- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč ten trapný nadpis? Nic horšího asi už vymyslet nelze.Když je to napsáno takto, tak je to čistá lež, nejdelší tunely jsou mnohonásobně delší.
Třeba je ten nadpis určený pro inteligentnější čtenáře, kteří vědí, že k nadpisu patří i článek, kde je hned v první větě kontext nadpisu vysvětlen. Pokud například řeknu, že nějaký člověk je vysoký, tak je to také pravda, ale jen v určitém kontextu, protože třeba Eiffelovka je vyšší.
Cesta se zkrátí o 10 minut :-) Místo toho by měli začít konečně budovat vysokorychlostní tratě...
Hodně by mě zajímalo, co se stane s těmito jistě velmi drahými razícími soupravami. Aby to nedopadlo stejně, jako se soupravami, které razily metro A do Motola. Ty prý jsou rozebrané a rezaví v Horních Počernicích, místo toho, aby už dávno zase něco někde vrtaly (třeba trasu D). Podle nějakých odborníků prý soupravy na ražení tunelu pro vlaky nelze použít pro ražení tunelu pro metro. Docela by mě zajímalo, proč.
Je to jiný profil tunelu, naše metro nemá horní trakční vedení a nejezdí 200.
Kdyz porovnam cenu tohodle tunelu s cenou za tunel Blanka, tak je zrejme, ze z Blanky bylo odkloneno hodne penez.
Tak o tom snad nikdo nepochybuje že
Tady se nic méně do ceny asi nepřipočítá most, nájezdy, terénní úpravy a spousta stavebních prací co si navymýšleli městské části