- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemyslím si, že jsou staronové zastávky tramvaje nutné. Současné umístění je podle mě více než dobré, protože jsou na jednom místě zastávky na tramvaj i trolejbus.
To jako chcete, aby tramvaj stavěla před nádražím a pak znova o 200m dál? Podle mě je to zbytečnost.
Souhlasím, že lokalita by se měla vyřešit "z gruntu", ale stálo by to opravdu hodně peněz. Myslím, že nejideálnější by bylo nechat osobní auta kompletně pod zemí, tzn. výrazně rozšířit kapacitu stávajícího podzemního parkoviště i pod plochu před nádražím a propojit ho přímo s hlavním nádražím a podchodem pod Americkou-Sirkovou. Vzhledem k tomu, že je plán vybudovat vedle vlakového nádraží i autobusové, tak by to bylo naprosto ideální. A před nádražím nechat místo pro takové ty rychlé nakládky, taxi, hotely, jízdní kola, atd. Je obrovská škoda zaplácat tak atraktivní a užitečné plochy parkovištěm na povrchu.
Když je něco "ideální", tak lepší už to být nemůže
Vážení, změřil jsem to na mapách.cz.. cca od hrany prvního nástupiště je to k zastávkám:
- v současné poloze 230 metrů
- v případném prostoru pod mostem 215 metrů
Opravdu se nedomnívám, že by těch 15 metrů navíc byl nepřekonatelný problém. Jenže on má pořád někdo potřebu nadávat, brblat a protestovat. Trochu se zamyslet už bólí, že ano
Tak ono by to k té tramvaji nebylo o moc blíže, než je ted. Po tom, co se udělal ten nový podchod a následně i přechod přes Sirkovou, tak to tak hrozné není. Ten důvod je možná i v tom, že by byly zasávky od sebe děsně blízko.Já bych spíše bral, aby se v prostorech před nádražim nepohybovali ti bezdáci a smažky.
Bohužel. Zastávky tam bývaly a být by tam měli. Stejně tam byla velká plocha pro parkoviště, než tam dali Gottwalda. Bohužel to tak zůstane, dokud do všeho budou mluvit policajti a Domaničtí... V Tremošné schválí křižovatku, ale za nehody nemohou! Policajti mají dohlížet na dopravu a na to jak řidiči jezdí. Bohužel mluví do staveb ač nejsou projektanti, měří rychlost kontrolují světla a telefony. To je vše. A naše zastupitele? Ty to fakt nezajímá. A tak se dráze nedivím. Najde nejsnazší řešení.
Zastávky tam byli ale v době kdy tam projelo jedno auto denně.
Ale jak dnes ? zastávky uprostřed vozovky a následně ostrůvek + semafory ? A nebo koleje obloukem dostat na kraj kvůli výstupu ?
Někdy více přemejšlejte než se tady rozohníte.
Jo a těch pár metrů od zastávky tramvaje k vlakovému nádraží NIKOHO nezabije - ba naopak chůze je zdravá ...
Moje milovaná Plzeň.
Je škoda, že tam ty zastávky nebudou, ale kdesi jsem slyšel, že tam na ně nebude dostatek místa. Ani po tom rozšíření.
Nepochopitelné a naprosto fatální selhání. Ale co jste si zvolili, to máte.
Evidentně zástupci města nedělali pro prosazení zastávek nic! Radši nechají cestující udělat pochodové cvičení misto podpory rychlého přestupu na MHD . Výmluva na policii je trapná
Když ono je jednodušší dělat překážky silniční dopravě a buzerovat řidiče než zatraktivnit MHD.