Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podchod u nádraží v Plzni je málo využívaný. Hledá se nápad, co s ním

V Plzni začíná vznikat plán, jak by se město mohlo zbavit v posledních letech nechvalně proslulého podchodu pod křižovatkou Americké třídy a Sirkové ulice. Útvar koncepce a rozvoje hledá možnosti, jak prostor využít.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D10a78n64i48e79l 53K68r35i60š12k50a 5328437260678

Neni ten podchod nahodou kryt obranny? Mimochodem lidi by tam mozna i chodili kdyby tam 24 hodin denne nezevlovali particky pankacu s coklama a clovek nemel stach, ze ho tam prepadnou.

+1/0
21.3.2016 14:55

J93a98n 59B55e38n59e63š 5769305328815

Je to taková první stanice metra ;-D ..jediná

+3/0
17.3.2016 18:59

J15a23n 56B28e45n77e27š 5469755778895

je to taková první stanice metra ;-D.. jediná ..

0/0
17.3.2016 18:59

P48e87t66r 22S37t62i70k76a57r11o76v25s27k81y 8879340479119

V navrhu statnich drah v sedmdesatych letech bylo vybudovani centralniho autobusového nadrazi misto bloku domu az ke kinu Eden a jeho propojeni s CSD! Skodovka si prosadila centralni autobusové nadrazi pred hlavni branou, radnice to odklepla! V Plzni jiz davno neexistuje utvar hlavniho architekta a proto tyto kopance. Viz. Nové divadlo, Mestské lazne, Kulturni dum na Americké, koncepcni reseni dopravy v Plzni atd.

+5/0
17.3.2016 8:05

P28e18t20r 29H88r91a14b37á29k 6360267292690

Docela by mne zajímalo, kolik tenkrát tento podchod stál a kdo se tenkrát velmi špatně rozhodl pro tuto variantu, když existovala možnost podobná té aktuální, tj. přechod přes Sirkovou. Podchod využivali z 90 procent lidi, co chodili na nádraží a zbytek byli lidi, co potřebovali např. přejít k Hamburku. Takže zabití podchodu jednoznačně způsobily úpravy u nádraží. Aktuálně je podchod úplně k ničemu, což je po těch x-letech, co se budoval, docela problém. Potvrdilo se, že to byla tenkrát investice k ničemu a jen to dokazuje, jak se zde zbytečně stavělo a bohužel i stále staví. A co s podchodem? Pokud se tam nevytvoří něco zcela uzavřeného - např. nějaké kulturní či výstavní prostory, tak zasypat, pač to budou prostory, kam se bude hrnout plzeňský lidský odpad. A kdyby se tenkrát lépe vymyslelo napojení nádraží na MHD, tj. zastávky mezi železničními mosty, tak se nemusely aktuálně dělat ani ty úpravy, co se dělaly. Zázraky se v Plzni moc čekat nedají, vyjma těch sportovních.

+2/0
17.3.2016 7:51

H48a58n31u42š 18H62o80r72á37k 9421644696863

Zapominate na dobu vystavby. Mimo jine, je to protiatomovy kryt.

0/0
17.3.2016 15:31

M51a52r78t69i43n 10H11o29k92r 1888656107851

Já bych raději využil průtah Roudné, Zapadní obchvat celý a napojení Jateční na Studentskou.

Díky

+3/0
16.3.2016 22:00

V48l14a26d42i80m84í53r 73N56o87v11o61t27n84ý 1889790842100

R^

0/0
17.3.2016 14:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.