Diskuze

VIDEO: Byli jsme uvnitř stroje, který razí nejdelší tunel. Podívejte se

Do samého nitra obřího razicího štítu, který pod zemí u Plzně hloubí nejdelší železniční tunel v Česku, se ve středu podívali reportéři iDNES.cz. Nejdřív jeli tunelovým „kabrioletem“ a pak zdolali desítky schodů, aby se dostali až k muži, kterému tady nikdo neřekne jinak než pilot.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proč ten trapný nadpis? Nic horšího asi už vymyslet nelze.Když je to napsáno takto, tak je to čistá lež, nejdelší tunely jsou mnohonásobně delší.

0 2
možnosti

Třeba je ten nadpis určený pro inteligentnější čtenáře, kteří vědí, že k nadpisu patří i článek, kde je hned v první větě kontext nadpisu vysvětlen. Pokud například řeknu, že nějaký člověk je vysoký, tak je to také pravda, ale jen v určitém kontextu, protože třeba Eiffelovka je vyšší.

0 0
možnosti

Cesta se zkrátí o 10 minut :-) Místo toho by měli začít konečně budovat vysokorychlostní tratě...

1 3
možnosti

R51o63m64a91n 69C59e56r29n41y

11. 2. 2016 10:40

vzdycky se musi nekde nejak zacit

1 0
možnosti

Hodně by mě zajímalo, co se stane s těmito jistě velmi drahými razícími soupravami. Aby to nedopadlo stejně, jako se soupravami, které razily metro A do Motola. Ty prý jsou rozebrané a rezaví v Horních Počernicích, místo toho, aby už dávno zase něco někde vrtaly (třeba trasu D). Podle nějakých odborníků prý soupravy na ražení tunelu pro vlaky nelze použít pro ražení tunelu pro metro. Docela by mě zajímalo, proč.

0 1
možnosti

Je to jiný profil tunelu, naše metro nemá horní trakční vedení a nejezdí 200.

1 0
možnosti

Kdyz porovnam cenu tohodle tunelu s cenou za tunel Blanka, tak je zrejme, ze z Blanky bylo odkloneno hodne penez.

1 6
možnosti

Tak o tom snad nikdo nepochybuje že;-)

Tady se nic méně do ceny asi nepřipočítá most, nájezdy, terénní úpravy a spousta stavebních prací co si navymýšleli městské části:-P

7 1
možnosti

Pořádná mašina.R^

6 0
možnosti