- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No jeste ze nevezl spolujezdce....
Bez viny nejsou ani předpotopní předpisy a tech. vybavení železnice ...
Snad v 21. stol není nutno aby šraňky šly dolů ještě před příjezdem vlaku do stanice, aby byly dole celou dobu co vlak v ní stojí a než konečně odjede, ne?
jo, machírků se vždy pár najde
Na to je jen jedno slovo - ale to by smazali i se mnou.
Zažil jsem už lepšího "frajera". Stál jsem před přejezdem - signalizace jela. On za mnou. Pak mě objel a přejezd přejel. Na druhé straně se mu něco zamíchalo v té jeho kouli na krku, otočil se a přejel spátky. No, měl štěstí - vlak jel až tak 10-20 sekund po jeho druhém přejezdu.
jeho poslední slova byla: to ještě stihnu!
V sobotu jsem čekal na prejezdu v Hermanickach asi 5 minut a furt nic nejelo. Poprosil jsem tedy spolucestujici aby vystoupila a řekla mi jestli nic nejede.
Jak mi zacla mavat ze je volno, začal me predjizdet trotl za mnou ktery se navic na prejezdu stretl s protijedoucím ridicem, ktery chtel také využít situace.
Tim chci rict, ze každý tak nejak predpoklada, ze když sviti na prejezdu červena, do minuty nax dvou přijede vlak. Pokud ne, málo lidi ma chuť čekat dele.
Tak zrovna Heřmaničky jsou předpotopní technologie závor z 19. století (nerekonstruovaly se, protože koridor povede jinudy), tam to trvá déle.
Z popisu ale plyne, že jste trotli všichni. Riskovat životy, proto, abyste byli dřív ve frontách na Monínci je podle mně dost velká kravina.
No běžně mne předjíždějí řidiči na žel.přejezdu, aniž by patrně něco tušili, co o tom zákon praví. Tenhle chlapík asi pochopil smysl a důvod onoho ustanovení.
Pochopil, ale během posledních 10 sekund života už nově nabyté zkušenosti nestihl zužitkovat... :)