Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Karlovarské třídě v Plzni přibude zvláštní jízdní pruh pro autobusy

Plzeňská radnice se pokusí zajistit, aby autobusy jedoucí ze Severního předměstí a Vinic do centra města, nestály ráno v kolonách. Na Karlovarské třídě pod lékařskou fakultou vznikne zvláštní jízdní pruh pro autobusy a další pruh pro všechna vozidla přibude také na mostě generála Pattona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J30i35ř55í 30J36o50z17a 3218973960111

Takze projekt na vystavbu tramvajove trate od Lekarske fakulty na sidl. Vinice jde ke dnu???

0/0
20.9.2015 19:17

M30i15r12o28s87l30a22v 70S96u95c37h55y 5570319480140

A co tramvajový pás? Nemohl by se snížit (resp. vozovka zvýšit), aby po něm mohly jezdit i autobusy a sanitky?

+1/0
19.9.2015 18:16

P83a13v26e28l 45V61ě97t84r69o12v87e27c 6286428962671

Za to auta pojedou dvakrát tak dlouho a Plzeň bude ještě víc ucpaná...

0/−3
19.9.2015 17:33

J41i89ř30í 85J41o63z38a 3668263720281

Plzen se timto projektem pridava k dalsim mestum jako jsou Ceske Budejovice, Praha a Brno ;)

0/0
19.9.2015 7:21

J21i92ř78í 96J98o87z45a 3338183800781

A k Jihlave...

0/0
19.9.2015 7:22

L65i68b16o27r 58H85a42d 2949517645982

http://www.plzen.eu/obcan/aktuality/z-mesta/karlovarska-trida-dostane-novy-pruh-vyhrazen-bude-pro-mhd.aspx

0/0
18.9.2015 23:07

L68i24b67o11r 61H72a29d 2739597115722

Už jsem to psal na dopravní diskusi, budu to psát i p. Vohradskýmu, odkázal mi na něj p. Pytel z MMP, já říkám, že rozměry toho rozšíření jsou špatně,  3.25 + 3.25 + 3 metry je málo pro velká auta a hlavně městské autobusy linky 41, kde jezdí autobusy solaris a ty mají i se ZPĚTNÝMI zrcátky šířku 3 m plus mínus centimetr. Proto je  šířka 3.25 je nebezpečná pro autobusy i ostatní auta jedoucí v těchto pruzích. Na rozdíl od dopravních inženýrů, projektantů, náměstků primátora a primátora, kteří nesedile ve větším autě než osobním mám 19 ti letou praxi těchto vozidel, takže snad trochu vím, o čem je řeč. Je hezké, že v počítačovém programu dopravním odborníkům a projektantům všechno na počítačové obrazovce všechno krásně vychází, ale realita provozu je úplně opačná. Současný trend zúžování vozovek je absolutně zbytečné zlo hlavně pro řidiče autobusů a trolejbusů. A  dokonce se člověk dozví, záměrem města Plzně je stavět co nejlevnější varianty, tudíž i nejužší možné varianty, které připadají v úvahu, aby nikdo nemohl napadnout naše radní zastupitele, že nejednají se zájmy  řádného hospodáře. !!!!!!

Bohužel zůstává smutnou realitou, že se tak děje už delší dobu a vyhlídka na zlepšení je nulová.

Poslední dobou je vidět a slyšet ve vozidlech poměrně masívní reklamu na řidiče MHD trolejbusů a autobusů. I takové věci jako nesmyslně úzké vozovky odradí část lidí, aby se této práci věnovali na hlavní pracovní poměr a jak se říká, za volantem jste neustále jednou nohou v kriminále. Ale to si pánové na magistrátu vůbec nejsou ochotní připustit, že by se něco takového mohlo v realitě obyčejného človíčka odehrávat.

+3/0
18.9.2015 23:05

P43e86t91r 89H14r88a38b81á18k 6880867612340

Co na to důchodci z Vinic, kteří jezdí 41 do Kauflandu a vystupují na Rondelu? Jak budou brát to, že už tam 41 už stavět nebude? Myslím si, že si spíše sedí na drátech na podnicích. Co kdyby ty ťulpasy spíše napadlo, když už chtějí důchodce jezdící do Kauflandu odrbat, že by ta 41 mohla jezdit pouze Na chmelnice, tam by vyhodila lidi, kteří by šli na tramvaj a žádný pruh by se dělat nemusel? Pokud jde o dělníky z Vinic, tak ti by pak ve městě mohli U práce přestoupit na trolejbus, který jede na Borská pole a problém vyřešen. Ovšem koncepce podniků je dlouhodobě na hlavu a vymýšlí se ve společenství s městem pouze další blbosti. Nyní se vyhodí nějakých 30 melounů do luftu kvůli nápadu, který šel řešit jinak - levněji. 

Bohužel město tím, že podporuje automobilovou dopravu způsobuje v některých časech až ničivé zácpy v centru a okolí města a koncepce nula. Co na to Náhlík, který se leckdy chlubí tím, co zde udělat pro dopravu v Plzni? Udělal kulové, pač stav dopravy před jeho nástupem byl lepší, než nyní. Měl by chodit kanály, leč doba je taková, že kazisvěti se mají dobře....

+1/−2
18.9.2015 21:16

V60l78a24d15i51m34í31r 30N62o21v33o64t38n97ý 1369720142430

Město PODPORUJE automobilovou dopravu??? Na to jste přišel jak? Rv

0/0
20.9.2015 17:40

J31a76n91a 35M29r34á68z80k52o65v69á 8556190813610

Na TV ZAK toto plánované opatření už delší dobu prezentují jako "výrazné zrychlení dopravy" (všeobecné). Pro to MHD beru, ale hlavně po sanitky apod. Ostatní si nepolepší. Osobně jezdím tramvají jedničkou, takže do toho nemám co mluvit. Ovšem katastrofou pro sanitky je vyštěrkované tramvajové pole dvojky od Sadů Pětatřicátníků směrem na Skvrňany. Sanitky jej v nouzi nemohou používat jako například na Klatovské, Je tristní vidět zoufale houkající sanitku jedoucí ze Skvrňan, zabořenou mezi stojícími auty, jejichž řidiči nemohou ani při nejlepší vůli uhnout.

+3/0
18.9.2015 17:53

L43u49d81ě57k 23N32ě34m79e51c 5795741682344

Je pravda, že tam autobusy MHD často čekají jako trubky, ale tohle asi není nejlepší řešení.

0/0
18.9.2015 11:59
Foto

M74i90r12e18k 14D55o64l84e41j35š 1593885455705

Ježíš! Kdyby ty chytráci dodělali městký okruhy tak se zmírní a nemusí se dělat zvláštní pruh!!!! Vždyť vede z lochotína, vinic, sylvánu jedna cesta!!! Bože zapněte ty mozky!!!!

+5/0
18.9.2015 11:42

L81u64k60á16š 11H50r13a94b57ě 9536250899202

No jsem zvědav, nakolik ten pruh bude opravdu volnej pro určená vozidla...

0/0
18.9.2015 11:13

V96l96a50d54i54m65í44r 15N61o63v60o50t63n26ý 1769120232320

?

0/0
18.9.2015 14:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.