Diskuze
Radnice Plzně 3 se postavila proti stavbě silnice napříč městem
Děkujeme za pochopení.
R31u72d32o17l80f 72K70l53u28s62a20l
Možná kdyby cesty v Plzni nenavrhovaly trubky, který vezmou 40 metrů širokej pás (Americká) a udělají tam jednoproudou cestu se stromky a lavičkami, namísto 2proudýho průtahu, tak by se také žilo lépe. Priorita je spojit Bory s Košutkou a Lochotínem, je jedno jak, ale ne středem města. Každé takovéto zdržení z rukou zelených přivede pouze více bordelu do města. A to si říkají zelení. Spíš jsou smogoví, když tak vidím, do čeho se angažují (zastavit okruh kolem Plzně, neprůjezdnej Valík atd.)
M52a64r61t60i83n 83L89u16k44e97š
Spíš jste měl napsat, že by se jezdilo lépe než žilo, protože lidé co tam žijí by s vaším velechytrým názorem úplně nesouhlasili. Možná by se na Americkou vešly i tři pruhy v každém směru, to by bylo teprve žůžo, co?
L90u30d98v72í74k 51M48a47t92o74u38š71e57k
Jednoznačně podporuji tento průtah, pánové asi nejezdí ze severu !!
P92a23v31e27l 53P69t60á11č72e96k
Jo co naděláme,Primátor má sotva ukončenou základní školu a tak to tam s ním mává každý rádoby vzdělaný odborník.Ten průtah Plzní je samozřejmě nesmysl,kdo to kdy viděl...každý kdo křižuje město jen proto aby se dostal ze severu na jih a naopak,musí zbytečně skrz město..kravina.Náhlík je už senilní dědek, ten už rozumně neuvažuje...ale podle mě,to má řešit i odbor Krizového řízení a tam sedí jako šéf další senilní dědek Liška... Od té doby,co zrekonstruovali Sady Pětatřicátníků,tak jsou neustálé kolony z Klatovské i z Lochotína... Vyházel bych veškeré vedoucí odborů z Magistrátu,co jsou tam více jak 10 let a na Primátora by mohl kandidovat jen vzdělaný odborník a hned by bylo lépe.....
M30a27r26t51i16n 64L87u20k85e29š
.. jako Hurvínek válku, si to představujete
A97d40a85m 80M10a94r11o78n
Možná kdyby se zrušily městské obvody, že by ubylo problémů. Infrastrukturu je nutné řešit celoměstsky a ne vybíjení energii mezi jednotlivými složkami města. Máme auta a chceme jezdit. Jezdíme tam , kam potřebujeme. Pokud každý politik vymyslí novou strategii dopravy, tak se fakt nepohneme z místa. Pan bývalý starosta Šténovic se postaral o tunel Valík ( zbytečná 1,5 mid KČ, starosta Suchdole blokuje stavbu pražského okruhu a starosta Ženíšek bude stavět expresní připojení Křimic k Lochotínu, rozum to nebere...
P90e38t22r 89H56r11a52b57á34k
Tak ono kdyby se na Klatovské neudělaly ty připitomělé ostrůvky, tak by to bylo taky vše hned průjezdnější. Protože dopravní systém v Plzni dlouhá léta řídi diletanti, tak zde máme unikátní mišmaš.Když navíc člověk vidí např. Náhlíka, který kolikrát vypadá jak bezdomovec, jako osobu, která se zde o dopravu v minulosti hodně starala, tak se nelze ani divit. Bylo by samozřejmě ideální, kdybynový ÚP řešil dopravu Plzně komplexně. Plzeň potřebuje zelený okruh. Roztyplové podmínky v centru se budou v případě centralizování dopravy do centra zhoršovat. Pokud chceme mít podmínky jako v Ostravě, klidně vše veďme po povrchu do centra. Řešení by mohl být extra nákladný tunel - pro odpůrce obchvatů, ale to je myslím utopie. Samozřejmě lidi, co bydlé na periferii a na náměstí jedou max., když tam rozsvěcují stromek, tak nějaký vzduch v centru neřeší. Ovšem v tom centru funguje spousta lidí denně a ti tedy radostí moc neskákají. Takže je nutné si promyslet, zda bude dělat opatření pouze a jen pro periferie, nebo řešení jen pro centrum a nebo řešení pro periferie i pro centrum. Poslední varianta se mi líbí nejvíce.
M95i40r38o86s28l84a37v 69S24u89c41h72y
Koncepce byly a padly. Nikdo nic nedotáhl do konce. Každý se snaží přijít s něčím novým. Doprava houstne a problémy narůstají. Zatím se "odborníci" předhánějí, kdo dopravu víc zkomplikuje.
