- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neni ten podchod nahodou kryt obranny? Mimochodem lidi by tam mozna i chodili kdyby tam 24 hodin denne nezevlovali particky pankacu s coklama a clovek nemel stach, ze ho tam prepadnou.
je to taková první stanice metra .. jediná ..
V navrhu statnich drah v sedmdesatych letech bylo vybudovani centralniho autobusového nadrazi misto bloku domu az ke kinu Eden a jeho propojeni s CSD! Skodovka si prosadila centralni autobusové nadrazi pred hlavni branou, radnice to odklepla! V Plzni jiz davno neexistuje utvar hlavniho architekta a proto tyto kopance. Viz. Nové divadlo, Mestské lazne, Kulturni dum na Americké, koncepcni reseni dopravy v Plzni atd.
Docela by mne zajímalo, kolik tenkrát tento podchod stál a kdo se tenkrát velmi špatně rozhodl pro tuto variantu, když existovala možnost podobná té aktuální, tj. přechod přes Sirkovou. Podchod využivali z 90 procent lidi, co chodili na nádraží a zbytek byli lidi, co potřebovali např. přejít k Hamburku. Takže zabití podchodu jednoznačně způsobily úpravy u nádraží. Aktuálně je podchod úplně k ničemu, což je po těch x-letech, co se budoval, docela problém. Potvrdilo se, že to byla tenkrát investice k ničemu a jen to dokazuje, jak se zde zbytečně stavělo a bohužel i stále staví. A co s podchodem? Pokud se tam nevytvoří něco zcela uzavřeného - např. nějaké kulturní či výstavní prostory, tak zasypat, pač to budou prostory, kam se bude hrnout plzeňský lidský odpad. A kdyby se tenkrát lépe vymyslelo napojení nádraží na MHD, tj. zastávky mezi železničními mosty, tak se nemusely aktuálně dělat ani ty úpravy, co se dělaly. Zázraky se v Plzni moc čekat nedají, vyjma těch sportovních.
Zapominate na dobu vystavby. Mimo jine, je to protiatomovy kryt.
Já bych raději využil průtah Roudné, Zapadní obchvat celý a napojení Jateční na Studentskou.
Díky