Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přednost musí mít okruhy, míní kritici průtahu a silnice přes Roudnou

Projednávání nového územního plánu Plzně, které se konalo tento týden, bylo příležitostí k protestům proti plánovaným novým komunikacím ve středu města. Ozývají se zejména odpůrci silničního průtahu sever-jih a lidé, kteří už roky bojují proti záměru postavit novou silnici přes Roudnou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A49d52a31m 23M84a34r10o71n 1427911758934

To je úžasné, kolik má město dopravních inženýrů a projektantů, kteří přesně vědí, jak to nemá být. A když je jejich názor v rozporu z koncepcí, musí se změnit koncepce. Díky těmto chytrákům se nepostaví nic a všichni bude me stát v kolonách. A díky podobným chytrákům ještě budeme platit za zmarený projekt Corsa. Já bych takovým předložil ůcet. Stejně jako fanouškům za policejní doprovod...

+1/−2
13.11.2015 23:58

P59e52t23r 87H45r67a69b44á17k 6470957182370

On se ten průtah postaví, ale už bude pozdě a bude vcelku už k ničemu, nebot bude už doprava v Plzni v takovém stavu, že to nepomůže. Město má budovat to, co by mělo fungovat i za 20 let a ne to, co zrovna zachrání aktuální stav, tj. pouze přítomnost. Šindelář je pouze politická figurka, která za průtahem vidí pouze kšefty, nic jiného. Základem je ulehčit centru od dopravy, které začíná být nedychatelné. To by měl zařídit kompletní zelený okruh. Ten bude za pár let funkční od severu před západ a jih na východ. Jediné, co zbývá, je severovýchodní část, tj. odlehčení dopravy ze severu zejména směrem na Prahu a naopak. Nějaké průtahy ze severu na jih jsou už nyní přežité, neboť to znamená jediné - přetížení centra. Napojení.severu na Tyršovu je už pozdě. Tyršova/U Prazdroje/Rokycanská začíná být přecpaná a zde je nutné řešit odlehčení jinudy.Pokud však chceme mít přecpané centrum plné zácp, klidně pokračujme tímto trendem pane Šindeláři.....

0/0
13.11.2015 21:16

I27v80a90n 70Z60a13j87í84c 3744964575828

Pokud si dobře pamatuji, o druhé spojnici na Lochotín se mluví už přes dvacet let. A za tu "krátkou" dobu se nepostavil ani jeden metr silnice. Nepočítám-li obchvat, který se chytře začíná stavět z druhé strany.

+4/−1
13.11.2015 18:17

P25e31t24r 32H82r14a79b91á76k 6770207642960

To je takový obchvat neobchvat, když to je jen dvouproudovka..

+1/−1
13.11.2015 21:17

M85a13r97t71i56n 14V84a60v77ř76í86k 4132628141742

Když začali rekonstrukci Jateční včetně nového mostu, naivně jsem se domníval, že ji rozšíří na čtyřproudovku a využijou rekonstrukce žel. tratě, rozšíří podjezd a napojí to u baumaxu na Rokycanskou. Pak to protáhnout bývalým lomem u silnice Na Roudné a přes pole podel žel trati to napojit u Hornáta. Veškerá doprava od Varů a z Lochotína i Vinic na Prahu by krásně šla mimo město. Místo toho máme nejširší dvouprodovku s naddimenzovanými chodníky, po kterých nikdo nechodí. Navíc místo aby udělali ten barevný kruhák u Boleváku větší přes tu zahradu a pokryl všechny výjezdy, dali zákaz odbočení z Jateční na Roudnou a hned to pokutujou. A výjezd z Roudné ke kruháku je taky dobrej zážitek....Tak že koncepce tu moc není a odpůrci mají většinou pravdu. Křižovatka U Jána, Hornbach u pivovaru a další jsou toho  šíleným důkazem...

+5/−1
13.11.2015 18:12

P93e12t87r 90L19u10k60á91š 7719860341311

R^

0/−1
13.11.2015 19:19
Foto

M74i92l15a44n 76K20a78s82l 4340764309766

jenže ten okruh už postavili a zácpy trvají dál - tuhle jsem jel Jateční půl hodiny - co je to za magory?? ;-O

0/−1
13.11.2015 17:01

F21r54a83n53t73i20š46e31k 35M12o15s73s 8242153889129

Hmm, takže kvůli pár jedincům zas tak 10 let nebude průtah přes Roudnou a je úplně jedno, že už se s tím minimálně 20 let počítá a ti lidé to ví.