Problém č. 1: ráno stojí auta na Karlovarské od pošty až k Lidické. Není alternativa, většina pracovních míst je na Borských polích. A tak musí jedna čtyřproudová silnice zvládnout nápor největšího sídliště a mnohých přilehlých obcí. Silnice přitom má parametry, aby bylo snadné ji rozšířit na 6 pruhů. K tomu bych doda Rondel - když se člověk podívá na mapu, jednoznačně navazuje na Sirkovou, a zřejmě měl pokračovat na Skvrňanskou. Jako kluk jsem slýchal o přemostění škodovky a navázání na dnešní kruháč v Sukovce. Propojení Sukovy a Borské téměř nic nebrání, bez navázání na Rondel či Lidickou to ale nic nevyřeší. Někdo bude muset zaskřípat zuby a sklonit se před nutností.
Č. 2: Klatovská - v odpoledních hodinách je snad i chodec rychlejší. Panatuji, když se rozšiřovala na 4 pruhy. To jen proto, aby se opět mohla zúžit na 2. Bezpečí lidí na ostrůvcích je důležité, ale co kdyby ta tramvaj jezdila jak po Slovanské, po krajích. Mohla se zachovat kapacita silnice, a to bez ztráty bezpečí pro cestující MHD. Kapacitu lze "navýšit" zákazem odbočování vlevo a úpravou provozu přilehlých ulic, aby bylo možné odbočit oklikou.
Č. 3: Napojení Lochotína na výpadovku na Prahu. Opět jsou plány zapomenuty, cesta měla vést kolem Boleváku na Doubravku - a u Pietasu byla plánovaná mimoúrovňová křižovatka. Masarykova pokračuje Dlouhou, ta krásně navazuje na Částkovu (pokud se přemostí Lobezské údolí), a ta zase přes Radbuzu navazuje na ul. 17. listopadu a Sukovu. Východnímu obchvatu stačí dva mosty a napojení Studentské na Doubravku (nejdůležitější a nejnáročnější etapa).
Je pravda, že se snadno kritizuje a hůže něco konkrétního dělá. Plzeň je ale dost velká na to, aby měla vnitřní i vnější okruh, stejně jako vysokokapacitní komunikaci mimo hranice města (z poloviny je hotová, tvoří ji D5).
K69a64r98e93l 81M13o49t89l62í13k
Typicky Plzeňské : přesunout dopravu z města do města ...
V73l27a51d97i38m94í85r 50N39o78v57o47t76n81ý
A to mám jezdit k Košutky na Bory přes Kozolupy nebo Ejpovice???
V83l87a90d18i14m75í30r 55N77o56v27o67t56n89ý
Ženíšku vystěhuj se někam na pastvinu a přestaň škodit městu a jeho životu!
P29a48v17e44l 43P37o64k68o75r86n97ý
Kdysi jsem byl ve Mnichově, čtyřproudá vozovka se změnila ve dvojproudou a v prostředních pruzích se budoval tunel, tedy žádné složité "tunelování", jen se vyhloubila jáma, a pak zase zakryla. To by v Plzni nešlo?
J74a38n49a 11L92e21š27k32o21v97á
Nešlo, to by bylo moc jednoduché a laciné...
Využijeme váš kamion. Policisté kvůli naháněnému řidiči nařídili zatarasit silnici
Několik českých policejních hlídek se zapojilo do pronásledování řidiče, který v Německu odmítl...
Moje Plzeň to není, ale... Horváth o historickém tažení a proč u něj chyběl
Premium On byl Plzeň. Ještě loni patřil na plakáty. „Že už teď do Plzně nepatřím, neznamená, že bych...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Naučená omluva, bez upřímné lítosti. Za pokus o vraždu dívky dostal Ukrajinec 19 let
Krajský soud v Plzni odsoudil na devatenáct let Ukrajince Viktora Veselovského, který se loni v...
Sedmá příčka mezi národy. Jak české kluby připisovaly body do koeficientu
Plzeň jako nejhůře třiadvacátý nejlepší klub letošního ročníku evropských pohárů. Česko jako sedmá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Na kouř upozornily děti, úprk z hořícího autobusu zvládly bravurně, líčí učitelka
Premium Václava Kopecká, Alena Vodičková a Michaela Kubátová, učitelky a asistentka pedagoga Základní školy...
Za střet tramvají kvůli skřípnuté ruce může řidič zadního vozu, řekla inspekce
Za loňskou srážku dvou tramvají na Karlovarské třídě v Plzni, při které se lehce zranilo téměř 30...
Železná Ruda a Rozvadov omezí investiční akce, přijdou o miliony z hazardu
Obce, které mají na svém území kasina nebo herny, si už nebudou moci dovolit to, co dřív. Od...
Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře
Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...
Celníci a policisté získali na přivaděči u Vysoké místo na kontroly aut
Při prodlužování dálničního přivaděče od Vysoké k Přešticím vybudovali stavbaři u sjezdu na Dnešice...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!