Diskuze

Srážku rychlíků zavinily chyby výpravčího a signalisty, řekla inspekce

Výpravčí a signalista ze železniční stanice Horažďovice-předměstí nesou podle Drážní inspekce hlavní odpovědnost za loňskou srážku rychlíků u Horažďovic. Při ní bylo 4. srpna zraněno šestnáct lidí a škoda přesáhla osm milionů korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V44l41a52d51a 93M54u55s44i11l

24. 2. 2016 13:35

Nejak je zde pominuto to G e n e r a l n i S T O P

0 0
možnosti

J96i30ř68í 11P24r72ů33š72a

24. 2. 2016 11:07

Článek výrazně zjednodušuje. Kdo si přečte celou zprávu tak se dozví že to byla kombinace chyby výpravčího,signalisty, poruchy a špatně nastaveného systému při rekonstrukci stanice. Policie v tomto případě nemůže mít kapacity a znalosti toto sama vyšetřit.

2 0
možnosti

Z42d85e28n83e82k 56V18r33b22a

24. 2. 2016 10:20

Ono je to jinak - v letectví mezinárodní organizace opakovaně upozorňují na NEŽÁDOUCÍ propojení leteckých vyšetřovatelů a represivních složek (policie) v některých zemích. Dnes to v rámci hlášení o incidentech řeší i EU (chce zavést imunitu vypovídajících), protože bez objektivní výpovědi pilota a svědků většinou nelze stanovit příčinu nehody či incidentu a nelze tak vydat objektivní doporučení, které by podobné nehodě zabránilo v budoucnosti. Výsledek takové spolupráce vyšetřovatelů s policií je silně kontraproduktivní a může mít v budoucnu na svědomí i stovky mrtvol, protože pilot a svědci z objektivní obavy z represí odmítnou vypovídat, nebo častěji vypovídají neúplně či křivě a pro vlastní nesouvisející pochybení zakamuflují skutečnou příčinu nehody. Bohužel v ČR mají letečtí vyšetřovatelé s policií uzavřenou dohodu (a u drážní inspekce bude patrně podobná), která jim ukládá v případě zjistění podezdření na trestný čin toto oznámit policii. (Vlastně dělají práci za policii, protože o trestný čin se vzhledem k vysoké škodě jedná vždy) Dnes totiž Česká společnost preferuje potrestání viníka (pomstu) před potencionálním uchráněním životů v budoucnu a tak se nelze divit, že jediným logicky správným postupem pro zůčastněné je s podobnými hledači obětních beránků raději nespolupracovat. Tramvaják Hroch v Ostravě je typickým případem, jak drážní inspekce a spravedlnost funguje.

0 0
možnosti

J25i63ř47í 84P30r17ů21š28a

24. 2. 2016 11:08

Prosím vyjadřujte se jen k tomu čemu opravdu rozumíte a důkladně si prosím pročtěte celou závěrečnou zprávu http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/DI_Horazdovice_150804.pdf

2 0
možnosti

Pane Blažku, způsobíte-li dopravní nehodu, také můžete odmítnout vypovídat a před soudem se můžete hájit i lží. To je v celém civilizovaném světě , letci nemají výjimku. Něco jiného je svědek, ten odmítnout nemůže a musí mluvit pravdu.

7 0
možnosti

To zaměstnanci drah mohou odmítnout komunikovat s drážními inspektory? Představa, že by to udělali zaměstnanci leteckých společností například vůči NTSB je dost hrůzostrašná...

2 12
možnosti

P76a23v56e82l 88F36o93r86t

24. 2. 2016 7:49

A jak je chces donutit, aby mluvili? Zastrelis je, pokud odmitnou?

5 0
možnosti