Diskuze

Podjezdy u nádraží se rozšíří, slíbené tramvajové zastávky tam nebudou

Prostor před hlavním vlakovým nádraží v Plzni čeká velká proměna související s modernizací dvou železničních mostů, po nichž jezdí vlaky přes Mikulášskou třídu. Kritikům se ale nelíbí, že se do prostoru před nádražím nevrátí tramvajové zastávky a považují to za velkou chybu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nemyslím si, že jsou staronové zastávky tramvaje nutné. Současné umístění je podle mě více než dobré, protože jsou na jednom místě zastávky na tramvaj i trolejbus.

To jako chcete, aby tramvaj stavěla před nádražím a pak znova o 200m dál? Podle mě je to zbytečnost.

Souhlasím, že lokalita by se měla vyřešit "z gruntu", ale stálo by to opravdu hodně peněz. Myslím, že nejideálnější by bylo nechat osobní auta kompletně pod zemí, tzn. výrazně rozšířit kapacitu stávajícího podzemního parkoviště i pod plochu před nádražím a propojit ho přímo s hlavním nádražím a podchodem pod Americkou-Sirkovou. Vzhledem k tomu, že je plán vybudovat vedle vlakového nádraží i autobusové, tak by to bylo naprosto ideální. A před nádražím nechat místo pro takové ty rychlé nakládky, taxi, hotely, jízdní kola, atd. Je obrovská škoda zaplácat tak atraktivní a užitečné plochy parkovištěm na povrchu.

2 0
možnosti

P76e45t73r 63V25o31l87á68k

9. 2. 2016 8:36

Když je něco "ideální", tak lepší už to být nemůže;-)

0 0
možnosti

Vážení, změřil jsem to na mapách.cz.. cca od hrany prvního nástupiště je to k zastávkám:

- v současné poloze 230 metrů

- v případném prostoru pod mostem 215 metrů

Opravdu se nedomnívám, že by těch 15 metrů navíc byl nepřekonatelný problém. Jenže on má pořád někdo potřebu nadávat, brblat a protestovat. Trochu se zamyslet už bólí, že ano ;-)

4 0
možnosti

Tak ono by to k té tramvaji nebylo o moc blíže, než je ted. Po tom, co se udělal ten nový podchod a následně i přechod přes Sirkovou, tak to tak hrozné není. Ten důvod je možná i v tom, že by byly zasávky od sebe děsně blízko.Já bych spíše bral, aby se v prostorech před nádražim nepohybovali ti bezdáci a smažky.

6 0
možnosti

A89d93a44m 31M42a54r84o53n

5. 2. 2016 23:46

Bohužel. Zastávky tam bývaly a být by tam měli. Stejně tam byla velká plocha pro parkoviště, než tam dali Gottwalda. Bohužel to tak zůstane, dokud do všeho budou mluvit policajti a Domaničtí... V Tremošné schválí křižovatku, ale za nehody nemohou! Policajti mají dohlížet na dopravu a na to jak řidiči jezdí. Bohužel mluví do staveb ač nejsou projektanti, měří rychlost kontrolují světla a telefony. To je vše. A naše zastupitele? Ty to fakt nezajímá. A tak se dráze nedivím. Najde nejsnazší řešení.

4 4
možnosti

Zastávky tam byli ale v době kdy tam projelo jedno auto denně.

Ale jak dnes ? zastávky uprostřed vozovky a následně ostrůvek + semafory ? A nebo koleje obloukem dostat na kraj kvůli výstupu ?

Někdy více přemejšlejte než se tady rozohníte.

Jo a těch pár metrů od zastávky tramvaje k vlakovému nádraží NIKOHO nezabije - ba naopak chůze je zdravá ...R^

2 0
možnosti

Moje milovaná Plzeň. :-)

Je škoda, že tam ty zastávky nebudou, ale kdesi jsem slyšel, že tam na ně nebude dostatek místa. Ani po tom rozšíření.

1 0
možnosti

Nepochopitelné a naprosto fatální selhání. Ale co jste si zvolili, to máte.

2 2
možnosti
Foto

Evidentně zástupci města nedělali pro prosazení zastávek nic! Radši nechají cestující udělat pochodové cvičení misto podpory rychlého přestupu na MHD . Výmluva na policii je trapná

6 0
možnosti

Když ono je jednodušší dělat překážky silniční dopravě a buzerovat řidiče než zatraktivnit MHD.

4 0
možnosti