim kolektivu k jezdeni v ramci tehle akce strhne dalsi spolupracujici, tak par tech novych u toho treba zustane...
Kolařům potažmo cyklistickým stezkám není v tomto státě přáno - nejezdí na benzín či naftu...
Kolařům je přáno až až. Těch chodníků, co se ukrojilo kvůli cyklistům, je po Plzni docela dost.
Není lepší jezdit pravidelně, než pořádat nějakou demonstrační akci?
Já sice "jen" 15 km, ale taky ne, děkuju :-). Toho času, co bych ztratil ježděním na kole. Musím holt vydělávat, aby byly daně na různé automaty a zyklostezky odnikud nikam :-).
Více kol většinou bohužel neznamená méně aut, jak se píše v článku. protože na kole většinou pojedou ti, kteří běžně jezdí MHD.
Jinak ale tuhle aktivitu chválím..