- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnes 4.2. dalsi havarie s autem na odpis. Jak dopadli cestujici netusim, B sloupek na strane spolujezdce byl vpaceny do auta, snad tam nikdo nesedel.
Já tuto křižovatku projedu 2x za den a musím souhlasit, že je velmi nebezpečná. Když se jede od Záluží směr Plzeň tak se nedá vjet do křižovatky aniž bych neomezil řidiče, který jede z Kazňějova. Ale nejhorší je to v noci. Příjezd z Třemošné nebo ze Záluží je do kopce, tzn. že auto které čeká na vjezd do křižovatky ze směru z Třemošné oslňuje auto které stojí naproti ze směru ze Záluží. Z doslechu jsem se dozvěděl že tu měla být mimoúrovňová křižovatka. Možná by bylo řešení úsekové měření rychlosti, protože tam se nejezdí předepsaných 90 Kmh.
Tahle křižovatka mě překvapila hned po svém otevření, protože jsem si myslel, že něco takového už není možné v dnešní době postavit. Protože takové místo je opravdu nebezpečné a to nemusím být dopravní expert.
Tipuji, že se tam nyní začne postupně snižovat rychlost. To ale nepomůže, protože ty nehody tam nejsou způsobeny vysokou rychlostí, ale hustotou provozu a prostým přehlédnutím či neodhadnutím situace.
Dále tipuji, že tak za 10-15 let konečně někoho napadne tam postavit mimoúrovňové křížení nebo pro spojení obou obcí postavit spojku pod nedalekým mostem, který je součástí I/27.
Podobně nebezpečné místo je i na druhém konci Třemošné - odbočka na Horní Břízu.
Celé to na mě dělá dojen, že zas někdo šetřil na nesprávném místě. A ten d***l na ministerstvu raději řeší měření na dálnicích namísto řešení nebezpečných míst na silnicích prvních tříd, kde umírá nejvíce lidí.
Ta krizovatka tam predevsim vubec nemela byt. Puvodni plan pocital s mimourovnovym krizenim bez krizovatky. Z pohledu prujezdu totiz dava smysl jen ve smeru Zaluzi-Kaznejov. Ostatni smery (Zaluzi-Plzen) Nebo prijezdy od Zruce maji lepsi alternativu kudy jet.
Původní plán tuto křižovatku řešil nadjezdem ( pro hnidopichy podjezdem ) s klasickými připojovacími pruhy ( stejně jak křižovatka a sjezdy na "jaderku" ) ... Proč se tak nestalo ní jen ... a ani ten to možná neví ...
Puvodni plan bylo mimourovnove krizeni bez krizovatky. Viz jiny muj prispevek.
jasně, lidi nečumí, je problém dodržet pár pravidel, ale řešení se hledá ve stylu utratit balík peněz za přestavbu křižovatky
Úplně by stačilo koupit 2 páry kamer a ignoranty pravidel maximálně pokutovat, ať si tzv. zastánci svobody mektají o policejní šikaně kde chtějí
Plně s vámi souhlasím, ale tady je spíš jde o to, že řidič který přehlédne STOPku a myslí že je na hlavní, toho ani 2 páry kamer nezastaví
Jo, ty normy. To je zaklínadlo všech projektantů a veřejné správy. Tady jeden z důkazů, že normy nejsou neomylné.
V Německu je běžné omezení maximální rychlosti značkou před křižovatkama, a to i u naprosto bezpečných křižovatek.
Kdyby zde dali 70km/ hod, dojde k časové ztrátě auta v jednotkách vteřin. To se dá přežít.
Je zde modrá značka 70, což je pouze doporučená rychlost. Problém je, že tam prakticky nikdo nedodržuje ani 90 km/h.
Co jsem slyšel od jednoho radního z Třemošné tak původně křižovatka měla být řešena úplně jinak, snad nadjezdem nebo podjezdem. Bohužel, při stavbě obchvatu došlo pro stavební firmu k neočekávaným výdajům v podobě starého důlního díla na Orlíku, o kterém všichni místní věděli jenom pro onu stavební firmu to bylo neočekávané a utopila tam spousty milionů, které měli jít původně na křižovatku u Záluží. Staré kaolinové ložisko Orlík se těžilo povrchově, ovšem v zimě se horníci zakopali pod zem vytvořili obrovské podzemní prostory podobné jako v Nevřeni, článek na Idnes zde: http://plzen.idnes.cz/dul-kaolin-nevren-podzemi-090-/plzen-zpravy.aspx?c=A160125_140926_plzen-zpravy_pp Tyto ohromné prostory vyžadovaly spousty vrtů jen několik metrů od sebe, aby se zmapovala rozsáhlost podzemních prostor do kterých by se vešel i kamion, následně tuny betonu a elektrárenského popíplku, který se natlačil dovnitř aby vyplnil tyto prostory a zabránil propadům. Naprosto selhal původní geologický průzkum, který na staré důlní dílo vůbec neupozorňoval, odkazoval jen na to že o obchvat vede ložiskem keramických hlín vedeném v Horní Bříze. Za chvíli se bude stavět další trasa obchvatu a to od bílé paní u Horní Břízy déle na Kaznějov atd, vše už je na stránkách ŘSD a v této trase přeložky je opět staré důlní dílo Jalovčiny z 19. století. Vsadím se že stavební firma bude opět zaskočena a budou neočekávané výdaje.
Mě spíš přijde diskriminační, že kvůli pár jedincům, kteří nedodržují pravidla, se budou vymýšlet nějaké "békoviny", které znepříjemní jízdu té většině poctivých řidičů. To je jako kdyby se v Prachovských skalách nebo jiných vyhlídkových štacích prováděl odstřel po každém sebevražedném pokusu.
Plácáte blbosti! Když se něco dělá nové, má to fungovat tak, aby to řešilo potřeby lidí včetně jejich chyb a nedostatků.
Zkuste si sednout za volant kamionu s dlouhým dřívím a přejet hlavní tah od Třemošné k Záluží! Buď musíte nekonečně dlouho čekat, až nic nepojede, aby jste měl jistotu, nebo to musíte risknout, že máte dobrý odhad jak jede auto od Plzně rychle, protože tam není moc vidět, a pak musíte urvat 30 tun třista z místa aby jste to stihl....
To místo dobře znám, jezdím tam občas na kole a mohu potvrdit, že přejet hlavní silnici je problém nejenom na kole, ale co třeba senior za volantem Felicie s přívěsným vozíkem plným dřeva?
Proč většina běžných občanů říkala, že to bude křižovatka smrti už při dokončení???
Je to typická ukázka šlendriánu státní moci, kde se postavilo něco podle norem, aby to ohrožovalo občany! A nyní se to bude upravovat, zpomalovat, regulovat a retardovat....Tak k čemu to je??? Proč se stavěl rychlostní obchvat Třemošné??? A co takhle přemostění? To vás to soudruzi plánovači ještě nenapadlo? Nebo by bylo nezbylo dost peněz na kamarády stavaře??
Jestli v tom místě přejíždíte na kole, tak jste patrně trochu cvok, když je tam pro pěší a cyklisty mimoúrovňové křížení.
A co píšete je poněkud nelogické - čím víc objektů, tím vyšší cena a tím víc zbyde na kamarády stavaře. Navíc, v tomhle místě se vzhledem k zástavbě těžko mohlo uvažovat s MÚK.