Diskuze

Zastávky v Plzni na Slovanech čeká oprava, dlažbu nahradí panely

Dopravu na Francouzské třídě v Plzni od 5. října zkomplikuje rekonstrukce čtyř autobusových zastávek. Stanice „Poliklinika Slovany“ bude v obou směrech přeložena a zastávka „Pošta Francouzská“ nebude fungovat vůbec. Omezení se dotkne i motoristů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Od pondělí 5.10. je uzavřen provoz zastávek MHD a stroje a dělníci zatím nejsou vidět. Nedivím se, že stavby se tímto prodražují a narůstá nespokojenost nás občanů.

0 0
možnosti

P47e82t84r 11H28r10a86b92á60k

4. 10. 2015 17:18

Je zajímavé, že naši předci dokázali vybudovat dlážděné komunikace tak, že vydržely třeba 80 let, ale v dnešní době plné všelijakých norem kvality a kontrol se to podaří jen na dobu 10 let. Předpokládám, že pokud by se vše udělalo tak, jak mělo, tohle by se nestalo. Znamená to jediné - pochybení a to jak u dodavatele, tak u stavebníka. Vinu samozřejmě neponese žádný viník, ale opět my daňoví poplatníci. Děkujeme!

2 2
možnosti

J15a71n 15B84e56n64e86š

4. 10. 2015 21:37

je zajímavé že naši předci jezdili v delších intervalech a v karosách, která je skoro o polovinu lehčí než současné autobusy Solaris Urbino 18. Tudíž je logické, že vroste zátěž..

1 0
možnosti

Docela mě zajímá, jak to bude fungovat, protože s podkladem pro zastávky autobusů bojují všude. A je jedno jesti nasadí asfalt, beton nebo kamenné kostky.

0 0
možnosti

Devět let je fakt dlouhá doba, to už se to  nutně muselo opravit!!! V Plzni je mraky míst, které by rekonstrukci potřebovali víc. A když se zase bude experimentovat, dá se další rekonstrukce čekat za kolik - pět let? Město má přece peněz na vyhazování!

1 0
možnosti

Nevím jak v Plzni, kam jezdím párkrát do roka, ale v Praze jsou dlážděné zastávky BUS nejzničenější úseky vozovek.

Vozovka všude okolo má viditelně (i ze stejného složení) životnost až několiknásobně delší, ale tady prostě je znát, že těžká vozidla v místě často/pravidelně stojí, což vyžaduje od povrchu či podloží vyšší tlakovou nosnost než míste přes něž ty těžká vozidla jen projíždí!

PS: A když se ty zastávky zavčas neopraví, tak náklady budou vyšší v poškození vozidel MHD, jejichž provoz ve výsledku musí zaplati (resp. po odečtení jízdného doplatit) město = všichni jeho občané.

1 0
možnosti
Foto

No jo, s takovou slavou se to rekonstruovalo. Pry to bude zmenseni dopravy, kdyz bude zastavka v silnici, jen nekomu nedoslo, ze kdyz se bude opravovat, tak nebude ani silnice :))

6 0
možnosti

P78e80t36r 32D20l72o97u66h42ý

4. 10. 2015 11:35

No a to bude podstatné zmenšení dopravy, ne? :-) Auta to sice budou objíždět, takže pro přesun z bodu A do bodu B ujedou více, tím pádem spálí více paliva a vyprodukují více exhalací. A o to přeci jde. Vždyť většina dopravních úprav spočívá v komplikování dopravy. Tu zastávka v jízdním pruhu, tu zúžení, tu semafor jen pro zbrždění, A vrcholem je schválně nastavená červená vlna. Jo, až někdo pochopí, že plynulá doprava je bezpečnější a výhodnější, to bude paráda.

3 0
možnosti