Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zastávky v Plzni na Slovanech čeká oprava, dlažbu nahradí panely

Dopravu na Francouzské třídě v Plzni od 5. října zkomplikuje rekonstrukce čtyř autobusových zastávek. Stanice „Poliklinika Slovany“ bude v obou směrech přeložena a zastávka „Pošta Francouzská“ nebude fungovat vůbec. Omezení se dotkne i motoristů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P45a97v60e65l 54H97o83l66u27b 4883254494670

Od pondělí 5.10. je uzavřen provoz zastávek MHD a stroje a dělníci zatím nejsou vidět. Nedivím se, že stavby se tímto prodražují a narůstá nespokojenost nás občanů.

0/0
7.10.2015 7:52

P56e85t34r 41H10r38a81b81á22k 6810557662450

Je zajímavé, že naši předci dokázali vybudovat dlážděné komunikace tak, že vydržely třeba 80 let, ale v dnešní době plné všelijakých norem kvality a kontrol se to podaří jen na dobu 10 let. Předpokládám, že pokud by se vše udělalo tak, jak mělo, tohle by se nestalo. Znamená to jediné - pochybení a to jak u dodavatele, tak u stavebníka. Vinu samozřejmě neponese žádný viník, ale opět my daňoví poplatníci. Děkujeme!

+2/−2
4.10.2015 17:18

J67a95n 20B71e16n77e63š 5279165938565

je zajímavé že naši předci jezdili v delších intervalech a v karosách, která je skoro o polovinu lehčí než současné autobusy Solaris Urbino 18. Tudíž je logické, že vroste zátěž..

+1/0
4.10.2015 21:37

P41e69t92r 37H73r43a56b65á71k 6950667382170

Intervaly a závaží bych bral jako irelevantní argument. Zcela určitě ten poměr nečiní 1:8, aby opotřebení o tolik rychlejší. navíc dříve MHD jezdilo určitě více lidí, než dnes, takže spoje byly určitě naplněnější.Co tam máte dál?

+1/−1
5.10.2015 7:33

J74a56n 23B73e56n16e26š 5779525718515

takže když budou jezdit třikrát těžší autobusy desetkrát častěji, tak by to podle Vás nemělo mít žádný vliv na podklady zastávek? Zvlášť když 30tka je nejvytíženější linkou ve městě? To aby to bylo to udělali z nějakého kovu (ze kterého to samozřejmě nelze). Srovnávat to s minulostí to podle mě nelze..Dost se toho změnilo. Měli by se inspirovat někde, kde jsou těžší autobusy..

0/0
5.10.2015 9:59

J26i31ř59í 92K15o76c60u78r32e17k 6345164815508

KOlik autobusů jezdilo v roce 1935? Je to 80 let ... moc ne že?

0/0
24.10.2015 21:22

P21e28t53r 81H33r87a12b34á23k 6150777692880

Už vím, Vy tu kopete za politiky, což mne u komunisty docela překvapuje. Nebo by mne překvapovat nemělo?:)

0/−2
5.10.2015 7:40

J70a91n 29B98e34n53e25š 5849125908395

:-P hloupé, škoda reagovat

0/0
5.10.2015 10:00

F22r13a60n60t56i94š34e16k 48M49o34s74s 8652333279699

Docela mě zajímá, jak to bude fungovat, protože s podkladem pro zastávky autobusů bojují všude. A je jedno jesti nasadí asfalt, beton nebo kamenné kostky.

0/0
4.10.2015 13:01

V92á43c57l68a90v 71V81i19l42e45t42a 8868812259663

Devět let je fakt dlouhá doba, to už se to  nutně muselo opravit!!! V Plzni je mraky míst, které by rekonstrukci potřebovali víc. A když se zase bude experimentovat, dá se další rekonstrukce čekat za kolik - pět let? Město má přece peněz na vyhazování!

+1/0
4.10.2015 10:18

M13i68l79a41n 58M67a22j19e53r26č22í92k 1460850794596

Nevím jak v Plzni, kam jezdím párkrát do roka, ale v Praze jsou dlážděné zastávky BUS nejzničenější úseky vozovek.

Vozovka všude okolo má viditelně (i ze stejného složení) životnost až několiknásobně delší, ale tady prostě je znát, že těžká vozidla v místě často/pravidelně stojí, což vyžaduje od povrchu či podloží vyšší tlakovou nosnost než míste přes něž ty těžká vozidla jen projíždí!

PS: A když se ty zastávky zavčas neopraví, tak náklady budou vyšší v poškození vozidel MHD, jejichž provoz ve výsledku musí zaplati (resp. po odečtení jízdného doplatit) město = všichni jeho občané.

+1/0
4.10.2015 12:46
Foto

P98e78t58r 60J83a31n45o10v63s44k69ý 1888730842908

No jo, s takovou slavou se to rekonstruovalo. Pry to bude zmenseni dopravy, kdyz bude zastavka v silnici, jen nekomu nedoslo, ze kdyz se bude opravovat, tak nebude ani silnice :))

+6/0
4.10.2015 9:32

P69e16t61r 52D58l97o29u57h89ý 3605831882568

No a to bude podstatné zmenšení dopravy, ne? :-) Auta to sice budou objíždět, takže pro přesun z bodu A do bodu B ujedou více, tím pádem spálí více paliva a vyprodukují více exhalací. A o to přeci jde. Vždyť většina dopravních úprav spočívá v komplikování dopravy. Tu zastávka v jízdním pruhu, tu zúžení, tu semafor jen pro zbrždění, A vrcholem je schválně nastavená červená vlna. Jo, až někdo pochopí, že plynulá doprava je bezpečnější a výhodnější, to bude paráda.

+3/0
4.10.2015 11:35

V81á28c64l95a49v 98V55i17l32e26t87a 8548172949203

No já sice tímhle směrem jezdím jen občas, ale vyjde to prakticky najisto - z Mikulášského náměstí kolem Štruncáku a k autobusovému nádraží. Člověk by řekl hlavní tah - ale je tam devět semaforů a pod osm červených jsem se ještě nedostal... Tolik k plynulosti dopravy v Plzni.

A Francouzskou jezdím každý den, takže jsem nadšením bez sebe:-(.

+2/0
4.10.2015 12:41

J23i67ř57í 74K83o37c47u18r55e25k 6725964565298

Asi máme sednout na kolo, jet po silnici, když svítí červená to vzít po ptřechodu a plynule pokračovat dál po chodníku. :-P

0/0
24.10.2015 21:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.