Diskuze

Přednost musí mít okruhy, míní kritici průtahu a silnice přes Roudnou

Projednávání nového územního plánu Plzně, které se konalo tento týden, bylo příležitostí k protestům proti plánovaným novým komunikacím ve středu města. Ozývají se zejména odpůrci silničního průtahu sever-jih a lidé, kteří už roky bojují proti záměru postavit novou silnici přes Roudnou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AM

A60d15a74m 18M58a29r68o73n

13. 11. 2015 23:58

To je úžasné, kolik má město dopravních inženýrů a projektantů, kteří přesně vědí, jak to nemá být. A když je jejich názor v rozporu z koncepcí, musí se změnit koncepce. Díky těmto chytrákům se nepostaví nic a všichni bude me stát v kolonách. A díky podobným chytrákům ještě budeme platit za zmarený projekt Corsa. Já bych takovým předložil ůcet. Stejně jako fanouškům za policejní doprovod...

1 2
možnosti
PH

P96e35t77r 24H20r79a24b72á59k

13. 11. 2015 21:16

On se ten průtah postaví, ale už bude pozdě a bude vcelku už k ničemu, nebot bude už doprava v Plzni v takovém stavu, že to nepomůže. Město má budovat to, co by mělo fungovat i za 20 let a ne to, co zrovna zachrání aktuální stav, tj. pouze přítomnost. Šindelář je pouze politická figurka, která za průtahem vidí pouze kšefty, nic jiného. Základem je ulehčit centru od dopravy, které začíná být nedychatelné. To by měl zařídit kompletní zelený okruh. Ten bude za pár let funkční od severu před západ a jih na východ. Jediné, co zbývá, je severovýchodní část, tj. odlehčení dopravy ze severu zejména směrem na Prahu a naopak. Nějaké průtahy ze severu na jih jsou už nyní přežité, neboť to znamená jediné - přetížení centra. Napojení.severu na Tyršovu je už pozdě. Tyršova/U Prazdroje/Rokycanská začíná být přecpaná a zde je nutné řešit odlehčení jinudy.Pokud však chceme mít přecpané centrum plné zácp, klidně pokračujme tímto trendem pane Šindeláři.....

0 0
možnosti
IZ

I30v54a24n 96Z89a57j63í56c

13. 11. 2015 18:17

Pokud si dobře pamatuji, o druhé spojnici na Lochotín se mluví už přes dvacet let. A za tu "krátkou" dobu se nepostavil ani jeden metr silnice. Nepočítám-li obchvat, který se chytře začíná stavět z druhé strany.

4 1
možnosti
PH

P67e97t79r 35H82r12a35b13á56k

13. 11. 2015 21:17

To je takový obchvat neobchvat, když to je jen dvouproudovka..

1 1
možnosti
MV

Když začali rekonstrukci Jateční včetně nového mostu, naivně jsem se domníval, že ji rozšíří na čtyřproudovku a využijou rekonstrukce žel. tratě, rozšíří podjezd a napojí to u baumaxu na Rokycanskou. Pak to protáhnout bývalým lomem u silnice Na Roudné a přes pole podel žel trati to napojit u Hornáta. Veškerá doprava od Varů a z Lochotína i Vinic na Prahu by krásně šla mimo město. Místo toho máme nejširší dvouprodovku s naddimenzovanými chodníky, po kterých nikdo nechodí. Navíc místo aby udělali ten barevný kruhák u Boleváku větší přes tu zahradu a pokryl všechny výjezdy, dali zákaz odbočení z Jateční na Roudnou a hned to pokutujou. A výjezd z Roudné ke kruháku je taky dobrej zážitek....Tak že koncepce tu moc není a odpůrci mají většinou pravdu. Křižovatka U Jána, Hornbach u pivovaru a další jsou toho  šíleným důkazem...

5 1
možnosti
Foto

M24i73l69a57n 21K60a89s30l

13. 11. 2015 17:01

jenže ten okruh už postavili a zácpy trvají dál - tuhle jsem jel Jateční půl hodiny - co je to za magory?? ;-O

0 1
možnosti
FM

Hmm, takže kvůli pár jedincům zas tak 10 let nebude průtah přes Roudnou a je úplně jedno, že už se s tím minimálně 20 let počítá a ti lidé to ví.

8 1
možnosti
ML

Ladislav Toušek: "Trasa I/27 vedená centrem je podobný zločin na struktuře města, jako byl projekt Corso Americká. Opakuje se nesmyslná a desítky let přežitá koncepce městského urbanismu, jako bylo například trasování I/26 okolo pivovaru a Rychtářky, které rozdělilo město těsně na hraně historického jádra."

To jsem čekal, kdy si začne nějakej vidlák čpící potem ze 14 dní nošené košile navážet do moderního obchodního centra. Takže pan Toušek si myslí, že je lepší, když jezdí desetitisíce automobilů včetně těžké dopravy prakticky na okraji historického centra v místech, kde se pohybuje největší masa pěších (U Práce, Sady). Vadí mu převedení této masy automobilů do prostoru areálu bývalé továrny, do kapacitní komunikace s minimem signalizací.

Je pan Toušek v pořádku?

3 4
možnosti

Pana Toška neznám, ale Corso i plán dalšího průtahu mi vadí taky. Jsou tam demolice domů a jen to kopíruje Klatovskou a Karlovarskou o kus dále. Nevěřím totiž, ani že by po přesunu na novou silnici došlo k nějakému omezení provozu, nebo snížení počtu aut v sadech Pětatřicátníků. Naopak auta v centru města jen přibudou. Názorným příkladem je Americká, jejíž uzavření či částečné sklidnění se slibovalo při stavbě ulice U Trati a pak skutek utek. Přednost má mít západní okruh a pak ten okruh ze Studentské přes stavení stroje na Světovar a ne přivádět další auta do centra města.

3 3
možnosti
VN

Toušek, Denk, Pelc - obvyklí potížisté, divím se, že chybí Vladimíra Nová. Kvůli pár bláznivým Roudeňákům se budou desetitisíce lidí ze severu tlačit na Karlovarské a Klatovské v zácpách a další tisíce v centru budou ten smog z kolon dýchat??? ;-€

8 2
možnosti
JS

J36i94ř11í 30S76o91c81h32o80r

13. 11. 2015 12:59

Až se příští rok bude opravovat most gen. Pattona, tak se ukáže jak závažnou chybou je neexistence průtahu za Roudnou, který nebýt pár existencí v čele s Denkem již mohl být realizován. A všichni obyvatelé severního předměstí mu mohou pak poděkovat.

9 4
možnosti
VN

Nebo mu spíš udělat něco účinnějšího než poděkovat...

2 2
možnosti
DW

z Locháče jsem se odstěhoval, ale chápu, že to není řešení pro všechny

0 0
možnosti