Diskuze

Na Karlovarské třídě v Plzni přibude zvláštní jízdní pruh pro autobusy

Plzeňská radnice se pokusí zajistit, aby autobusy jedoucí ze Severního předměstí a Vinic do centra města, nestály ráno v kolonách. Na Karlovarské třídě pod lékařskou fakultou vznikne zvláštní jízdní pruh pro autobusy a další pruh pro všechna vozidla přibude také na mostě generála Pattona.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J36i45ř52í 36J67o30z16a

20. 9. 2015 19:17

Takze projekt na vystavbu tramvajove trate od Lekarske fakulty na sidl. Vinice jde ke dnu???

0 0
možnosti

A co tramvajový pás? Nemohl by se snížit (resp. vozovka zvýšit), aby po něm mohly jezdit i autobusy a sanitky?

1 0
možnosti

Za to auta pojedou dvakrát tak dlouho a Plzeň bude ještě víc ucpaná...

0 3
možnosti

J66i72ř84í 66J71o24z17a

19. 9. 2015 7:21

Plzen se timto projektem pridava k dalsim mestum jako jsou Ceske Budejovice, Praha a Brno ;)

0 0
možnosti

J15i13ř40í 42J54o63z70a

19. 9. 2015 7:22

A k Jihlave...

0 0
možnosti

L88i79b93o85r 10H87a58d

18. 9. 2015 23:05

Už jsem to psal na dopravní diskusi, budu to psát i p. Vohradskýmu, odkázal mi na něj p. Pytel z MMP, já říkám, že rozměry toho rozšíření jsou špatně,  3.25 + 3.25 + 3 metry je málo pro velká auta a hlavně městské autobusy linky 41, kde jezdí autobusy solaris a ty mají i se ZPĚTNÝMI zrcátky šířku 3 m plus mínus centimetr. Proto je  šířka 3.25 je nebezpečná pro autobusy i ostatní auta jedoucí v těchto pruzích. Na rozdíl od dopravních inženýrů, projektantů, náměstků primátora a primátora, kteří nesedile ve větším autě než osobním mám 19 ti letou praxi těchto vozidel, takže snad trochu vím, o čem je řeč. Je hezké, že v počítačovém programu dopravním odborníkům a projektantům všechno na počítačové obrazovce všechno krásně vychází, ale realita provozu je úplně opačná. Současný trend zúžování vozovek je absolutně zbytečné zlo hlavně pro řidiče autobusů a trolejbusů. A  dokonce se člověk dozví, záměrem města Plzně je stavět co nejlevnější varianty, tudíž i nejužší možné varianty, které připadají v úvahu, aby nikdo nemohl napadnout naše radní zastupitele, že nejednají se zájmy  řádného hospodáře. !!!!!!

Bohužel zůstává smutnou realitou, že se tak děje už delší dobu a vyhlídka na zlepšení je nulová.

Poslední dobou je vidět a slyšet ve vozidlech poměrně masívní reklamu na řidiče MHD trolejbusů a autobusů. I takové věci jako nesmyslně úzké vozovky odradí část lidí, aby se této práci věnovali na hlavní pracovní poměr a jak se říká, za volantem jste neustále jednou nohou v kriminále. Ale to si pánové na magistrátu vůbec nejsou ochotní připustit, že by se něco takového mohlo v realitě obyčejného človíčka odehrávat.

3 0
možnosti

P44e82t98r 89H90r93a37b30á37k

18. 9. 2015 21:16

Co na to důchodci z Vinic, kteří jezdí 41 do Kauflandu a vystupují na Rondelu? Jak budou brát to, že už tam 41 už stavět nebude? Myslím si, že si spíše sedí na drátech na podnicích. Co kdyby ty ťulpasy spíše napadlo, když už chtějí důchodce jezdící do Kauflandu odrbat, že by ta 41 mohla jezdit pouze Na chmelnice, tam by vyhodila lidi, kteří by šli na tramvaj a žádný pruh by se dělat nemusel? Pokud jde o dělníky z Vinic, tak ti by pak ve městě mohli U práce přestoupit na trolejbus, který jede na Borská pole a problém vyřešen. Ovšem koncepce podniků je dlouhodobě na hlavu a vymýšlí se ve společenství s městem pouze další blbosti. Nyní se vyhodí nějakých 30 melounů do luftu kvůli nápadu, který šel řešit jinak - levněji. 

Bohužel město tím, že podporuje automobilovou dopravu způsobuje v některých časech až ničivé zácpy v centru a okolí města a koncepce nula. Co na to Náhlík, který se leckdy chlubí tím, co zde udělat pro dopravu v Plzni? Udělal kulové, pač stav dopravy před jeho nástupem byl lepší, než nyní. Měl by chodit kanály, leč doba je taková, že kazisvěti se mají dobře....

1 2
možnosti

Město PODPORUJE automobilovou dopravu??? Na to jste přišel jak? Rv

0 0
možnosti

Na TV ZAK toto plánované opatření už delší dobu prezentují jako "výrazné zrychlení dopravy" (všeobecné). Pro to MHD beru, ale hlavně po sanitky apod. Ostatní si nepolepší. Osobně jezdím tramvají jedničkou, takže do toho nemám co mluvit. Ovšem katastrofou pro sanitky je vyštěrkované tramvajové pole dvojky od Sadů Pětatřicátníků směrem na Skvrňany. Sanitky jej v nouzi nemohou používat jako například na Klatovské, Je tristní vidět zoufale houkající sanitku jedoucí ze Skvrňan, zabořenou mezi stojícími auty, jejichž řidiči nemohou ani při nejlepší vůli uhnout.

3 0
možnosti

Je pravda, že tam autobusy MHD často čekají jako trubky, ale tohle asi není nejlepší řešení.

0 0
možnosti

Ježíš! Kdyby ty chytráci dodělali městký okruhy tak se zmírní a nemusí se dělat zvláštní pruh!!!! Vždyť vede z lochotína, vinic, sylvánu jedna cesta!!! Bože zapněte ty mozky!!!!

5 0
možnosti