- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně, že jejich "ročnní" kupón je pouze na 365 dní, ale rok 2016 jich má 366.
Takže nejen, že zdražili, ale ani ten kupón není na celý rok.
Nerozumím téhle politice, měli by si vzít příklad z Prahy, několikanásobně větší město a levnější roční MHD než v Plzni.
Mám už novou Plzeňskou kartu (vydanou letos v červenci) a ač jsem postupovala správně (byla jsem u různých bankomatů celkem pětkrát), tak se mi nepodařilo koupit platnost kupónu na 365 dní.
Ano, postupovala jsem správně a ne, nepovedlo se to.
Vyřešil to nakonec eshop a následná validace na bankomatu.
Mám podezření, že PMDP mě chce donutit chodit pěšky :)
„Ostatní zákazníci jen postupovali chybně při nabíjení časového kuponu přes bankomat. Kvůli změnám tarifů se totiž změnil postup při nabíjení ročních a půlročních kuponů na bankomatech,“
Ale kdepak, zákazníci postupovali správně. Chybně postupoval dopravní podnik tím že o tomto problému neinformoval. Zákazník se pouze v bakomatu dozvěděl, že "při nabíjení došlo k chybě", což ani při nejlepší vůli nepovažuji za dostatečně informativní.
Pokud by karta sloužila pouze jako identifikátor, tak by problém nebyl. Bohužel je vše na kartě, tak není možné dobíjet on-line přes internet a přináší to další nedostatky. Jsem zvědav, zda to někdy v budoucnu změní...
Změní...ale bude nutné si udělat novou kartu a to nebude samozřejmě zadarmo. O nám to pan Náhlík zase nějak zdůvodní.