+8/−1
13.11.2015 15:10

M24a17r61t56i52n 91L87u90k52e64š 3386681981405

Ladislav Toušek: "Trasa I/27 vedená centrem je podobný zločin na struktuře města, jako byl projekt Corso Americká. Opakuje se nesmyslná a desítky let přežitá koncepce městského urbanismu, jako bylo například trasování I/26 okolo pivovaru a Rychtářky, které rozdělilo město těsně na hraně historického jádra."

To jsem čekal, kdy si začne nějakej vidlák čpící potem ze 14 dní nošené košile navážet do moderního obchodního centra. Takže pan Toušek si myslí, že je lepší, když jezdí desetitisíce automobilů včetně těžké dopravy prakticky na okraji historického centra v místech, kde se pohybuje největší masa pěších (U Práce, Sady). Vadí mu převedení této masy automobilů do prostoru areálu bývalé továrny, do kapacitní komunikace s minimem signalizací.

Je pan Toušek v pořádku?

+3/−4
13.11.2015 14:30

J27a90n 19Š17l83e32h40o25f60e42r 7491779109818

Pana Toška neznám, ale Corso i plán dalšího průtahu mi vadí taky. Jsou tam demolice domů a jen to kopíruje Klatovskou a Karlovarskou o kus dále. Nevěřím totiž, ani že by po přesunu na novou silnici došlo k nějakému omezení provozu, nebo snížení počtu aut v sadech Pětatřicátníků. Naopak auta v centru města jen přibudou. Názorným příkladem je Americká, jejíž uzavření či částečné sklidnění se slibovalo při stavbě ulice U Trati a pak skutek utek. Přednost má mít západní okruh a pak ten okruh ze Studentské přes stavení stroje na Světovar a ne přivádět další auta do centra města.

+3/−3
13.11.2015 15:13

V67l22a50d17i72m19í19r 71N40o74v37o39t76n90ý 1279670542420

Americká se zklidnila dost oproti stavu, který tam býval - a to tehdy nebylo tolik aut!

0/−1
14.11.2015 9:45

V44l59a50d44i55m16í58r 84N90o15v98o76t34n22ý 1769370582120

Toušek, Denk, Pelc - obvyklí potížisté, divím se, že chybí Vladimíra Nová. Kvůli pár bláznivým Roudeňákům se budou desetitisíce lidí ze severu tlačit na Karlovarské a Klatovské v zácpách a další tisíce v centru budou ten smog z kolon dýchat??? ;-€

+8/−2
13.11.2015 13:08

J85i37ř86í 40S27o75c83h45o97r 1742602103501

Až se příští rok bude opravovat most gen. Pattona, tak se ukáže jak závažnou chybou je neexistence průtahu za Roudnou, který nebýt pár existencí v čele s Denkem již mohl být realizován. A všichni obyvatelé severního předměstí mu mohou pak poděkovat.

+9/−4
13.11.2015 12:59

V32l12a72d85i82m24í23r 79N16o57v32o73t63n64ý 1809880462330

Nebo mu spíš udělat něco účinnějšího než poděkovat...

+2/−2
13.11.2015 13:08

M76a24r92t55i77n 15V84o56k63o16u67n 9759411187179

S průtahem přes Rodnou to není tak jednoduché. Křižovatka U Rychtářky je již teď přetížená. Poslední dny stávám v koloně při odbočování na Saský most ve směru od pivovaru již od podchodu do štrunckáků. Ted si předstvte, že provoz se navýší o většinu aut z Karlovarské přijíždějících kolem Rychtářky od roudné. Všechen provoz ze směrů S-J, V-Z a obráceně by se střetl na jedné křižovatce.

+3/0
13.11.2015 15:39

D68e11n12i73s 21W36i14t55z39k10u 3543711279477

z Locháče jsem se odstěhoval, ale chápu, že to není řešení pro všechny

0/0
13.11.2015 12:22

P69e35t23r 33N20ě94m28e60c 4855772952717

Mapka by nebyla ?

+5/0
13.11.2015 11:35

L89u68k45á73š 30H11l68á66v94k87a 4490797387643

Jako první krok bych viděl dokončení severozápadního obchvatu města. Poté by bylo vidět přínos odlehčení dopravy. Aktuálně se celá doprava řeší průjezdem města...

+8/0
13.11.2015 11:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.