- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No nevím, ale motorkářům jde většinou o trochu něco jiného, než se přepravit z bodu A do B. Tohle těžko někoho chytí za srdce.
Cena vysoká,provozní náklady za to nízké,bohužel zde zůstává problém dojezdu a tedy možnosti nabíjení někde na zvolené trase a taky doba nabíjení.No a motorkářskou veřejnost asi pobavil motorkář v obleku
Toto se v USA stavi v garazi doma a ruzne varianty. No a v se to deje na urovni university. Jaky to rozdil v inteligenci spolecnost.Proste ten komunismus a jeho vylepsovani se neda vymitit z mysli lidi Ceskych.
Také souhlasím s tím, že už je nejvyšší čas si stavět vlastní auta a motorky. To, co výrobci nabízejí je buď totálně předražené, nevhodné, s mizernou životností, drahým servisem, vysokou spotřebou, ...
Pche k čemu to. Když se chci projet potřebuji tam mít alespoň 90kw. Jinak jedu autem.
Zajímavé, až na tu cenu. V dané hladině už pořídím MT-07 a nebo MT-125 dokonce mnohem levněji. Pokud samozřejmě jidiné, na co nekoukám, není elektropohon.
skoda ze tam dali tak slaby motor, klidne tam mohl byt treba 30kW motor.
Podle mě byli omezujícím faktorem kapacita baterie. Kompromis výkon, délka dojezdu. Proto jen 11 kW. Pro běžné uživatele to stačí. Na závodění to není určené.