Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podjezdy u nádraží se rozšíří, slíbené tramvajové zastávky tam nebudou

Prostor před hlavním vlakovým nádraží v Plzni čeká velká proměna související s modernizací dvou železničních mostů, po nichž jezdí vlaky přes Mikulášskou třídu. Kritikům se ale nelíbí, že se do prostoru před nádražím nevrátí tramvajové zastávky a považují to za velkou chybu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F59r89a24n84t85i70š83e67k 78M76o35s63s 8252283569439

Nemyslím si, že jsou staronové zastávky tramvaje nutné. Současné umístění je podle mě více než dobré, protože jsou na jednom místě zastávky na tramvaj i trolejbus.

To jako chcete, aby tramvaj stavěla před nádražím a pak znova o 200m dál? Podle mě je to zbytečnost.

Souhlasím, že lokalita by se měla vyřešit "z gruntu", ale stálo by to opravdu hodně peněz. Myslím, že nejideálnější by bylo nechat osobní auta kompletně pod zemí, tzn. výrazně rozšířit kapacitu stávajícího podzemního parkoviště i pod plochu před nádražím a propojit ho přímo s hlavním nádražím a podchodem pod Americkou-Sirkovou. Vzhledem k tomu, že je plán vybudovat vedle vlakového nádraží i autobusové, tak by to bylo naprosto ideální. A před nádražím nechat místo pro takové ty rychlé nakládky, taxi, hotely, jízdní kola, atd. Je obrovská škoda zaplácat tak atraktivní a užitečné plochy parkovištěm na povrchu.

+2/0
7.2.2016 20:36

P47e52t34r 11V32o22l98á12k 6819420532365

Když je něco "ideální", tak lepší už to být nemůže;-)

0/0
9.2.2016 8:36

M71a12r56t90i80n 93L80u19k57e22š 3296851211645

Vážení, změřil jsem to na mapách.cz.. cca od hrany prvního nástupiště je to k zastávkám:

- v současné poloze 230 metrů

- v případném prostoru pod mostem 215 metrů

Opravdu se nedomnívám, že by těch 15 metrů navíc byl nepřekonatelný problém. Jenže on má pořád někdo potřebu nadávat, brblat a protestovat. Trochu se zamyslet už bólí, že ano ;-)

+4/0
7.2.2016 15:35

P18e15t70r 42H39r24a25b95á30k 6480237362400

Tak ono by to k té tramvaji nebylo o moc blíže, než je ted. Po tom, co se udělal ten nový podchod a následně i přechod přes Sirkovou, tak to tak hrozné není. Ten důvod je možná i v tom, že by byly zasávky od sebe děsně blízko.Já bych spíše bral, aby se v prostorech před nádražim nepohybovali ti bezdáci a smažky.

+6/0
6.2.2016 21:45

A37d76a24m 81M14a38r40o40n 1177731788714

Bohužel. Zastávky tam bývaly a být by tam měli. Stejně tam byla velká plocha pro parkoviště, než tam dali Gottwalda. Bohužel to tak zůstane, dokud do všeho budou mluvit policajti a Domaničtí... V Tremošné schválí křižovatku, ale za nehody nemohou! Policajti mají dohlížet na dopravu a na to jak řidiči jezdí. Bohužel mluví do staveb ač nejsou projektanti, měří rychlost kontrolují světla a telefony. To je vše. A naše zastupitele? Ty to fakt nezajímá. A tak se dráze nedivím. Najde nejsnazší řešení.

+4/−4
5.2.2016 23:46

D43a34n75i33e89l 40J15a24n20k57o 9899969200982

Zastávky tam byli ale v době kdy tam projelo jedno auto denně.

Ale jak dnes ? zastávky uprostřed vozovky a následně ostrůvek + semafory ? A nebo koleje obloukem dostat na kraj kvůli výstupu ?

Někdy více přemejšlejte než se tady rozohníte.

Jo a těch pár metrů od zastávky tramvaje k vlakovému nádraží NIKOHO nezabije - ba naopak chůze je zdravá ...R^

+2/0
7.2.2016 6:05
Foto

B24r21o55n15i36s51l66a66v 50G81a80b96r46y80š 2822349761

Moje milovaná Plzeň. :-)

Je škoda, že tam ty zastávky nebudou, ale kdesi jsem slyšel, že tam na ně nebude dostatek místa. Ani po tom rozšíření.

+1/0
5.2.2016 23:03

P96a95v63e66l 80Ř89a30p95e58k 7822306259275

Nepochopitelné a naprosto fatální selhání. Ale co jste si zvolili, to máte.

+2/−2
5.2.2016 22:39
Foto

M29i34l84o93s38l25a29v 60Z68í51t29k75a 8660354517180

Evidentně zástupci města nedělali pro prosazení zastávek nic! Radši nechají cestující udělat pochodové cvičení misto podpory rychlého přestupu na MHD . Výmluva na policii je trapná

+6/0
5.2.2016 22:12

J42i67ř43í 36K33o22c10u23r45e57k 6405644845408

Když ono je jednodušší dělat překážky silniční dopravě a buzerovat řidiče než zatraktivnit MHD.

+4/0
6.2.2016 0:58

J91a83k45u34b 64N61e72p61e86ř54e18n57ý 4455374226468

A jak dělají překážky silniční dopravě, když tam místo zastávky tramvaje bude pouze parkoviště?

0/0
6.2.2016 15:32

I14v32a 93S54e50d49l62á80č89k95o21v84á

Jenže už teď je u nových podchodů přímo z nádraží zastávka trolejbusu. A ano - měla by u nádraží být alespoň jedna zastávka tramvaje ve směru do centra - není nebezpečí, že někdo skočí pod auta a policie by tak neměla mít žádné výhrady.

+1/0
6.2.2016 14:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.